Generaator laeb üle
Generaator laeb üle
-
zzar
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 84
- Liitunud: 18 Aug 2003 13:42
- Asukoht: võru
- Autod: fordiine
- Kontakt:
Generaator laeb üle
Probleem selles, et generaator laeb kusagil 16-17 voldiga. Tuled tööle panen, siis asi normaliseerub natuke, aga siiski voltmeeter on napilt rohelise peal.
Vahetasin relee ära, siis oli asi päris hull, voltmeetri osuti kõikus ja kõik tuled kah virvendasid/võnkusid
Vahetasin relee ära, siis oli asi päris hull, voltmeetri osuti kõikus ja kõik tuled kah virvendasid/võnkusid
kui huvi on, siis miks ka mitte!?
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
Nii... mul umbes sama probleem. Panin eile külge voltmeetri ja näit on järgmine:
Süüde sees, mootor ei tööta.
Kui voltmeeter külge sai, näitas süüde sees osuti täpselt 12 V, pärast esimest käivitust näitab aga süüde sees koguaeg nii, nagu eelmisel pildil.
Mootor töötab.
Voltmeetri seier hüppab seal teises rohelises alas täpselt enne punast 16 V ala ja ka tuled võnguvad. Äkki on asi selles, et veic aega tagasi läks mul natuke tosooli genekasse?? Kuigi tuled võnkusid ka enne seda. Kui mul aasta tagasi voltmeeter enam ei töödanud ja ta ära võtsin, siis enne kui ta läbi läks, näitas natuke vähem kui 12 V ja seier seisis paigal. Kas keegi oskab aidata? Voltmeeter ja tahhokas on ühe juhtme küljes, aga see ei tohiks vist midagi mõjutada.
EDIT: mingit suurt viga vist polegi, sest lugesin raamatust, et laadimise pinge ongi 14 V ringis ja seier näitab vist natuke rohkem kaa, sest aku lihtsalt ei saa olla rohkem kui 12V.
Süüde sees, mootor ei tööta.
Kui voltmeeter külge sai, näitas süüde sees osuti täpselt 12 V, pärast esimest käivitust näitab aga süüde sees koguaeg nii, nagu eelmisel pildil.
Mootor töötab.
Voltmeetri seier hüppab seal teises rohelises alas täpselt enne punast 16 V ala ja ka tuled võnguvad. Äkki on asi selles, et veic aega tagasi läks mul natuke tosooli genekasse?? Kuigi tuled võnkusid ka enne seda. Kui mul aasta tagasi voltmeeter enam ei töödanud ja ta ära võtsin, siis enne kui ta läbi läks, näitas natuke vähem kui 12 V ja seier seisis paigal. Kas keegi oskab aidata? Voltmeeter ja tahhokas on ühe juhtme küljes, aga see ei tohiks vist midagi mõjutada.
EDIT: mingit suurt viga vist polegi, sest lugesin raamatust, et laadimise pinge ongi 14 V ringis ja seier näitab vist natuke rohkem kaa, sest aku lihtsalt ei saa olla rohkem kui 12V.
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Tegu on ühe tüüpilisema 05 geneka veaga.05(tabletiga) genekatel toimub pinge reguleerimine massipõhiselt.Kui nüüd kuskilt mass üle jookseb ergutusahelasse,siis hakkabki üle laadima.Lihtne võimalus oleks osta tavalise 01 geneka harjad ja panna 01 relee-regulaator vahele.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
üle laadminime kahjustab tugevalt akut, peale selle ei mõju see pirnidele hästi. kui see poh siis küta edasi..Algselt postitas: Marcuz
Aga äkki pole midagi hullu praegu, sest kui üle laeb, peaksid ju kaitsmed järjest läbi minema või mis.. praegu pole minuteada ükski läinud..
kaitsmed ei saa läbi põleda kuna kõrgema pingega väheneb vool
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
Võtsin kaitsmeploki lahti ja vaatasin üle, kõik tundub korras olevat, samuti ka muud ühendused geneka ümber. Aga kui panna 01 geneka harjad ja relee, kas siis tableti süsteem kaob ära ja pinge reguleerimine ei toimu enam massipõhiselt? Krt mai jaga seda värki üldse. Mida see voltmeeter siis peaks näitama kui kõik korras oleks??
