vaz2101vs2106 kaal?
vaz2101vs2106 kaal?
vaz2101vs2106 kaal?
On kellegil aimu kus kohast tuleb peaaegu 100kg kaalu vahe? väljast tunduvad suht sarnased. Paksem plekk ?
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Mis siis 06 ja 01 heliisolatsiooni erinevus on?
Ainult matt kapoti all mu meelest.
01 salongis olevad kummimatid peaksid isegi rohkem kaaluma kui 06 vaip. Ei mäleta 01 lahkamist täpselt, kuid 011 ja 06 müraisolatsioonide erinevus salongis ongi ju ainult kummist põrand versus vaip. Nende all olevad matid täpselt samad.
Usun ka, et raua poolelt annab esiosa peamise kaaluerinevuse. Lansekad suuremad ning esiosa raamistik oluliselt tummisem kui 01-l.
Ainult matt kapoti all mu meelest.
01 salongis olevad kummimatid peaksid isegi rohkem kaaluma kui 06 vaip. Ei mäleta 01 lahkamist täpselt, kuid 011 ja 06 müraisolatsioonide erinevus salongis ongi ju ainult kummist põrand versus vaip. Nende all olevad matid täpselt samad.
Usun ka, et raua poolelt annab esiosa peamise kaaluerinevuse. Lansekad suuremad ning esiosa raamistik oluliselt tummisem kui 01-l.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
kui asja sportlikus plaanis vaadata, siis tasub igal juhul 01 võtta.
võimalikult kergeks ajades on 01-l väike eelis. samas - kui keevispuur sisse ei lähe, võib isegi 06/05 kasulikum olla, tummisema konstrui poolest (ei ole esiots nii lodev kui seda 01-l)
Mäletan vanast ajast kui 01-ga rahvasporti sõideti ja siis kurja vaeva nähti, et esiotsa pidama saada.
Kuued viied olid juba samm edasi.
võimalikult kergeks ajades on 01-l väike eelis. samas - kui keevispuur sisse ei lähe, võib isegi 06/05 kasulikum olla, tummisema konstrui poolest (ei ole esiots nii lodev kui seda 01-l)
Mäletan vanast ajast kui 01-ga rahvasporti sõideti ja siis kurja vaeva nähti, et esiotsa pidama saada.
Kuued viied olid juba samm edasi.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
palju kütet sees oli?MuKi14 kirjutas:Aga vot ei kaalu, olin ise samuti üllatunud... Ometi on mul autos ma usun, et ligi 12kg helitehnikat, tol hetkel polnud ka vedrusid lõigatud.
minuteada on kõik tehase kaalumised jms. täispaakidega...
Samas ma arvan, et see 100kg siin ei tule väga välja ja teema algatajal ei maksa väga muretseda ses suhtes, tähtsam ehk, kui korraliku kere leiaks, olgu sis 01 või 06
Festina lente!
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Käisid Kuusakoski kaalul? Vaatan siin VAZ 21011 ülevaatuslehte. Esisild 574 kg ja tagasild 487 kg. Mees roolitaga 85 kg. Auto kaal seega 976 kg. Kuna ülevaatusel on väga tähtis auto kaal (pidurdustesti tulemus arvutatakse auto kaalu ja pidurdusjõu suhtest) siis kõik üleliigne oli autost välja tõstetud. Passis tühimass 955 kg.MuKi14 kirjutas:Aga vot ei kaalu, olin ise samuti üllatunud... Ometi on mul autos ma usun, et ligi 12kg helitehnikat, tol hetkel polnud ka vedrusid lõigatud.