Salongi soojendus ka taha!? (elektriline jms.)

Salongi soojendus ka taha!? (elektriline jms.)

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Esialgne postitaja olaaf
Esialgne postitaja motamees
Esialgne postitaja motamees
Mingid elektriradiaatorid ei ole mõeldavad. Siis peab sarve katusele panema ja trolliliini all koguaeg sõitma. Ärge nüüd hakake võimsamast genekst jälle rääkima. See niikuinii ära ei küta.
motal õigus.. võtame tavalise koduse soojapuhuri.. peal võimsus enamasti 2kw viletsamatel 1kw pingele 220V

kui nüüd võtta, et sama soojushulga saamiseks pinge 220v asemel kasutame 12v siis võtab asi nii 20x rohkem voolu mis teeb siis 20kw ehk u 2 starterit pidevalt taga.
eks need numbrid ole nii lambist pandud ja selle kohta mingit teemat pole mõtet aretada.
seega elektriga kütmine nutune!!
Teemat ei arenda, aga teooria on täiesti vale. Võin mööda panna, aga algklassides õpetati oomi (ohmi) seadust. 12 volti jääb 220V küttekeha soojendamiseks ilmselgelt väheks, samuti selle pinge juures on voolutarve pea olematu.
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Nii ta peaks olema, on ju võimsus see, mis kütab, seega peaks vaatama, et kulub ikka rohkem ampreid, et saada kätte sama võimsus 12 v juures.220v voolutugevus on 1kW juures ca 4,5 a, 12 v juures ca 83 a.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Esialgne postitaja Laada

Teemat ei arenda, aga teooria on täiesti vale. Võin mööda panna, aga algklassides õpetati oomi (ohmi) seadust. 12 volti jääb 220V küttekeha soojendamiseks ilmselgelt väheks, samuti selle pinge juures on voolutarve pea olematu.
et sama soojushulga saamiseks pinge 220v asemel kasutame 12v

jutus pole sõnagi sellest millist küttekeha kasutatakse. loogiline, et 220v mõeldud küttekeha ei kõlba 12v kasutamiseks, kuna sisetakistus on liiga suur :P

jutt siis SAMA e SAMAVÄÄRSE SOOJUSHULGA SAAMISEST
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Esialgne postitaja olaaf
Esialgne postitaja Laada

Teemat ei arenda, aga teooria on täiesti vale. Võin mööda panna, aga algklassides õpetati oomi (ohmi) seadust. 12 volti jääb 220V küttekeha soojendamiseks ilmselgelt väheks, samuti selle pinge juures on voolutarve pea olematu.
et sama soojushulga saamiseks pinge 220v asemel kasutame 12v

jutus pole sõnagi sellest millist küttekeha kasutatakse. loogiline, et 220v mõeldud küttekeha ei kõlba 12v kasutamiseks, kuna sisetakistus on liiga suur :P

jutt siis SAMA e SAMAVÄÄRSE SOOJUSHULGA SAAMISEST
SRY. Ma ei süvenenud postitusse ja seetõttu jäi mulle mulje, et mõeldi 220V küttekeha. Soojushulk jäi kahe silma vahele. Kuid mõte on meil ju sama- nagu juba motamees ütles: mingid elektriradiaatorid ei ole mõeldavad.
SRY
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

pole midagi :D

ainuke võimalus kütmiseks on 24v genekas peale mis kilovati välja annab. siis peaks vabalt midagi kokku klopsida saama..:)

või siis sarved ja trammi-trolli liin
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

hinnad hindadeks, aga kas oled kuulnud, mis kohinat nad teevad? ja kui juba endale "gero" peale paned siis pead hakkama paratamatult mõtlema kvaliteetsema (kallima) helisüsteemi peale. :D
jahil
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

See vaskpleki jutt küll üks hea jõulunali.
Tosooli vedamiseks kaks võimalust. Esimene soendus ei võta täit sooja tosoolist välja. Arvestades seda võib viia põhisoojenduse tagasivoolu läbi teise radika. MAZil oli põhisoojenduses kaks radikat ja ühendatud ka järjestikku.
Teine on see kolmikutega variant. Ega seal palju võimalusi pole. Seal ju pealevoolu toru nii lühike. Eks sinna kuskile tuleb panna. Tagasivooluks rohkem võimalusi. Eks need töö käigus selgu.
C
Vasta