Voolutarbijate mõju süütele
Voolutarbijate mõju süütele
Voolutarbijate mõju süütele
Probleem siis selline, et kui tühikäigul lülitub jahutusventilaator, siis pöörded langevad nii paarsada ühikut.
Kas siis tõesti on ventilaatori voolutarbimine nii suur, et pinge langeb ja süüde jääb lahjaks?
Kas transistorsüüde või kontaktivaba süüde on voolukõikumise suhtes vähemtundlikud?
Kas siis tõesti on ventilaatori voolutarbimine nii suur, et pinge langeb ja süüde jääb lahjaks?
Kas transistorsüüde või kontaktivaba süüde on voolukõikumise suhtes vähemtundlikud?
Cinquecento
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Mitte voolu tarbimine ei lahjenda sädet ja põõrded kukuvad vaid genekas peab rohkem voolu tootma. See teatavasti nõuab jõudu, mis tuleb mootorilt. Sellest ka põõrete langus. Sama effekt ka täistulede tõmbamisel.
Mehhaaniline ventikas võtab samapalju energiat tühikäigul aga siis koormus konstantne. See kompenseeritakse tühikäigu kruviga.
See küsimus näitab selgelt kuipalju mehhaanilise ventikaga pidevalt energiat kaotsi läheb.
Mehhaaniline ventikas võtab samapalju energiat tühikäigul aga siis koormus konstantne. See kompenseeritakse tühikäigu kruviga.
See küsimus näitab selgelt kuipalju mehhaanilise ventikaga pidevalt energiat kaotsi läheb.
C