Võimsam genekas ladale?

Võimsam genekas ladale?

Audio, elektrisüsteem, turva
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

No kui nii asju suurendada siis küll Lada gene nõrk. No ütleme et tuled kõik kokku 150w el ventikas on 25w (ega siis jahutusventikas koguaeg taga pole) ja supakas ei võta ka pidevalt 500w. Tal impulssidena see võtmine. Ja selleks tuleb teine aku panna.Peegli ja tagaklaasisoendus mingi 100w. Teised asjad ju hetkelised voolutarbiad. Aa kojamehed ka mingi 25w.
Ilma võimendita veel 200w reservis. Saab panna lisatuled ette. Tervet rivi (nagu eelpool mainitud) ei luba eeskirjad panna.
Aga kes tahab see võib ju panna. Ega siis keeldu pole võimsamal genel.
C
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Noh, minu autos mängiks subwoofer kyll vist 500W koguaeg :D
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Mida sa kuuled? Reaktiivlennuki mootorit või?
Igal muusikal on ikka tümps hetkeline. Trumm ju nii ehitatud et pikka nooti seal pole. 500w on täisvõimsusel ja ainult trummi matsu ajal.
C
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Selle loo nimi on Chemical Brothers - Bass Test ;)
k
kummisuitsetaja
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kummisuitsetaja »

Sa võid ju Genel enne dioode väljavõtte teha-stabiilsetel pööretel toidab ära 230V
500W pirni:o Üks vana püüdis T-40 ga kala:D Mingi sahker-mahker,pistikud gene külge,juhtmed vette ja kaladel kõhud veepeal:) Aga noh,kui elektrijaama käima panete,siis ei tohiks pööretega jamada-pirnikesed lähevad läbi;)

Ärge ainult auto elektrisüsteemile seda järgi pange! Tehke selleks eraldi pistik:cool:
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: mess
Ise olen ka mõelnud, et võiks mingi võimsam asi olla. .......Aga küsimus elektriga rohkem kodus olevatele tegijatele. Äkki oleks võimlaik hoopis olemasolevas korpuses mähiseid vahetada või ümber teha, et powerit juurde saada, või on see väga loll mõte :rolleyes
Mul juhtus olema korraga kaks genekat laiali laual. Üks oli tavaLada oma ja teine Samara oma. Vaatan äkki et mähistel vahe sees. Uurin raamatuid ja tuleb välja et Samaral 55A genekas.
Kel nüüd soovi ikka võimsam gene peale panna siis saab panna Samara oma või lihtsalt see mähis oma gene sisse. Mähis istub täpselt tavalise genele. Dioodid on Samaral samad mis tavaLadal.
Eelpool postituses mainitud Lada geneka võimsuseks 500W. Tegelikult on 770W/42A
C
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

keegi 2 gene pole proovinud panna? Ma arvan ,et ikka 1 suur on parem sinna ehitada ja siis mingid kinnitused ehitada ning pikem rihm ja peaks töötama .Hee mul hakkab varsti arvuti ehitus autosse ,siis lääb voolu kõvasti ja alati on selle stabiliseerimiseks hea panna kondekaid nii ,et tulesid vilgutama ei hakkaks“. tartus on hetkel müügil 40 eeku 100 000 mk 25v konded neid võiks rööbiti panna mingi 10 tk see annab päris hea stabiilsuse ka suurel koormusel ning ma arvan ,et ka käivitmaist soodustab . Tegelt kui veel dioode kah sisse ehitada ,siis saab päris võimsa süsteemi autosse . NB!!! Kõigil ,kes ehitavad midagi elektriga soovitan teha korralikult, sest üks mu sõber pani endal opeli põlema. Õnneks läks ainult juhtmestik ja natuke armatuuri alust. (kõik tänu sellel ,et kapott lahti oli ja juhtmed maha oli saanud)
u
ussloom
Suletud kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ussloom »

hehe, sigla läheb niisama ka põlema kui liiga palju voolu liiga väiksest juhtmest läbi läheb :D

rohkest isolatsioonist vähe abi, kui juhtmed peened on

kui tahad tead apalju võtab voolu emaplaat vms siis osta omale tester ja ühenda vahele, näitab ära tester maksab miski 150 eeku vms, abiks riist

ja nende kondensaatoritega ole ettevaatlik, sest on olemas sellised huvitavad asjad nagu võnkeringid ja resonants.St pingeresonants võib sul mingi hetk hämmingut tekitama hakata, ei saa arugi kui kusagilt miski mõned tuhanded voldid läbi jooksevad ja siis mõtled, et miks raadio ja arvut ja pingeregulaator juhtme nurka viskasid

