Teemat ei arenda, aga teooria on täiesti vale. Võin mööda panna, aga algklassides õpetati oomi (ohmi) seadust. 12 volti jääb 220V küttekeha soojendamiseks ilmselgelt väheks, samuti selle pinge juures on voolutarve pea olematu.Esialgne postitaja olaafmotal õigus.. võtame tavalise koduse soojapuhuri.. peal võimsus enamasti 2kw viletsamatel 1kw pingele 220VEsialgne postitaja motameesEsialgne postitaja motamees
Mingid elektriradiaatorid ei ole mõeldavad. Siis peab sarve katusele panema ja trolliliini all koguaeg sõitma. Ärge nüüd hakake võimsamast genekst jälle rääkima. See niikuinii ära ei küta.
kui nüüd võtta, et sama soojushulga saamiseks pinge 220v asemel kasutame 12v siis võtab asi nii 20x rohkem voolu mis teeb siis 20kw ehk u 2 starterit pidevalt taga.
eks need numbrid ole nii lambist pandud ja selle kohta mingit teemat pole mõtet aretada.
seega elektriga kütmine nutune!!
Salongi soojendus ka taha!? (elektriline jms.)
Salongi soojendus ka taha!? (elektriline jms.)
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
et sama soojushulga saamiseks pinge 220v asemel kasutame 12vEsialgne postitaja Laada
Teemat ei arenda, aga teooria on täiesti vale. Võin mööda panna, aga algklassides õpetati oomi (ohmi) seadust. 12 volti jääb 220V küttekeha soojendamiseks ilmselgelt väheks, samuti selle pinge juures on voolutarve pea olematu.
jutus pole sõnagi sellest millist küttekeha kasutatakse. loogiline, et 220v mõeldud küttekeha ei kõlba 12v kasutamiseks, kuna sisetakistus on liiga suur
jutt siis SAMA e SAMAVÄÄRSE SOOJUSHULGA SAAMISEST
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
SRY. Ma ei süvenenud postitusse ja seetõttu jäi mulle mulje, et mõeldi 220V küttekeha. Soojushulk jäi kahe silma vahele. Kuid mõte on meil ju sama- nagu juba motamees ütles: mingid elektriradiaatorid ei ole mõeldavad.Esialgne postitaja olaafet sama soojushulga saamiseks pinge 220v asemel kasutame 12vEsialgne postitaja Laada
Teemat ei arenda, aga teooria on täiesti vale. Võin mööda panna, aga algklassides õpetati oomi (ohmi) seadust. 12 volti jääb 220V küttekeha soojendamiseks ilmselgelt väheks, samuti selle pinge juures on voolutarve pea olematu.
jutus pole sõnagi sellest millist küttekeha kasutatakse. loogiline, et 220v mõeldud küttekeha ei kõlba 12v kasutamiseks, kuna sisetakistus on liiga suur
jutt siis SAMA e SAMAVÄÄRSE SOOJUSHULGA SAAMISEST
SRY
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
See vaskpleki jutt küll üks hea jõulunali.
Tosooli vedamiseks kaks võimalust. Esimene soendus ei võta täit sooja tosoolist välja. Arvestades seda võib viia põhisoojenduse tagasivoolu läbi teise radika. MAZil oli põhisoojenduses kaks radikat ja ühendatud ka järjestikku.
Teine on see kolmikutega variant. Ega seal palju võimalusi pole. Seal ju pealevoolu toru nii lühike. Eks sinna kuskile tuleb panna. Tagasivooluks rohkem võimalusi. Eks need töö käigus selgu.
Tosooli vedamiseks kaks võimalust. Esimene soendus ei võta täit sooja tosoolist välja. Arvestades seda võib viia põhisoojenduse tagasivoolu läbi teise radika. MAZil oli põhisoojenduses kaks radikat ja ühendatud ka järjestikku.
Teine on see kolmikutega variant. Ega seal palju võimalusi pole. Seal ju pealevoolu toru nii lühike. Eks sinna kuskile tuleb panna. Tagasivooluks rohkem võimalusi. Eks need töö käigus selgu.
C