millega on tegu

millega on tegu

Audio, elektrisüsteem, turva
Vasta
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

millega on tegu

Postitus Postitas GhostRider »

ei oska veel niipalju venekeelt et täpselt aru saada millega on tegu paistab nagu mingine aju 2101-07 mootorile ilma jagajata
http://www.michailov.amh.ru/vaz2101.phtml
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3999
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Hull leiutis ,kui venelasi uskuda :P

Adapteeruv eelsüütemomendi (-nurga) juhtimise süsteem sisepõlemismootorile.
Kompleksne andur ,mis kinnitub jaotusvõllile ,võimaldab kõrge täpsusega (kuni mõne nurgaminutini) määrata väntvõlli nurgaasendit ,tema pöörlemiskiirust ja -kiirendust.
See süsteem võimaldab jälgida põlemisprotsessi kambrites selliselt ,et kõigil põlemisprotsessil esinevate üleminekusüsteemidel avaldataks maksimaalset muutumatut rõhku kolvile.
Süsteem juhib iga silindri tööd selliselt ,et väntvõll pöörleks ühtlaselt kõigil üleminekusüsteemidel ,väheneks jõumomendi kõikumine. Momendi väärtus selliselt töötades suureneb ja seda ilma liigse kütusekuluta.
Süsteem on väga tundlik ja kiire reageeringuga. Ta määrab survetaktil iga silindri segukoostist eraldi ja töötaktil muudab süütenurga selle silindri jaoks kõige optimaalsemaks.

Tõlge sai nurgeline nagu selle vidina töögi. :D
Ühesõnaga - üks meeletu süütenurga muutmine käib tohutu kiirusega iga silindri jaoks eraldi. Arvestatakse vastavalt segu koostisele ja mootori pööretele välja maksimaalne moment ja vastavalt sellele ka nurka muudetakse. Hirmus arvuti :P
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Sellest elukast siin kusagil ka varem juttu olnud ning Ungarlaste lehel pildidki üleval. Ning kui õigesti mäletan, siis süsteem püüab pidevalt seada süüdet võimalikult varajaseks, kontrollides samas, et detonatsiooni ei tekiks. Ehk siis nagu logman ütles, püüab leida pidevalt kõige optimaalsema asendi, et mootori võimsus oleks maksimaalne.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ja ungarlaste sõnul pidi asi hästi töötama.. neil isegi mingi artikkel sellest mida loomulikult leida ei õnnestunud kohe..

venelaste slängis nimetatakse asja sistema mihhailovskaja.
mingil põhjusel pole seda aga kukilt saada sealpool piiri..

hind 4300rbl ehk siis 2000 krooni umbes..
eestisse tellides ehk õnnestub 2500 krooniga kätte saada :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

On keegi seda vidinat siinpool piiri ka proovinud? 2000 eek-i eest ootaks juba tiba paremat effekti kui demonstreeritud kütuse ionisaatoril!
Vasta