Kuidas lasta lada viisakalt madalaks?

Kuidas lasta lada viisakalt madalaks?

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
m
Mermo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 28 Juul 2013 20:48

Kuidas lasta lada viisakalt madalaks?

Postitus Postitas Mermo »

Küsimus siis selline, et kas on võimalik mingi kindla mooduse abil lasta vana kopikat madalaks? Lühemad amordid-vedrud? Ei tahaks makitamadaldusele kohe üle minna, enne küsingi et ehk on mõni parem moodus selleks.:)

Mermo.
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 785
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
m
Mermo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 28 Juul 2013 20:48

Postitus Postitas Mermo »

 
Suured tänud!:)
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

Mul taga 04 vedrud, tagant 3 keerdu, eest on 3.5.
Pildil tundub vastupidi, aga tegelikult on taga rattad lohus.

Amordid siiamaani vastu pidand, varsti saab pool aastat mööda, tagasi just ei hoia selle autoga..

Ise ei soovita nii madalaks ajada, sest gardaan hakkab mööda põhja jubedalt peksma. Eest on läbilöögi puksid pooleks lõigatud, taga seisab nende peal enamus ajast. Pildilt vb ei saa aru, aga ette karteri alla suitsupakk ei mahu.

Pilt
m
Mermo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 28 Juul 2013 20:48

Postitus Postitas Mermo »

 
botzor kirjutas:Mul taga 04 vedrud, tagant 3 keerdu, eest on 3.5.
Pildil tundub vastupidi, aga tegelikult on taga rattad lohus.

Amordid siiamaani vastu pidand, varsti saab pool aastat mööda, tagasi just ei hoia selle autoga..

Ise ei soovita nii madalaks ajada, sest gardaan hakkab mööda põhja jubedalt peksma. Eest on läbilöögi puksid pooleks lõigatud, taga seisab nende peal enamus ajast. Pildilt vb ei saa aru, aga ette karteri alla suitsupakk ei mahu.

Pilt
tean seda tunnet, omal mk2 golfil oli ees 2.5 taga 3 keerdu, sillatala nühkis omajagu maapinda, esirehvi välisäär oli koopaääre tõttu ka näritud. Samalajal amordikäiku polnud, õõtsumine toimus rehvirõhu arvelt.

Mõtlen praegu w124 vedrudele, ette peab leidma mk2 golfi coilid ja neid väheke ehitama hakkama. kuuldavasti oli keegi sapparile pannud coilid alla kunagi. Elab-näeb.

3. võimalus on veel see, et osta 2 paari vedrusid-amorte, ühed uuestpeast, ja mingid siis vastavalt maitsele madalamaks lõigata.

Mermo.
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

Varjant oleks veel selline, et mk1(ja mk2/mk3 golfi) coilid leida, ja need jah ümber ratsida. Tagumistega on sesuhtes jama, et golf mk1 coilid(ja üldse amordid) lühemad pikkuse poolest, et need hoopis ehitada Ladale. Esimestel volkari kinnitused ära lõigata ja natuke neid tuunides peaks saama suht hea tulemuse.
Kolmas varjant on ehitada taguots BÄGidele.:cool:

E: mu pildil taga laiad plekid ja 185 rehv, raudtoru + 2 inimest lahendasid selle probleemi. 1 istus pagassil, 1 lükkas autot edasi tagasi ja 1 keeras toru koopa ja rehvi vahel. :D Ei saand sõita muidu, aint rub'is
m
Mermo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 28 Juul 2013 20:48

Postitus Postitas Mermo »

 
botzor kirjutas:Varjant oleks veel selline, et mk1(ja mk2/mk3 golfi) coilid leida, ja need jah ümber ratsida. Tagumistega on sesuhtes jama, et golf mk1 coilid(ja üldse amordid) lühemad pikkuse poolest, et need hoopis ehitada Ladale. Esimestel volkari kinnitused ära lõigata ja natuke neid tuunides peaks saama suht hea tulemuse.
Kolmas varjant on ehitada taguots BÄGidele.:cool:
Bag oleks parim - samas kallim neist kolmest. Praegu ongi mõte et kaks esimest coilidele tõsta, tagumised lõigata lühemaks/w123 vedrud. Eks proovib kõikvõimalikud asjad läbi. :p
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

 
Mermo kirjutas: 
botzor kirjutas:Varjant oleks veel selline, et mk1(ja mk2/mk3 golfi) coilid leida, ja need jah ümber ratsida. Tagumistega on sesuhtes jama, et golf mk1 coilid(ja üldse amordid) lühemad pikkuse poolest, et need hoopis ehitada Ladale. Esimestel volkari kinnitused ära lõigata ja natuke neid tuunides peaks saama suht hea tulemuse.
Kolmas varjant on ehitada taguots BÄGidele.:cool:
Bag oleks parim - samas kallim neist kolmest. Praegu ongi mõte et kaks esimest coilidele tõsta, tagumised lõigata lühemaks/w123 vedrud. Eks proovib kõikvõimalikud asjad läbi. :p
Soovitan kindlasti sul tagasilla 2 koormarihmaga(või trossiga) peale vedru lõikamist kere külge kinni tõmmata, jubedalt hakkab põrkama!
m
Mermo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 28 Juul 2013 20:48

Postitus Postitas Mermo »

 
botzor kirjutas: 
Mermo kirjutas: 
botzor kirjutas:Varjant oleks veel selline, et mk1(ja mk2/mk3 golfi) coilid leida, ja need jah ümber ratsida. Tagumistega on sesuhtes jama, et golf mk1 coilid(ja üldse amordid) lühemad pikkuse poolest, et need hoopis ehitada Ladale. Esimestel volkari kinnitused ära lõigata ja natuke neid tuunides peaks saama suht hea tulemuse.
Kolmas varjant on ehitada taguots BÄGidele.:cool:
Bag oleks parim - samas kallim neist kolmest. Praegu ongi mõte et kaks esimest coilidele tõsta, tagumised lõigata lühemaks/w123 vedrud. Eks proovib kõikvõimalikud asjad läbi. :p
Soovitan kindlasti sul tagasilla 2 koormarihmaga(või trossiga) peale vedru lõikamist kere külge kinni tõmmata, jubedalt hakkab põrkama!
Kardad et sild hüppab alt ära?:D:D
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

Jube sitt on sõita, ausalt, kui natukenegi pinge all on, on palju mugavam sõita, ausalt. Ja kindlam ka, sest vedru võib sul suurema augu korral nah**i lennata sealt. :D Omast kogemusest räägin, kindlasti mõtle enda ja teiste peale, tagajärjed võivad väga halvad olla.
m
Mermo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 28 Juul 2013 20:48

Postitus Postitas Mermo »

 
botzor kirjutas:Jube sitt on sõita, ausalt, kui natukenegi pinge all on, on palju mugavam sõita, ausalt. Ja kindlam ka, sest vedru võib sul suurema augu korral nah**i lennata sealt. :D Omast kogemusest räägin, kindlasti mõtle enda ja teiste peale, tagajärjed võivad väga halvad olla.
Mõistan, eks leierdab sillale parem siis juba lisakinnitused, et kindlamalt kinni püsiks :p see mure saaks kiiresti lahendatud õnneks :)
Vasta