värvi eemaldamine
värvi eemaldamine
värvi eemaldamine
oskab keegi eestikeelse nimetuse anda sellele aparaadile. Teab keegi kust neid saab? Cramos pole?
https://www.youtube.com/watch?v=OU_N4aziedc
https://www.youtube.com/watch?v=OU_N4aziedc
- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
Pakuks välja pneumaatiline kiirete pööretega, pöörlev tald lihvija. (mitte vibra lihvija)
Aga kas sul on piisava võimsusega õhu kompressor olemas ? Sellise töörista õhukulu pakuks on kusagil 250 - ??? Liitrit minutis.
Kui tahad plekki haljaks siis kiiret moodust ei ole, kui ei soovi plekki kahjustada.
Liivapritsiga saab kiirelt aga suuri pindasid ei ole hea võib plekk hakkata lainetama.
Ise olen puhastanud terasharjaga.
Kõigeparem minu jaoks on siiani olnud el. trelli otsa käiv traat hari 2 cm lai.
Trellil peab olema vähe võimsust, et saaks vajadusel peale suruda ja mida kiiremad pöörded seda parem.
Lisan veel ajakulu et saaksid enamvähe arvestada:
Minul kulus VAZ auto esimese nina puhastamiseks kokku 12 tundi see tähendab tiivad, põll, kapotialune, ja kapott.
Edu soovides
Aga kas sul on piisava võimsusega õhu kompressor olemas ? Sellise töörista õhukulu pakuks on kusagil 250 - ??? Liitrit minutis.
Kui tahad plekki haljaks siis kiiret moodust ei ole, kui ei soovi plekki kahjustada.
Liivapritsiga saab kiirelt aga suuri pindasid ei ole hea võib plekk hakkata lainetama.
Ise olen puhastanud terasharjaga.
Kõigeparem minu jaoks on siiani olnud el. trelli otsa käiv traat hari 2 cm lai.
Trellil peab olema vähe võimsust, et saaks vajadusel peale suruda ja mida kiiremad pöörded seda parem.
Lisan veel ajakulu et saaksid enamvähe arvestada:
Minul kulus VAZ auto esimese nina puhastamiseks kokku 12 tundi see tähendab tiivad, põll, kapotialune, ja kapott.
Edu soovides
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Auto restaureerimisel on üks parim lahendus värvi eemaldamiseks soodaprits, rohkem infot leiad www.soodaprits.eu või www.facebook.com/soodaprits.eu lehelt. See eemaldab ohutult värvi, ei lihvi ega karesta metalli üldse!
Auto võid põhimõtteliselt täiesti kompleksena üle pritsina, kuna soodaprits ei kahjusta klaasi, kroomi ega kummi tihendeid. Ja võid alustada koheselt värvi ettevalmistus töödega.
Auto võid põhimõtteliselt täiesti kompleksena üle pritsina, kuna soodaprits ei kahjusta klaasi, kroomi ega kummi tihendeid. Ja võid alustada koheselt värvi ettevalmistus töödega.
- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
Soodaga on see jama, et kallis teenust sisse osta ja teine miinus ei eemalda roostet.
Liiv eemaldab rooste aga jah jätab pinnad karedaks aga nagunii tuleb auto üle lihvida ja kindlasti ka see teenus odav ei ole.
Kõige odavam on ise teha ja saab vähemalt talveõhtuti midagi teha
Seda raha mida maksta teenuseks saab mujal ära kasutada ja oi oi kui palju on asju mida saab teha
Liiv eemaldab rooste aga jah jätab pinnad karedaks aga nagunii tuleb auto üle lihvida ja kindlasti ka see teenus odav ei ole.
Kõige odavam on ise teha ja saab vähemalt talveõhtuti midagi teha
Seda raha mida maksta teenuseks saab mujal ära kasutada ja oi oi kui palju on asju mida saab teha
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
terve auto vaja teha jah. Kuigi autot eelnevalt värvitud ja eelmist värvi polnud isegi matistatud. Igastahes sitasti tehtud. Vaja jah suurem osa sealt kätte saada, päris üleni haljaks ei ole mõttet kindlasti teha. Nurgatagused kohad plaanis jah pritsiga teha, aga suuremad pinnad võiks ikka mõne masinaga teha. Mõtlesin et äkki saab sellise laenata kuskilt, tundub hää masin olevat. Või on keegi kasutanud seda ja teab täpsemalt midagi öelda ?