Kuidas eristada eksporti tavalisest Źigulist?

Kuidas eristada eksporti tavalisest Źigulist?

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Kuidas eristada eksporti tavalisest Źigulist?

Postitus Postitas botzor »

Tervist!
Nimelt sihuke küsimus tekkis täna. Mul on 82.aasta 06, 1600 mootor(ploki peal 2106) 1.6 56kw? mootoriga, 4. käigukast(vahetatud?). Taga on embleem LADA 1600, mitte źiguli, või vaz vms. Kapoti all on mingisugune lisa birka, ei süvenenud väga sellesse, päris palju nikkel liiste kõik võimalikes kohtades. Ühtegi kere plekki vahetatud pole enne mind(v.a uksed on eest ära käinud). Nüüd, 31 aastat hiljem vahetasin pool karpi, muud ei midagi. Kindalaekast tuli välja veel ka miskine tehase/hooldus raamat, venekeelne, kuid siiski, vinkoodi järgi on tegu EKSPORT varjandiga, nii on ka raamatusse märgitud 16.04 1982. On se võimalik? Välimusel väga eristada ei anna, sisu on 063 taga iste käetoega ja hele, samet või selline, juhi iste 07 tume/pikk, ja kõrvalistuja oma 063 oma jällegist, tume hall/asvalt vms.. Polstrid: ülemine ja alumine osa pruun nahk, keskmine hele samet või selle sarnane materjal, salongi matid beezikad/heledad..?

Terv, Siim.
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2075
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

No ja mida sa siis nüüd teada tahad?
Kui sa oled ära öelnud, et paberitest loed välja "export" siis mis meie sulle ütlema peame?
Kõige olulisema, ehk selle lisabirka oled muidugi täpsustamata jätnud.
Juhiiste on ise vahetatus 07 oma vastu, expordile sellist nalja ei tehtud, et ainult üks iste vahetati, samuti näitab omaalgatusliku istmete vahetust kõrvalistuja istme värvi erinevus.
Mis puutub siia käigukast ja see kas see on vahetatud? Kui lihtsalt huvitab kas see on kunagi vahetatud, siis kaks kõige lihtsamat viisi selle teada saamiseks on vaadata põrandavaipa kangi ümbruses, kui kangi augu ümber on metallrõngas, siis tõenäosus suurem et kasti pole vahetatud, kui rõngas puudu või rõnga ümbruses vaipa sisselõiked tehtud, siis on keegi kasti maha võtnud. Teine variant teada saada on kangist sikutades, kui see suht kergesti kätte tuleb, siis kast tõenäoliselt maha käinud. 90% kordadest tehakse kasti vahetades emb-kumb või mõlemad teod ära, sest nii on lihtsam.
1,6 moto 06 peal ei oma eksport või kohaliku turu jaoks loodud masina puhul tähtsust - mõlemal oli.
Birka pagassi serval ei oma samuti tähtsust, omasin teada ajalooga 1986 aastal ostuloaga "esindusest" ostetud 063, mil pagassil kiri "Lada 1300 SL"
Nikli ja kroomi rohkus ei oma samuti tähtsust.
Salongi värv ei erine enamasti Vene ja Lääne turule mõeldutel.
Heledad salongi matid on midagi huvitavat, mul puudub info et koduturule midagi peale musta kummimati maha pandi.
Samas jutu järgi ja ilma piltideta on ikka suht raske võrrelda.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

1982 polnud veel 5k kasti ladale
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta