Probleem süüteküünaldega

Probleem süüteküünaldega

Audio, elektrisüsteem, turva
Vasta
s
soll
Suletud kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Probleem süüteküünaldega

Postitus Postitas soll »

Nimelt ei tööta juba teine jooks küünlaid. Kasutasin Samarale ettenähtud küünlaid.

Viimane jooks küünlaid ei kestnud isegi kaht päeva. Säde kadunud ja kõik. Sädet kontrollisin selleks ettenähtud seadmega. Panin teised korras küünlad peale ja kõik OK

Tegemist on 1500 2108, millel spornukk ja tõstetud surveaste 10,8-le. Karburaatoriks on standard karbuss. Süütenurk on keeratud 4000rmp juures 30 kraadile.

Oskab keegi diagnoosida, milles viga.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mis värvi küünlad..
kui valkjas hallid siis liiga lahja küttesegu = liiga suur temperatuur
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
s
soll
Suletud kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas soll »

küünlad on tahmased
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

huvitav jah mul täpselt sama lugu juhtus sellest tuli ka omaette topic "mootor ei taha külmast peast töötada" aga probleem oli hoopiski selles, et uued Denso (odavad) küünlad ei andnud enam peale 150 km sõitu sädet. Tahm tekkis neile ka aga arvan, et sellest kui üritasin tükk aega käivitada (aku on päris tugev). Kui küünla maha keerasin ja starterit andsin siis säde plõksis õrnalt ja mitte elektroodi vahelt, vaid isolaatorisse.
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Aga kuidas kompressiooniga lood on?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui tahmased siis liiga rikas segu. kas süütemäng muidu korras?
mis värvi säde on. säde peab olema 8-l sinakas ja vabas õhus vähemalt 1,8cm kuid tavaliselt ka 2,5 lööb küünlajuhtme ja mootori vahelt.. äkki säde liiga nõrk ja ei jõua selle hirmsa survega enam korralikult segu süüdata..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
kaspar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 95
Liitunud: 04 Veebr 2007 22:42
Asukoht: Viljandi
Autod: Z

Postitus Postitas kaspar »

See 30 kraadi peaks olema rohkem maskimum pööretel, mitte 4000 p/min (kui ilma vaakumregulaatorita) :yllatunud
https://www.rsparts.ee - Võidusõidu ja performance osad
i
ints0000
Suletud kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ints0000 »

soovitaks proovida kuumemaid küünlaid(see võib probleemid lahendada):)
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

Mul juba kolmas jooks küünlaid ei tööta, uued
Densod 150 km
GM küümlad umbes tuhat,
vene küünlad 200 km
kõikide puhul on mingi aeg korralik sõit, küünlad helepruunid, siiski mingi hetk kaob korralik säde, jääb vaid õrn säde, mõne küünla puhul ei löö säde, mitte seal kus vaja vaid isolaatorisse, ja sädeme puudumisel tahmumine.
Sõitsin kuni vene küünaldeni lahjema kütteseguga, ülevaatusel mõõdeti gaase, ja vene küünaldega oli kõik paigas nii süüde kui küttesegu.

Mis põjustab seda küünalde riknemist? Nüüd on plaanis minna homme volga poodi NGK küünlaid ostma, on ehk sellest abi, kas tõesti vajab lada mingeid spets küünlaid, ja mis pagan vene küünaldega juhtus???

:sein

Probleem lahendatud, lahendunud pärast karburaatori põhjalikku puhastust ja häälestust. Eks viga oli rohkem mehes ja oskustes kui küünaldes.Karburaatoril vahetasin membraanid ja lihvisin siledal alusel kokkupuuteinnad tasaseks, muidu olid küllaltki suured õhuvaged. Praegu peal need samad vene küünlad ja töötab ilusasti.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Peaksid vaatama küünlaid suuremale surveastmele ma arvan ,et küünal ei pea valule vastu . Ma ei tea ,kas surveastme muutmine muudab eriliselt ka töö temperatuuri ,kuid ma arvan ,et ikka muudab ja siis peaksid vaatama mingid teised küünlad (mitte originaalid) vaid ,mis su mootorile sobiksid
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

veel üks asi ,kui paned uue laari küünalaid ,siis ütle umbes peale 50 km mis värvi küünlad on? Kui siis on ilusad pruunid ,siis ongi arvatavasti asi nõrkades küünaldes mis töödates tuksi lähevad ja kui säde hakkab isolaatorisse peksma ,siis lõpuks ära tahmab.
s
slikk
Suletud kasutaja
Postitusi: 72
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas slikk »

loe siit küünalde kohta: http://www.hot.ee/overspeed
j
Jan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 23 Juun 2003 19:59
Asukoht: Est
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Jan »

Algselt postitas: ints0000
soovitaks proovida kuumemaid küünlaid(see võib probleemid lahendada):)
Soovitaks ikkagi külmemaid. Arvatavasti ei pea orig küünal sellise surveastme juures vastu ja kõik
Vasta