2103 kellad

2103 kellad

Audio, elektrisüsteem, turva
Marko87
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 04 Nov 2017 19:44

2103 kellad

#1

Postitus Postitas Marko87 » 20 Veebr 2020 15:26

Ei osanud kuskile mujale postitada, mure järgmine, kuidas saada lahti niiskusest armatuuris olevatest kelladest? Spidomeeter, tahhokas jne. Täna autot soojaks ajades viskas eriti uduseks kellad. Eelmine aasta oli sama mure

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 437
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, VAZ-21063 `87, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

Re: 2103 kellad

#2

Postitus Postitas Edel » 20 Veebr 2020 21:55

Marko87 kirjutas:Ei osanud kuskile mujale postitada, mure järgmine, kuidas saada lahti niiskusest armatuuris olevatest kelladest? Spidomeeter, tahhokas jne. Täna autot soojaks ajades viskas eriti uduseks kellad. Eelmine aasta oli sama mure

Kui pikemalt väljas seisnud, siis sõites alguses ongi niiskus kellade sees klaasi taga. Minul näiteks kaob see juba esimesel päeval, kui mingiaeg sõidetud.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

Kasutaja avatar
nymmik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
Asukoht: Hüüru
Autod: 21061 2xZaz965
Kontakt:

Re: 2103 kellad

#3

Postitus Postitas nymmik » 21 Veebr 2020 11:24

Sama siin, esimesed 2 päeva läksid uduseks aga kui salong soojaks kütta, siis nüüd enam ei ole seda muret.
Huvitav on et 03 06 tõmbavad kelladesse niiskuse, mul olnud 01 02 011 seda muret ei olnud.

Marko87
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 04 Nov 2017 19:44

Re: 2103 kellad

#4

Postitus Postitas Marko87 » 21 Veebr 2020 18:45

Äkki panna mingi lisapuhur päevaks autosse ja aknad natuke irvakile. Või võtaks üldse maha näidikud ja tooks tuppa radikale mõneks päevaks.

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3933
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Re: 2103 kellad

#5

Postitus Postitas logman » 21 Veebr 2020 19:48

Niiskus tuleb neisse varem või hiljem uuesti tagasi. Ehituslik eripära ja kasutatud materjalid annavad temperatuuri kõikumiste tõttu soodsad võimalused kondentsi tekkeks. Ehk siis liiga palju metalli pluss soojenevad poolid-mähised. Hermeetiliseks muuta vägagi võimatu.
Jätkuvalt soovitan autos kasutada niiskuse eemaldit. On küll väike investeering, aga positiivne mõju suur.


Mine “Elektrisüsteem, audio (MUU)”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist