Elektronsüüte skeem ladale..
Elektronsüüte skeem ladale..
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Elektronsüüte skeem ladale..
Viimasel ajal korduvalt nõutud skeem:
pilt kehvakene,
kellel on parem see pangu aga juurde!
-----------------------------------------------------------------------------------
sinine - süüte +
punane - taho
-----------------------------------------------------------------------------------
pilt kehvakene,
kellel on parem see pangu aga juurde!
-----------------------------------------------------------------------------------
sinine - süüte +
punane - taho
-----------------------------------------------------------------------------------
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Tegemist kommutaatoriga, mille saab ühendada tavalise jagajaga süütesüsteemi. Selle asjanduse mõte on selles, et läbi kontaktide käib väiksem vool, kui tavalise süsteemi puhul ning sellega viimaste eluiga pikeneb. Mehaanilisest kulumisest see mõistagi ei säästa. Ilmselt võimendatakse ka läbi pooli primaarahela aetavat voolu, seega on säde ka väheke parem.
Teine variant, millest elektroonilise süüte puhul räägitakse on kontaktivaba jagaja. Sealgi variante mitmeid, kuid Ladal kasutatav Halli anduriga jagaja, kus tavapäraseid kontakte polegi, on andur. Kommutaatori ja sealt edasi on põhimõtteliselt sama nagu eelmise süsteemi puhul. Vahe siis selles, et pole kontakte, ehk hüvasti pe**es kondekas ja vale kontaktivahe.
Noh ja muidugi on olemas veel ka jagajavabad süsteemid, kuid see hoopis teine jutt juba.
Teine variant, millest elektroonilise süüte puhul räägitakse on kontaktivaba jagaja. Sealgi variante mitmeid, kuid Ladal kasutatav Halli anduriga jagaja, kus tavapäraseid kontakte polegi, on andur. Kommutaatori ja sealt edasi on põhimõtteliselt sama nagu eelmise süsteemi puhul. Vahe siis selles, et pole kontakte, ehk hüvasti pe**es kondekas ja vale kontaktivahe.
Noh ja muidugi on olemas veel ka jagajavabad süsteemid, kuid see hoopis teine jutt juba.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
- Marek
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 76
- Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
- Asukoht: Tallinn/Haabersti
- Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
- Kontakt:
[/quote]
Sai ostetud eile. Kokkupanek võtab aega mingi 15-20 minutit.
Käivitus igati normilt. Täna sai mingi 60 km ots tehtud ei täheldanud mingit anomaaliat kui siis, et tahhokas näitab natuke rohkem kui enne. [/quote]
Oomipoe interneti lehel oli reklaamlauseks et madalam kütusekulu. Huvitav kas see on ka nii??
Peab vist ikka ise ka järgi proovima;)
Sai ostetud eile. Kokkupanek võtab aega mingi 15-20 minutit.
Käivitus igati normilt. Täna sai mingi 60 km ots tehtud ei täheldanud mingit anomaaliat kui siis, et tahhokas näitab natuke rohkem kui enne. [/quote]
Oomipoe interneti lehel oli reklaamlauseks et madalam kütusekulu. Huvitav kas see on ka nii??
Peab vist ikka ise ka järgi proovima;)
-
ssiksifanatt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 5
- Liitunud: 23 Mär 2013 21:58
- Asukoht: Pärnu
- Autod: VAZ 2103
- navigator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 40
- Liitunud: 29 Apr 2013 05:34
- Autod: Gaz 53 Veobagi, Audi A6 C6 3,0TD Quattro
elektron süüde
Tere, kui kellelgi on pakkuda seda ilma kontaktideta süsteemi siis oleksin huvitatud, pange u2u
-
nnems2105
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 53
- Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo
Lisan teemasse oma tähelepanekud peale kontaktivaba jagaja paigaldamist.Mootor käivitub ka külmalt poolest pöördest ja käib väga ühtlaselt(Silmnähtav vahe paremuse suunas).Ainuke probleem millega kokku puutusin oli see et tahhomeeter ei hakkanud enam näitama,aga selle vastu sain rohtu tänu Olaafile kes selle anomaalia lõpetas.Asi selles et klassikutel pidi olema kaks erinevat tahhomeetrit ja vanem neist ei tunnista elektroonsüüdet.Tahhomeeter hakkab tööle kui võtta vana jagaja küljest kondekas ja paigaldada see tahhomeetri ja süütepooli vahel kulgeva juhtme vahele.