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Nii minu auto laadimine korras. Hommikul mõõtes oli 14,9v. Eelnevatel aegadel mõõtes olen ka saanud üle 15v. See oleneb sellest ergutusahela takistusest parasjagu.
Tegin siis järgmist:
Kõigepealt võtsin geneka küljest pistikust välja ergutus juhtme (oranz ja klemm 15). Siis panin selle asemele teise juhtme. Ühendasin teise juhtme otse aku plussklemmiga (kontrolliks). Tulemus kohe 14,6v (normaalne). Töötava mootoriga (tester ühendatud akuga) kontrollisin paar kordaveel vahetades otsi. Kord oergutusahela külge ja siis akuklemmi küge. Akuklemmi küljes laadimine korras ergutusahela kaudu ülelaadimine.
Nüüd otsisin ühe vaherelee. Selline mis 05/08 käivad kaitsmeplokis. Võtsin geneka küljest eemaldatud oranzi juhtme ja ühendasin sellerelee klemmiga 85. Uus juhe mis genekast tuleb klemmilt 15 ühendasin relee klemmiga nr 87. Aku plussklemmilt tuleva juhtme ühendasin relee klemmiga 30. Ja massist tultva juhtme releelklemmiga 86.
Nii on voolukontroll palju täpsem ja ühendused kõik silma all. Klemmid ja ühendused teha kõik kvaliteetselt. Laadimine tipp-topp. Voltmeetri osuti rohelisel skaalal oleval mustal kriipsul (14,6v).
Võib muidugi ka kogu juhtmestiku lahti lammutada ja kõik ergutusahelaga seoses olevad klemmid üle kontrollida ja puhastada. Siis pole seda vahereleega silda vaja. Mina läksin kergema ja kindlama vastupanu teed.
Kogu see jutt kehtib nende autode kohta millel pingeregulaator geneka sees. Siis 04/05/07. Ka 08 kohta aga ma ei tea kas seal juhtmevärvid samad.
Simpel
Tegin siis järgmist:
Kõigepealt võtsin geneka küljest pistikust välja ergutus juhtme (oranz ja klemm 15). Siis panin selle asemele teise juhtme. Ühendasin teise juhtme otse aku plussklemmiga (kontrolliks). Tulemus kohe 14,6v (normaalne). Töötava mootoriga (tester ühendatud akuga) kontrollisin paar kordaveel vahetades otsi. Kord oergutusahela külge ja siis akuklemmi küge. Akuklemmi küljes laadimine korras ergutusahela kaudu ülelaadimine.
Nüüd otsisin ühe vaherelee. Selline mis 05/08 käivad kaitsmeplokis. Võtsin geneka küljest eemaldatud oranzi juhtme ja ühendasin sellerelee klemmiga 85. Uus juhe mis genekast tuleb klemmilt 15 ühendasin relee klemmiga nr 87. Aku plussklemmilt tuleva juhtme ühendasin relee klemmiga 30. Ja massist tultva juhtme releelklemmiga 86.
Nii on voolukontroll palju täpsem ja ühendused kõik silma all. Klemmid ja ühendused teha kõik kvaliteetselt. Laadimine tipp-topp. Voltmeetri osuti rohelisel skaalal oleval mustal kriipsul (14,6v).
Võib muidugi ka kogu juhtmestiku lahti lammutada ja kõik ergutusahelaga seoses olevad klemmid üle kontrollida ja puhastada. Siis pole seda vahereleega silda vaja. Mina läksin kergema ja kindlama vastupanu teed.
Kogu see jutt kehtib nende autode kohta millel pingeregulaator geneka sees. Siis 04/05/07. Ka 08 kohta aga ma ei tea kas seal juhtmevärvid samad.
Simpel
C