Kuidas lasta lada viisakalt madalaks?
Kuidas lasta lada viisakalt madalaks?
Kuidas lasta lada viisakalt madalaks?
Küsimus siis selline, et kas on võimalik mingi kindla mooduse abil lasta vana kopikat madalaks? Lühemad amordid-vedrud? Ei tahaks makitamadaldusele kohe üle minna, enne küsingi et ehk on mõni parem moodus selleks.
Mermo.
Mermo.
Suured tänud!:)atzkarik kirjutas:http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=70
- botzor
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 168
- Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
- Asukoht: Järva
- Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi
Mul taga 04 vedrud, tagant 3 keerdu, eest on 3.5.
Pildil tundub vastupidi, aga tegelikult on taga rattad lohus.
Amordid siiamaani vastu pidand, varsti saab pool aastat mööda, tagasi just ei hoia selle autoga..
Ise ei soovita nii madalaks ajada, sest gardaan hakkab mööda põhja jubedalt peksma. Eest on läbilöögi puksid pooleks lõigatud, taga seisab nende peal enamus ajast. Pildilt vb ei saa aru, aga ette karteri alla suitsupakk ei mahu.
Pildil tundub vastupidi, aga tegelikult on taga rattad lohus.
Amordid siiamaani vastu pidand, varsti saab pool aastat mööda, tagasi just ei hoia selle autoga..
Ise ei soovita nii madalaks ajada, sest gardaan hakkab mööda põhja jubedalt peksma. Eest on läbilöögi puksid pooleks lõigatud, taga seisab nende peal enamus ajast. Pildilt vb ei saa aru, aga ette karteri alla suitsupakk ei mahu.
tean seda tunnet, omal mk2 golfil oli ees 2.5 taga 3 keerdu, sillatala nühkis omajagu maapinda, esirehvi välisäär oli koopaääre tõttu ka näritud. Samalajal amordikäiku polnud, õõtsumine toimus rehvirõhu arvelt.botzor kirjutas:Mul taga 04 vedrud, tagant 3 keerdu, eest on 3.5.
Pildil tundub vastupidi, aga tegelikult on taga rattad lohus.
Amordid siiamaani vastu pidand, varsti saab pool aastat mööda, tagasi just ei hoia selle autoga..
Ise ei soovita nii madalaks ajada, sest gardaan hakkab mööda põhja jubedalt peksma. Eest on läbilöögi puksid pooleks lõigatud, taga seisab nende peal enamus ajast. Pildilt vb ei saa aru, aga ette karteri alla suitsupakk ei mahu.
Mõtlen praegu w124 vedrudele, ette peab leidma mk2 golfi coilid ja neid väheke ehitama hakkama. kuuldavasti oli keegi sapparile pannud coilid alla kunagi. Elab-näeb.
3. võimalus on veel see, et osta 2 paari vedrusid-amorte, ühed uuestpeast, ja mingid siis vastavalt maitsele madalamaks lõigata.
Mermo.
- botzor
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 168
- Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
- Asukoht: Järva
- Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi
Varjant oleks veel selline, et mk1(ja mk2/mk3 golfi) coilid leida, ja need jah ümber ratsida. Tagumistega on sesuhtes jama, et golf mk1 coilid(ja üldse amordid) lühemad pikkuse poolest, et need hoopis ehitada Ladale. Esimestel volkari kinnitused ära lõigata ja natuke neid tuunides peaks saama suht hea tulemuse.
Kolmas varjant on ehitada taguots BÄGidele.
E: mu pildil taga laiad plekid ja 185 rehv, raudtoru + 2 inimest lahendasid selle probleemi. 1 istus pagassil, 1 lükkas autot edasi tagasi ja 1 keeras toru koopa ja rehvi vahel. Ei saand sõita muidu, aint rub'is
Kolmas varjant on ehitada taguots BÄGidele.
E: mu pildil taga laiad plekid ja 185 rehv, raudtoru + 2 inimest lahendasid selle probleemi. 1 istus pagassil, 1 lükkas autot edasi tagasi ja 1 keeras toru koopa ja rehvi vahel. Ei saand sõita muidu, aint rub'is
Bag oleks parim - samas kallim neist kolmest. Praegu ongi mõte et kaks esimest coilidele tõsta, tagumised lõigata lühemaks/w123 vedrud. Eks proovib kõikvõimalikud asjad läbi. :pbotzor kirjutas:Varjant oleks veel selline, et mk1(ja mk2/mk3 golfi) coilid leida, ja need jah ümber ratsida. Tagumistega on sesuhtes jama, et golf mk1 coilid(ja üldse amordid) lühemad pikkuse poolest, et need hoopis ehitada Ladale. Esimestel volkari kinnitused ära lõigata ja natuke neid tuunides peaks saama suht hea tulemuse.
Kolmas varjant on ehitada taguots BÄGidele.
- botzor
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 168
- Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
- Asukoht: Järva
- Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi
Soovitan kindlasti sul tagasilla 2 koormarihmaga(või trossiga) peale vedru lõikamist kere külge kinni tõmmata, jubedalt hakkab põrkama!Mermo kirjutas:Bag oleks parim - samas kallim neist kolmest. Praegu ongi mõte et kaks esimest coilidele tõsta, tagumised lõigata lühemaks/w123 vedrud. Eks proovib kõikvõimalikud asjad läbi. :pbotzor kirjutas:Varjant oleks veel selline, et mk1(ja mk2/mk3 golfi) coilid leida, ja need jah ümber ratsida. Tagumistega on sesuhtes jama, et golf mk1 coilid(ja üldse amordid) lühemad pikkuse poolest, et need hoopis ehitada Ladale. Esimestel volkari kinnitused ära lõigata ja natuke neid tuunides peaks saama suht hea tulemuse.
Kolmas varjant on ehitada taguots BÄGidele.
Kardad et sild hüppab alt ära?:D:Dbotzor kirjutas:Soovitan kindlasti sul tagasilla 2 koormarihmaga(või trossiga) peale vedru lõikamist kere külge kinni tõmmata, jubedalt hakkab põrkama!Mermo kirjutas:Bag oleks parim - samas kallim neist kolmest. Praegu ongi mõte et kaks esimest coilidele tõsta, tagumised lõigata lühemaks/w123 vedrud. Eks proovib kõikvõimalikud asjad läbi. :pbotzor kirjutas:Varjant oleks veel selline, et mk1(ja mk2/mk3 golfi) coilid leida, ja need jah ümber ratsida. Tagumistega on sesuhtes jama, et golf mk1 coilid(ja üldse amordid) lühemad pikkuse poolest, et need hoopis ehitada Ladale. Esimestel volkari kinnitused ära lõigata ja natuke neid tuunides peaks saama suht hea tulemuse.
Kolmas varjant on ehitada taguots BÄGidele.
Mõistan, eks leierdab sillale parem siis juba lisakinnitused, et kindlamalt kinni püsiks :p see mure saaks kiiresti lahendatud õnneksbotzor kirjutas:Jube sitt on sõita, ausalt, kui natukenegi pinge all on, on palju mugavam sõita, ausalt. Ja kindlam ka, sest vedru võib sul suurema augu korral nah**i lennata sealt. Omast kogemusest räägin, kindlasti mõtle enda ja teiste peale, tagajärjed võivad väga halvad olla.