millega on tegu
millega on tegu
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
millega on tegu
ei oska veel niipalju venekeelt et täpselt aru saada millega on tegu paistab nagu mingine aju 2101-07 mootorile ilma jagajata
http://www.michailov.amh.ru/vaz2101.phtml
http://www.michailov.amh.ru/vaz2101.phtml
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Hull leiutis ,kui venelasi uskuda
Adapteeruv eelsüütemomendi (-nurga) juhtimise süsteem sisepõlemismootorile.
Kompleksne andur ,mis kinnitub jaotusvõllile ,võimaldab kõrge täpsusega (kuni mõne nurgaminutini) määrata väntvõlli nurgaasendit ,tema pöörlemiskiirust ja -kiirendust.
See süsteem võimaldab jälgida põlemisprotsessi kambrites selliselt ,et kõigil põlemisprotsessil esinevate üleminekusüsteemidel avaldataks maksimaalset muutumatut rõhku kolvile.
Süsteem juhib iga silindri tööd selliselt ,et väntvõll pöörleks ühtlaselt kõigil üleminekusüsteemidel ,väheneks jõumomendi kõikumine. Momendi väärtus selliselt töötades suureneb ja seda ilma liigse kütusekuluta.
Süsteem on väga tundlik ja kiire reageeringuga. Ta määrab survetaktil iga silindri segukoostist eraldi ja töötaktil muudab süütenurga selle silindri jaoks kõige optimaalsemaks.
Tõlge sai nurgeline nagu selle vidina töögi.
Ühesõnaga - üks meeletu süütenurga muutmine käib tohutu kiirusega iga silindri jaoks eraldi. Arvestatakse vastavalt segu koostisele ja mootori pööretele välja maksimaalne moment ja vastavalt sellele ka nurka muudetakse. Hirmus arvuti
Adapteeruv eelsüütemomendi (-nurga) juhtimise süsteem sisepõlemismootorile.
Kompleksne andur ,mis kinnitub jaotusvõllile ,võimaldab kõrge täpsusega (kuni mõne nurgaminutini) määrata väntvõlli nurgaasendit ,tema pöörlemiskiirust ja -kiirendust.
See süsteem võimaldab jälgida põlemisprotsessi kambrites selliselt ,et kõigil põlemisprotsessil esinevate üleminekusüsteemidel avaldataks maksimaalset muutumatut rõhku kolvile.
Süsteem juhib iga silindri tööd selliselt ,et väntvõll pöörleks ühtlaselt kõigil üleminekusüsteemidel ,väheneks jõumomendi kõikumine. Momendi väärtus selliselt töötades suureneb ja seda ilma liigse kütusekuluta.
Süsteem on väga tundlik ja kiire reageeringuga. Ta määrab survetaktil iga silindri segukoostist eraldi ja töötaktil muudab süütenurga selle silindri jaoks kõige optimaalsemaks.
Tõlge sai nurgeline nagu selle vidina töögi.
Ühesõnaga - üks meeletu süütenurga muutmine käib tohutu kiirusega iga silindri jaoks eraldi. Arvestatakse vastavalt segu koostisele ja mootori pööretele välja maksimaalne moment ja vastavalt sellele ka nurka muudetakse. Hirmus arvuti
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Sellest elukast siin kusagil ka varem juttu olnud ning Ungarlaste lehel pildidki üleval. Ning kui õigesti mäletan, siis süsteem püüab pidevalt seada süüdet võimalikult varajaseks, kontrollides samas, et detonatsiooni ei tekiks. Ehk siis nagu logman ütles, püüab leida pidevalt kõige optimaalsema asendi, et mootori võimsus oleks maksimaalne.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ja ungarlaste sõnul pidi asi hästi töötama.. neil isegi mingi artikkel sellest mida loomulikult leida ei õnnestunud kohe..
venelaste slängis nimetatakse asja sistema mihhailovskaja.
mingil põhjusel pole seda aga kukilt saada sealpool piiri..
hind 4300rbl ehk siis 2000 krooni umbes..
eestisse tellides ehk õnnestub 2500 krooniga kätte saada
venelaste slängis nimetatakse asja sistema mihhailovskaja.
mingil põhjusel pole seda aga kukilt saada sealpool piiri..
hind 4300rbl ehk siis 2000 krooni umbes..
eestisse tellides ehk õnnestub 2500 krooniga kätte saada
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."