Probleem süüteküünaldega
Probleem süüteküünaldega
Probleem süüteküünaldega
Nimelt ei tööta juba teine jooks küünlaid. Kasutasin Samarale ettenähtud küünlaid.
Viimane jooks küünlaid ei kestnud isegi kaht päeva. Säde kadunud ja kõik. Sädet kontrollisin selleks ettenähtud seadmega. Panin teised korras küünlad peale ja kõik OK
Tegemist on 1500 2108, millel spornukk ja tõstetud surveaste 10,8-le. Karburaatoriks on standard karbuss. Süütenurk on keeratud 4000rmp juures 30 kraadile.
Oskab keegi diagnoosida, milles viga.
Viimane jooks küünlaid ei kestnud isegi kaht päeva. Säde kadunud ja kõik. Sädet kontrollisin selleks ettenähtud seadmega. Panin teised korras küünlad peale ja kõik OK
Tegemist on 1500 2108, millel spornukk ja tõstetud surveaste 10,8-le. Karburaatoriks on standard karbuss. Süütenurk on keeratud 4000rmp juures 30 kraadile.
Oskab keegi diagnoosida, milles viga.
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
huvitav jah mul täpselt sama lugu juhtus sellest tuli ka omaette topic "mootor ei taha külmast peast töötada" aga probleem oli hoopiski selles, et uued Denso (odavad) küünlad ei andnud enam peale 150 km sõitu sädet. Tahm tekkis neile ka aga arvan, et sellest kui üritasin tükk aega käivitada (aku on päris tugev). Kui küünla maha keerasin ja starterit andsin siis säde plõksis õrnalt ja mitte elektroodi vahelt, vaid isolaatorisse.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kui tahmased siis liiga rikas segu. kas süütemäng muidu korras?
mis värvi säde on. säde peab olema 8-l sinakas ja vabas õhus vähemalt 1,8cm kuid tavaliselt ka 2,5 lööb küünlajuhtme ja mootori vahelt.. äkki säde liiga nõrk ja ei jõua selle hirmsa survega enam korralikult segu süüdata..
mis värvi säde on. säde peab olema 8-l sinakas ja vabas õhus vähemalt 1,8cm kuid tavaliselt ka 2,5 lööb küünlajuhtme ja mootori vahelt.. äkki säde liiga nõrk ja ei jõua selle hirmsa survega enam korralikult segu süüdata..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
See 30 kraadi peaks olema rohkem maskimum pööretel, mitte 4000 p/min (kui ilma vaakumregulaatorita)
https://www.rsparts.ee - Võidusõidu ja performance osad
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Mul juba kolmas jooks küünlaid ei tööta, uued
Densod 150 km
GM küümlad umbes tuhat,
vene küünlad 200 km
kõikide puhul on mingi aeg korralik sõit, küünlad helepruunid, siiski mingi hetk kaob korralik säde, jääb vaid õrn säde, mõne küünla puhul ei löö säde, mitte seal kus vaja vaid isolaatorisse, ja sädeme puudumisel tahmumine.
Sõitsin kuni vene küünaldeni lahjema kütteseguga, ülevaatusel mõõdeti gaase, ja vene küünaldega oli kõik paigas nii süüde kui küttesegu.
Mis põjustab seda küünalde riknemist? Nüüd on plaanis minna homme volga poodi NGK küünlaid ostma, on ehk sellest abi, kas tõesti vajab lada mingeid spets küünlaid, ja mis pagan vene küünaldega juhtus???
Probleem lahendatud, lahendunud pärast karburaatori põhjalikku puhastust ja häälestust. Eks viga oli rohkem mehes ja oskustes kui küünaldes.Karburaatoril vahetasin membraanid ja lihvisin siledal alusel kokkupuuteinnad tasaseks, muidu olid küllaltki suured õhuvaged. Praegu peal need samad vene küünlad ja töötab ilusasti.
Densod 150 km
GM küümlad umbes tuhat,
vene küünlad 200 km
kõikide puhul on mingi aeg korralik sõit, küünlad helepruunid, siiski mingi hetk kaob korralik säde, jääb vaid õrn säde, mõne küünla puhul ei löö säde, mitte seal kus vaja vaid isolaatorisse, ja sädeme puudumisel tahmumine.
Sõitsin kuni vene küünaldeni lahjema kütteseguga, ülevaatusel mõõdeti gaase, ja vene küünaldega oli kõik paigas nii süüde kui küttesegu.
Mis põjustab seda küünalde riknemist? Nüüd on plaanis minna homme volga poodi NGK küünlaid ostma, on ehk sellest abi, kas tõesti vajab lada mingeid spets küünlaid, ja mis pagan vene küünaldega juhtus???
Probleem lahendatud, lahendunud pärast karburaatori põhjalikku puhastust ja häälestust. Eks viga oli rohkem mehes ja oskustes kui küünaldes.Karburaatoril vahetasin membraanid ja lihvisin siledal alusel kokkupuuteinnad tasaseks, muidu olid küllaltki suured õhuvaged. Praegu peal need samad vene küünlad ja töötab ilusasti.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
loe siit küünalde kohta: http://www.hot.ee/overspeed