lihtne elektronsüüde
lihtne elektronsüüde
-
ppriit467
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 35
- Liitunud: 05 Veebr 2009 21:01
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: kuna mul on niva ja oleks vaja vahest nõu
See süsteem on tõesti he ja töötab päris hästi. Mul oleks aga siin kohal motamehele üks küsimus!
Nali selles et täna ja seda on vist kolm korda juhtunud kui ma ei eksi siis-äkitselt kaovad süüte voolud ära ja auto kakkab seisma jääma aga siis äki tuleb jälle vool tagasi ja kõik töötab ilust. Täpselt selline tunne on nagu võtaks süütepooli juhtme küljest ära. Vaatasin et kõik juhtmed on ilusti kinni ja kõik nii nagu peab aga aru ma ei saa miks ta nii teeb???
Äki oskad sina mind nati aidata või tead milles võib see veakene peituda.
Priit
Nali selles et täna ja seda on vist kolm korda juhtunud kui ma ei eksi siis-äkitselt kaovad süüte voolud ära ja auto kakkab seisma jääma aga siis äki tuleb jälle vool tagasi ja kõik töötab ilust. Täpselt selline tunne on nagu võtaks süütepooli juhtme küljest ära. Vaatasin et kõik juhtmed on ilusti kinni ja kõik nii nagu peab aga aru ma ei saa miks ta nii teeb???
Äki oskad sina mind nati aidata või tead milles võib see veakene peituda.
Priit
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Sellele küsimusele otseselt vastata ei oska. Mõned suunad saan küll anda.
Too üks eraldi juhe (ajutine) süütepooli pluss klemmilt tuppa ja pane sinna kontrolllamp külge. Teine ots massi. Sõidu ajal see tuli põleb. Kui nüüd jälle jupsib aga lamp põleb siis viga ikka seal TK poole peal. Ise millegipärast kaldun arvama süüteluku probleemi. Kas tahhokas kukkus rikke ajal nulli? Viga võib ka kontaktiplaadis olla.
Aeg toob selgust.
Too üks eraldi juhe (ajutine) süütepooli pluss klemmilt tuppa ja pane sinna kontrolllamp külge. Teine ots massi. Sõidu ajal see tuli põleb. Kui nüüd jälle jupsib aga lamp põleb siis viga ikka seal TK poole peal. Ise millegipärast kaldun arvama süüteluku probleemi. Kas tahhokas kukkus rikke ajal nulli? Viga võib ka kontaktiplaadis olla.
Aeg toob selgust.
C
-
ppriit467
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 35
- Liitunud: 05 Veebr 2009 21:01
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: kuna mul on niva ja oleks vaja vahest nõu
Rääkisin et minul jupsib see elektronsüüde. Asi oli selles et kui ma selle süsteemi peale panin siis ma ei puhastanud ilusti klambreid ära ja keerasin kõik juhtmed ruttu külge et vaadata kas see asi juba tööle hakkab. Kui ma nüüd juhtmed lahti võtsin ja puhtaks tegi, polke seda probleemi enam olnud. Tunnista et see oli minu süü.
-
sSuprudko
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 9
- Liitunud: 13 Dets 2013 17:17
- Asukoht: Muhu saar
- Autod: VAZ 2121
Kaevan üles vana teema. Kuna Dnepril töötab Oomipoe transistorsüüde väga hästi, tekkis mõte paigaldada selline ka Nivale. Ning kuna Gaz 53 oli omast käest võtta, otsustasin tarvilikud jupid sealt maha keerata.
Saagiks siis süütepool ja transistorsüüte karp (pildil). Samas kohe tekkis ka küsimusi.
Nimelt oli autol ühendatud kondensaator. Ja ometi ju aastaid tagasi see auto töötas. Oomipoe komplektil oli pea igal lehel õpetuses ära mainitud, et kondekas lahti ühendada.
Samuti puudus süsteemist variaator. Kas see on üldse siis vajalik?
Saagiks siis süütepool ja transistorsüüte karp (pildil). Samas kohe tekkis ka küsimusi.
Nimelt oli autol ühendatud kondensaator. Ja ometi ju aastaid tagasi see auto töötas. Oomipoe komplektil oli pea igal lehel õpetuses ära mainitud, et kondekas lahti ühendada.
Samuti puudus süsteemist variaator. Kas see on üldse siis vajalik?