1. leht 1-st

Elektronsüüde ja 03 tahhomeeter

Postitatud: 27 Jaan 2019 21:59
Postitas kollanejänku
Tere! Panin 2103-le peale elektronsüüte, ja nüüd tahhomeeter ei tööta. Alla 2000 pöörde ei taha näidata ja üle selle valetab. Lugesin, et peaks süütepoolile ja tahhomeetrile vahele panema kondensaatori, aga mis kondensaatorit vahele panna, voldid ja mkf?
Ette tänades,
kollanejänku

Re: Elektronsüüde ja 03 tahhomeeter

Postitatud: 27 Jaan 2019 23:42
Postitas wolf
Võta kontaktidega jagaja küljest kondekas kui see on korras siis see sobibki või saad sellelt parameetrid.

Re: Elektronsüüde ja 03 tahhomeeter

Postitatud: 28 Jaan 2019 10:27
Postitas olaaf
0,25mF 100V

Re: Elektronsüüde ja 03 tahhomeeter

Postitatud: 28 Jaan 2019 23:57
Postitas kollanejänku
Tänud vastajatele, tahhomeeter töötab taas! ;)

Re: Elektronsüüde ja 03 tahhomeeter

Postitatud: 30 Jaan 2019 11:57
Postitas Jass
Klassikalise süüte korral on süüteimpulsside amplituud sõltuvalt süütepoolist 250V-300V ja elektronsüütel 400V ja rohkem.

В контактных (классических) системах зажигания исчезающее магнитное поле пересекает не только витки вторичной, но и первичной обмотки, вследствие чего в ней возникает ток самоиндукции напряжением около 250—300 вольт.
Если говорить про автомобили ВАЗ классической серии, то у них емкость этого конденсатора колеблется в диапазоне 0,2..0,25 мкФ.

Saladuskatte all võin öelda, et vanasti kasutati Ladadel kondekaid, mille tööpinge oli 400V :)

Re: Elektronsüüde ja 03 tahhomeeter

Postitatud: 08 Veebr 2019 11:50
Postitas olaaf
võib 400V kondeka ka vahele pista, samas pole mul 100V kondekal aastate jooksul läbilööki tekkinud.
kondekas on ju jadamisi tahomeetri sisendiga..

Re: Elektronsüüde ja 03 tahhomeeter

Postitatud: 23 Veebr 2019 21:41
Postitas Jass
Vene kondekatel on suur varu pinge osas. Ma kasutasin oma Lada-2108-le Lada-2103 tahhomeetri ühendamisel järjestikust RC ahelat. Tahhomeetri pistsin nikeldatud õlifiltri korpusesse armatuuri vasakule poole.
Siin veel üks kondekata variant:

https://www.drive2.ru/l/1910379/