jah elektrotehnika on huvitav ning füüsika rullib üle maapalli

ok edu
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Algselt postitas: Laurimetall
keegi 2 gene pole proovinud panna? Ma arvan ,et ikka 1 suur on parem sinna ehitada ja siis mingid kinnitused ehitada ning pikem rihm ja peaks töötama .Hee mul hakkab varsti arvuti ehitus autosse ,siis lääb voolu kõvasti
No arvuti jaoks peaks küll olemasolevast voolust piisama. Ja enne põhjalikumat installeerimist soovitaks see kompott ka prooviks tööle panna. Võimsama generaatori leidmine ja paigaldamine ikka oluliselt lihtsam toiming kui normaalse ja mõttekalt toimiva arvutisüsteemi autosse ehitamine.
ja alati on selle stabiliseerimiseks hea panna kondekaid nii ,et tulesid vilgutama ei hakkaks“. tartus on hetkel müügil 40 eeku 100 000 mk 25v konded neid võiks rööbiti panna mingi 10 tk see annab päris hea stabiilsuse ka suurel koormusel ning ma arvan ,et ka käivitmaist soodustab .
Igasugustest kondekatest tõhusamalt mõjub nii tulede vilgutamisele kui ka käivitamisele ikkagi korralik aku. (või vajadusel ka kaks) Nende kondekate mahutavus aku omaga ikka niivõrd tühine, isegi kui sa neid 100tk sinna paned.
Tegelt kui veel dioode kah sisse ehitada ,siis saab päris võimsa süsteemi autosse . NB!!! Kõigil ,kes ehitavad midagi elektriga soovitan teha korralikult, sest üks mu sõber pani endal opeli põlema. Õnneks läks ainult juhtmestik ja natuke armatuuri alust. (kõik tänu sellel ,et kapott lahti oli ja juhtmed maha oli saanud)
Mina soovitaks mitte ainult elektriga seotud asju vaid ka kõike muud korralikult ehitada. Ja enne ehitamist ka mõelda. Auto mahapõlemisest ka hullemaid asju olemas.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Kõik õige. Tegelt olen ise kah kindel ,et pole genega vaja jamada (arvuti toite pärast) kuid aku värk tuleb kindlalt ringi teha. Mis aku siis tuleks panna? Tegelt kui selline elektroonika püss tuleb on otstarbekam 2 tükki panna ,siis saab ebaõnne korral vähemalt minema ,kui aku tyhi ja kas on mõet ehitada mingi dioodi värk vahele ,et releega 2 akut ära lahutaks ,kui süüde välja võtta või on kellegil mingeidd paremaid ideesid.
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: motamees
Mul juhtus olema korraga kaks genekat laiali laual. Üks oli tavaLada oma ja teine Samara oma. Vaatan äkki et mähistel vahe sees. Uurin raamatuid ja tuleb välja et Samaral 55A genekas.
Kel nüüd soovi ikka võimsam gene peale panna siis saab panna Samara oma või lihtsalt see mähis oma gene sisse. Mähis istub täpselt tavalise genele. Dioodid on Samaral samad mis tavaLadal.
Eelpool postituses mainitud Lada geneka võimsuseks 500W. Tegelikult on 770W/42A
Kuna eile oli genekaga jama ja sai kiiruga üks suvaline vana mootori pealt asemele pandud.
Kuna plaanis masinale ka vints, 3 paari lisatulesid (töötuled) ja muid elektri lisasid panna, siis küsimusi ka hulgim:

1)Kas kõigil pikimootoriga tagaveolistel Ladadel on sama 42A genekas või mõnel võimsam
2)Kas kõigil Nivadel on sama 42 A genekas või mõnel võimsam
3)kas eelpoolminutud Samara geneks on küiguil 08/09 mudelitel või ainult uuematel?
4)Kas samara genekas istub pikimootoriga Lada mootori külge 1:1-le?
5)Kas geneka vahetus eeldab ka laadimisrelee vahetust?
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Palju see samara 55A genekas või selle mähised (ja dioodblokk) maksta võiksid?
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Pritsungimootoritega masinatel(21214,21044,21073) on kindlasti võimsam genekas.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Landy
4)Kas samara genekas istub pikimootoriga Lada mootori külge 1:1-le?
5)Kas geneka vahetus eeldab ka laadimisrelee vahetust?
Vahetasin ära ainult staatori mähise. Ergutusahel jäi kõik samaks.
Samara geneka sobivust 1:1 ei uurinud.
Genekas toimib.
C
t
trim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 16 Apr 2004 06:56
Asukoht: kose
Autod: vaz 2106 sl
Kontakt:

Postitus Postitas trim »

mul on endal oopi vastupidine efekt nimelt kenekal on peal silli geneka ratas mis on natuke uurem ja kenekas laeb vähem aga ladal vajalikud elektriarvitid toidab ära kyll =)
-
-truusa-
Suletud kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas -truusa- »

kas sel oleks siis mõtet? sa rikud nii aint akut ju..või mis? ja kas pingerelee sellele vastu peaks??
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: -truusa-
kas sel oleks siis mõtet? sa rikud nii aint akut ju..või mis? ja kas pingerelee sellele vastu peaks??
Kui nii tehti,siis mingi mõte asjal oli. Ilmselt kulus Lada rihmaratas ära. Mõõdu vahe ei ole märkimisväärne.
Kui genekas laeb piisavalt (nagu tekstis mainitud) siis ei riku ka akut.
Pingerelee on ergutusahelas - aru ma ei saa miks ta ei peaks vastu pidama.

PS Jäta mõttetud postitused. Modedel lihtsam elada.
C
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

1)Kas kõigil pikimootoriga tagaveolistel Ladadel on sama 42A genekas või mõnel võimsam
Mina sain Põlva lammutusest generaatori 13.71......, mis sobis täpselt 07-le, oli 55 A ja olla pärit olnud 95.a. 05-e pealt.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Landy
3)kas eelpoolminutud Samara geneks on küiguil 08/09 mudelitel või ainult uuematel?
4)Kas samara genekas istub pikimootoriga Lada mootori külge 1:1-le?
Mul ees 87 (08 hakati välja laskma 84 aastal) aasta Samara raamat. Siin kirjutatud 08 gene võimsuseks 55A. Ilmselt juba algusest peale kõigil sellised.
Ees ka 91 aasta 05 raamat. Seal õeldakse geneka (G-222) võimsuseks 45A (välja arvatud genekas 37.3701, millel võimsust 55A)
Pilk uuesti 08 raamatusse ja selgub - 37.3701 ongi Samara generaator. Siit järeldus - Samara genekas istub 1:1 Ladale.
C
Vasta