soundi häired
soundi häired
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
eks see paljude autode viga..
Muide see, et häire kadus, kui antenni lahti ühendasid tuleneb sellest, et raadio antenniahelas on võimendusaste mis väga madala signaali korral ei ava ennast. Sahin mis sa kuuled tuli siis ostsillaatorist -võin ka eksida, pole ammu tegelenud enam..
Muide see, et häire kadus, kui antenni lahti ühendasid tuleneb sellest, et raadio antenniahelas on võimendusaste mis väga madala signaali korral ei ava ennast. Sahin mis sa kuuled tuli siis ostsillaatorist -võin ka eksida, pole ammu tegelenud enam..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
töötav soojendus+raadio=sahin
just siuke see jama mul ongi, vaatasin et haakub enamvähem selle teemaga. Niisiis, soojendus ei tööta - raadio töötab enamvähem ilma sahinata; panen soojenduse tööle - siis 88,8 yldse ei võta, 102,1 saab läbi häda kuulata. Milles on probleemi?
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
Nii.. aasta tagasi olin üliõnnelik, et kassetti saab puhtalt kuulata ja raadio häire ei huvita nüüd on kassettide ümberlindistamisest kõrini ja tahan raadiot Mis suure takistusega pulk jagaja rootori küljes mis mõeldud raadio häirete likvideerimiseks?? Kus ja milline see täpselt on? Panin just tagastangele antenni ja proovisin jälle töötava mootoriga. Kui otsin kanalit ja on mingi suvaline sagedus, siis on mingi krõbin sees lisaks sellele tavalisele sahinale. Kui mõni kanal peale tuleb, siis see krõbin läheb tunduvalt väiksemaks, aga natuke on ikka kuulda mingit kõrvalmõju. Tundus, et kui ma hääle maha keerasin, kadus ka häire, mida kõvemaks tümpsu panin, seda kõvemaks läks krõbin. Ise mõtlesin, et äkki ikka see turult 60.- ostetud kasutatud antenn juust ja lähen ostan mõnest normaalsest poest mõne korraliku antenni. Ja siis veel küss: kui näiteks uue antenniga häiret eriti kuulda pole, aga midagi ikka sisse peksab, kas see helisüsteemi eluiga lühendab?
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
turu antennis pole küsimus. viga on kõrgepinges, kuna jaama leidmisel summutatakse tüüneri sisendis häirepinge maha ei saa see toitest tulla. raadiomürafilter rootoril ja silikoonsüütejuhtmed kergendavad sinu muret. üle pead vaatama ka jagajakaane.. lahti veast juustu makiga ei saa.. paremate makkidega pole müra kuulda..Algselt postitas: Marcuz
Mis suure takistusega pulk jagaja rootori küljes mis mõeldud raadio häirete likvideerimiseks?? Kus ja milline see täpselt on? Panin just tagastangele antenni ja proovisin jälle töötava mootoriga. Kui otsin kanalit ja on mingi suvaline sagedus, siis on mingi krõbin sees lisaks sellele tavalisele sahinale. Kui mõni kanal peale tuleb, siis see krõbin läheb tunduvalt väiksemaks, aga natuke on ikka kuulda mingit kõrvalmõju. Tundus, et kui ma hääle maha keerasin, kadus ka häire, mida kõvemaks tümpsu panin, seda kõvemaks läks krõbin. Ise mõtlesin, et äkki ikka see turult 60.- ostetud kasutatud antenn juust ja lähen ostan mõnest normaalsest poest mõne korraliku antenni. Ja siis veel küss: kui näiteks uue antenniga häiret eriti kuulda pole, aga midagi ikka sisse peksab, kas see helisüsteemi eluiga lühendab?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
weee weee.. KORRAS... finally.. :bouncing:bouncing
Tegin väikse sisseostu Volga poes ja ründasin häireid kolme asjaga korraga. Ostsin Championi 3x silikoonkihiga silikoonsüütejuhtmed, jagaja rootori pealse, kus see takistusega pulk on ja antenni, mille süütesüsteemist võimalikult kaugele - tagatiivale kinnitasin. Ise arvan, et koige rohkem aitasid silikoonsüütejuhtmed, kui need asjad poleks aidanud, oleksin järgmisena tõenäoliselt ostnud R tähisega küünlad, millel kaa raadio häirete vastu mingi vidin küljes. Igaljuhul suured tänud olaaf! Enam pole vaja kassette ümber lindistada ning ühtesid ja samu laule läbi leierdada
Tegin väikse sisseostu Volga poes ja ründasin häireid kolme asjaga korraga. Ostsin Championi 3x silikoonkihiga silikoonsüütejuhtmed, jagaja rootori pealse, kus see takistusega pulk on ja antenni, mille süütesüsteemist võimalikult kaugele - tagatiivale kinnitasin. Ise arvan, et koige rohkem aitasid silikoonsüütejuhtmed, kui need asjad poleks aidanud, oleksin järgmisena tõenäoliselt ostnud R tähisega küünlad, millel kaa raadio häirete vastu mingi vidin küljes. Igaljuhul suured tänud olaaf! Enam pole vaja kassette ümber lindistada ning ühtesid ja samu laule läbi leierdada
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Tekkis endalgi selline probleem.
