Jama näidikutega!!!

Jama näidikutega!!!

Audio, elektrisüsteem, turva
Vasta
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Jama näidikutega!!!

Postitus Postitas Rocky »

Nii, lugu selline, et näidikud näitavad asja rohkem kui tegelikult peaks! Varem oli sõites 90-ga õli rõhk kuskil 4- juures(veidi alla)-nüüd avastasin et näitab üle nelja! Algul arvasin, et varsti mootor õhtal aga siis avastasin et ka temp-i näidik näitab rohkem! Mõlemad seierid langevad tulede välja -,ja tõusevad tulede sisse lülitamisel! Kas keegi teab milles viga võiks olla või on tegu ainult minu Zixkilleri anomaaliaga!! Ah jaa, palju see rõhk tühikäigul ja veoga olema peab???
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Vaata üle näidukite mass ja näidikute toite kaitse ( puhasta) Tühikäigul õlirõhk 0,5 küllalt. Põõretega kuskil 2 tuuris küllalt.
Arrogance diminishes wisdom.
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

No mul asi selline,et tühikäigul oli varem 1,5, veoga 3,5 Nüüdon näit kuidagi kõikuv: panen külmalt käima, näitab tühikäigul peaaegu nelja, kiirendades läheb kuni viieni. peale mõningast käiguvahetust näit alaneb ja tühikäigul näitab 2-te ja veoga 4-ja. Tegelikult tundub mootori käik ja minek täpselt sama sugune. ASi algas umbes 100km peale õli ja filtri vahetust (ziguli õli) Küll peab ütlema et õli tase on kuskil max kriipsu juures! Kas keegi tark ütleks kuidas mõjutab. 1.õli viskoossus õli survet, 2.õli tase õli survet. 3. Pöörded õli survet. Mida kahjulikku suur surve teeb ja kuidas seda avastada (klapikambrikaane kork püsib lahtikeeratult peal ja õlivarras sees.kuigi kui varras välja võtta siis väikseid õlipiisku lendab välja küll.)
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

1) Mida suurema viskoosusega õli seda suurem surve....... Ülearu surve laseb reduktsioonklapp välja. 2)Õlitase ei mõjuta õlisurvet mitte üks raas seni kuni ta normaali piires......Ladal ei tohiks halba teha 1cm üle ülemise MAX normi. Rohkem kui 1cm hakkab juba vastu väntvõlli käima. See peksab õli vahule ja võib muid vigureid teha (suitseb, suured õlilekked) Õlitaseme langus alla MIN märki ähvardab esialgu kurvedes õlipumba kuivale jätta. Kui varras enam ei näita õlitaset on juba asi katastroofiline. 3) Põõrded tõstavad õlisurvet, kuna õlipump hakkab kiiremini ringi käima.........On juhuseid kui VEOGA suurematel põõretel õlirõhk hoopis langeb. See viitab kulunud vändasaaledele. Liialt suur surve ei ole kasulik. Õlilekete oht suureneb, tekib saalede väljapesu, mootor kulutab sellele palju energiat. Suurest õlisurvest pole ka mingit kasu. Õlisurve peab olema PIISAV, et kõik asjad oleksid õlitatud. Suurt survet saad avastada manomeetriga. Kui sa originaali (elektrilist) ei usalda proovi siis korra mehhaanilisega. Need väiksed õlipiisad mis lendavad välja õlimõõtevarda august on täiesti loomulik (selle augu all käib ringi väntvõll) Tehase juhendi järgi on korras mootoril normaalne õlirõhk töösoojal mootoril 3,5-4,5 atti.
C
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

No ole sa tänatud, eks ma sõidan veel paar päeva ja vaatan mis saama hakkab!!!
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Uutel ladadel 21213 ja uutel tehasesaaledel puudub kepsu paiskõlituskanalid.Ju see pole vajalik,ju piisab täielikult sellest õlist mis paiskub välja kepsusaaalede vahelt.Seega mootori lahtivõtmisel soovitav need kanalid sulgeda(pannes kepsusaalede vahele fooliumit vms).
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

ETTEVAATUST fooliumi panekul. Võite tahtmatult muuta saalede mõõtu. Alati peale iga saale kinnitõmbamist proovige kas vänt veel liigub. Vanasti kui GAZil saaled kloppima hakkasid pandi kokkupanemisel saalede vahele suitsupaberit. See muutis saale mõõdu veidi väiksemaks. Vahemärkusena noortele sõitjatele. Seda tööd tehti teel olles päris tihti. Saalede komplekt oli tagavaraks istme taga kaasas. Pikemate otstega oleks muidu jänni jäänud. Auto ei jõua koju tagasi.;) Kepsusaaledel oli vist ühel pool auguga ja teisel pool ilma auguta saale. Ilmselt piisab auguga saale allapoole panekust. Siis auk umbes.
C
m
miq
Foorumi kasutaja
Postitusi: 122
Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
Asukoht: Läänemaa
Autod: 2106&2121

Postitus Postitas miq »

mul sedasorti mure, et 06'l kadus ära näidikute valgustus. kõik muu, nagu tahho, spido, bensukas, lähi- ja kaugtulede märgutuled, suunatulede märgutuled + õlirõhu ja bensutuli põlevad.
kõik kaitsmed ka OK..
oskab keegi öelda, kust võiks alustamist otsida?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: miq , kust võiks alustamist otsida?
Kust võiks otsida näiteks väljakäigu alustamise kohast (august). Seal on ka si**a.


Otsimist alutada võiksid armatuuri reostaadi nupu keeramisega. Äkki on keegi lihtsalt tuled välja lülitanud. Kui see ei aita siis võta reostaat korra maha ja kontrolli, kas sinna voolud peale tulevad. See ei ole väga harv juhus, kui reostaat läbi põleb.
C
Vasta