1. leht 1-st
Millega tegu?
Postitatud: 14 Jaan 2018 17:44
Postitas Vazmjorka
Re: Millega tegu?
Postitatud: 14 Jaan 2018 18:13
Postitas Vazmjorka
Asus ta aku ligidal. Seal oli ka mingi massijuhe ja selle massijuhtme poldi alla oli see jublakas pandud
Re: Millega tegu?
Postitatud: 14 Jaan 2018 18:18
Postitas osaw
Vb massilüliti. 03'l oli analoogne vurr aku ja kere vahel. Auto töötab täiesti kui massi juhe sealt niisama keresse lasta, aga siis peab käsitsi kõiki tulesid hakkama lülitama
Re: Millega tegu?
Postitatud: 14 Jaan 2018 18:34
Postitas Vazmjorka
osaw kirjutas:Vb massilüliti. 03'l oli analoogne vurr aku ja kere vahel. Auto töötab täiesti kui massi juhe sealt niisama keresse lasta, aga siis peab käsitsi kõiki tulesid hakkama lülitama
Väga huvitav, aga kuidas see töötama peaks? Juhe mis selle sisse läks oli ka väga väga peenikene. Igatahes kui selle ära võtsin siis ei saanud aru küll, et midagi oleks see teinud.
Re: Millega tegu?
Postitatud: 15 Jaan 2018 18:23
Postitas osaw
Töötab nagu kõik releed. Nõrk vooluke mööda peenikest juhet lülitab sisse tugeva voolu akust keresse (eeldusel, et on õigesti ühendatud ja massilüliti töötab).
Kui auto kere, massijuhe ja relee kõik ühe poldi otsas istusid, siis ei olnudki sellel midagi teha. Massilüliti peaks olema aku ja kere vahel. Täpsustan: mitte lihtsalt seibina, vaid ühe jämeda kontaktiga kere küljes, teise jämedas otsas miinus juhe akust.
Re: Millega tegu?
Postitatud: 16 Jaan 2018 22:17
Postitas Arvos
osaw kirjutas:Töötab nagu kõik releed. Nõrk vooluke mööda peenikest juhet lülitab sisse tugeva voolu akust keresse (eeldusel, et on õigesti ühendatud ja massilüliti töötab).
Kui auto kere, massijuhe ja relee kõik ühe poldi otsas istusid, siis ei olnudki sellel midagi teha. Massilüliti peaks olema aku ja kere vahel. Täpsustan: mitte lihtsalt seibina, vaid ühe jämeda kontaktiga kere küljes, teise jämedas otsas miinus juhe akust.
Niisiis - elektriline massilüliti.
Re: Millega tegu?
Postitatud: 16 Jaan 2018 22:22
Postitas Vazmjorka
Arvos kirjutas:osaw kirjutas:Töötab nagu kõik releed. Nõrk vooluke mööda peenikest juhet lülitab sisse tugeva voolu akust keresse (eeldusel, et on õigesti ühendatud ja massilüliti töötab).
Kui auto kere, massijuhe ja relee kõik ühe poldi otsas istusid, siis ei olnudki sellel midagi teha. Massilüliti peaks olema aku ja kere vahel. Täpsustan: mitte lihtsalt seibina, vaid ühe jämeda kontaktiga kere küljes, teise jämedas otsas miinus juhe akust.
Niisiis - elektriline massilüliti.
Nüüd jälle targem kuid ma võtsin selle õra ega see ei tohiks midagi ju teha? Mul muidu eraldi massilüliti ka pandud igaksjuhuks. Kui saan jälle mingi vene masina siis panen kohe massilüliti vahele. (kui ei ole eelneva omaniku poolt pandud)