Nimelt sai vahetada kurat-teab-mis-ajast süütejuhtmed igaks-juhuks (kuna mootor mõnikord lonkab külmana) uute vastu. Alguses ostsin tavalised 80-kroonised. Need aga hakkasid raadiot segama. Läksin siis poodi tagasi ja vahetasin 80-kroonised 178-krooniste silikoonide vastu (mingid vene omad). Alguses raginat polnud, kuid mõne aja pärast jälle platsis, seekord suts vaiksemalt.
Kas siis vanad süütejuhtmed (nendega raginat polnud) on tõesti silikoonjuhtmetest paremad?
Nimelt sai vahetada kurat-teab-mis-ajast süütejuhtmed igaks-juhuks (kuna mootor mõnikord lonkab külmana) uute vastu. Alguses ostsin tavalised 80-kroonised. Need aga hakkasid raadiot segama. Läksin siis poodi tagasi ja vahetasin 80-kroonised 178-krooniste silikoonide vastu (mingid vene omad). Alguses raginat polnud, kuid mõne aja pärast jälle platsis, seekord suts vaiksemalt.
Kas siis vanad süütejuhtmed (nendega raginat polnud) on tõesti silikoonjuhtmetest paremad?
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Ühesõnaga on mul kah sama jama. Pole kyll viitsinud jamada aga värk selles ,et kui on selline raadio ,mis krabiseb ,kui mootor käib ,siis on vaja toite filtrit kuhu läheb 0 ja 12v sisse ja tuleb 0 ja 12v välja see null oleks soovitavam ühendada nüüd ka raadio kerega ja lisaks ka veel raadio enda 0 klemmiga ,kui see on. Raadiot mitte ühendada otse kerega vaid proovida ikka plastikuga kuidagi kinnitada . Antenniga sama lugu antenni varjestust mitte ühendada raamiga ja antenni ennast kah mitte. Kui antennil on selline juhe ,mis tahab raamiga ühendamist ,nagu ziksil originaalis ja käib kojameeste relee külge ,siis see oleks soovitav ära isoleerida ja ühendada ka raadio filtreeritud toite 0 juhtmega. Kondensaator ,mis on jagaja all on mõeldud jagaja kontaktide eluea pikendamiseks ,see peab olema korras ja kaudselt näitab seda sädeme lilla värv. Jagaja rootori küljes on takisti seda ei tohi eemaldada ja sillata. Küünla juhtmed ( pole küsiimus ,kas hall ,või vask või kurat teab ,mis) peavad olema varjsetatud (hästi) Ja tänapäeval teevad seda väga kvalikteetsed silikoon juhtmed ,mis on üpris kallid. Raadiole võib paigaldada lülitiga lülitatava võimendi ,mis aitab kuskil kaugatel teedel raadiot paremini kuulata ka metsa vahel sõites.ka see asi on soovitav teha plekk karbi sisse ja ühendada raadio filtreelitud 0 juhtmega . ning kõik osad ,mis pole armatuuril hädavajalikud paigutata taha osasse ,kus on vähem mootori häireid .