econ

econ

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
k
kopec
Foorumi kasutaja
Postitusi: 314
Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
Autod: japs

econ

Postitus Postitas kopec »

aretasin omale kah okonomeetri külge,nüüd on siis näha palju ta mingil hetkel rüüpab(kuigi seda saab ka gaasipedaali järgi otsustada;)see on 1,6-se ritmo pealt,kuidpole veel teada kas ta minu 1,3-se peal ka õigesti näitab?ehk on kellelgi kogemusi jagada!
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Õkonomeeter ei näita palju ta parasjagu rüüpab vaid kui suur on hõrendus kollektoris. Need kõigil samad nii et sobib iga asja oma. Kui vaakum liiga suur (mootoriga pidurdades) rüüpab palju. Kui vaakum liiga väike (segusiiber liiga lahti {gaas põhjas}) jälle palju. Õkonomeetri seier peaks enamuse ajast asuma kusagil keskel. Selleks on paljudel näitajatel roheline tsoon.
C
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Esialgne postitaja motamees
Õkonomeeter ei näita palju ta parasjagu rüüpab vaid kui suur on hõrendus kollektoris.
Aga mida see hõrendus kollektoris siis teeb? Ikka bensiini imeb segukoonusest ju??? Nii, et kui kiirenduspump sunniviisiliselt ei pritsiks siis saaks ju vaakumiotsa õige paigutuse puhul teoreetiliselt üsna täpselt kulu arvestada. Kahjuks küll vaid kulu mingis ajaühikus.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Laada sul ses suhtes õigus et hõrendus kollektoris on penakuluga seoses. Aga liitreid sinna ikka kirjutada ei saa. Ta ju erinevate mootorite jaoks tehtud. Selle järgi saab lihtsalt õkonoomsemalt sõita. Muideks selle hoidmine seal rohelises skaalas on päris raske. Tuleb sõitma hakata penskari moodi. Aga kasu on tast ka noorele mehele. Tänu seieri nägemisele jääb alateadlikult nii mõnigi kiirenus tegemata.
Mul oli kunagi selline Mosse peal ja sinna peale ta ka jäi. Vend oli aga targem ja võttis omal maha. Kinkis selle nädal aega tagasi mulle (ma natuke küsisin ka). Ilmselt panen selle 02 peale.
C
u
uudopyvi
Suletud kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas uudopyvi »

nii
mul on vaz 2103 1500 mootoriga ja peal 2107 karbuss et kuhu ma sinna selle asja ühendan?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

See ükskõik kuhu. Peasi et allpoolsegusiibrit.Vanasti oli econiga kaasas voolik ja spets stuts. Puuriti auk sisselaske kollektorisse ja keere (6) järgi. sinna keerati see stuts sisse. Stutsil on imepisike auk keskel. Muidu hakkab hirmsasti kargama seier. See nõelasuurune auk leevendab seda järsku liikumist.
C
u
uudopyvi
Suletud kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas uudopyvi »

nii et löön lihtsalt puuri kuhugi kollektorisse ja korras?
kas sellele economeetrile mingit voolujuhet ei pea vedama?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ekonomeeter nn klassikaline manomeeter. hõrenduse toime suunatakse seieri liikumiseks ilam toiteta.
ps! toidet võib vajada ekonomeetri taustavalgustus :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
u
uudopyvi
Suletud kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas uudopyvi »

ühesõnaga et kui ma seda kuskil kadaka autoturul otsin endale siis oluline on et see voolik seal küljes oleks terve....
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Oluline on et näidik ise oleks terve. Vooliku võid ju osta apteegist või kus iganes sinna taha. Stuts tuleb ka siis teha.
Parem muidugi kui kõik komplektis.
C
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

NB! Ärge siis unustage motamehe juttu, et see nn "stuts" peab olema pisikese auguga. Muidu hakkab see econ meeter näitama millal kütesegu tõmmatakse :D
edasi - tagasi.
see on äärmiselt oluline, et oleks pisike auk kuna siis on liikuvatel gaasidel suurem inerts
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Hmm...mul kollektori küljes selline imepisike toru ja kõver kah selline...et kas tegu võib siis olla sama asjaga, ehk siis see ''stuts''...?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

See on selleks et bena saaks väljalaske kollektorist mööda voolata. Kui sa täis pumpad või niisama üle ujutab sisselaske kollektori.
C
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Hmm...nojah..selge...aga siis veel selline küsimus, et kui nüüd siis on vaakumiga jagaja ja see ökonomeeter, siis kuidas neid ühendatakse...jagajast läheb see toru ja siis vaakumi toimel süüde varasemaks, ning see ökonomeeter kah vaakumiga töötab...kas nad mõlemad siis ühendatakse eri kohtadesse?:yllatunud
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Miks eri kohtadesse.
vaakumi absoluutväärtus on ju sama..
otseselt pole kolmikuga proovinud, kuid midagi halba ei tohiks ju juhtuda.

PS! oleks ka ökonomeetrist huvitatud :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Mul pole kusagilt praegu vaadata aga minuteada jagaja vaakum tuleb segusiibri taspinnalt või ülevalt poolt.
Econi peab tulema kollektorist. Altpoolt siibrit. Näiteks vaakumvõimendi vooliku koha pealt või sealt kõrvalt kusagilt.
Seal on segusiibri tagasitõmbe vedru polt kollektori pandud. Vint sees ja puha. Sinna lasta treida vastav stuts ja voolik külge. Stutsi taha saab ka vedru panna. Põhja tuleb ka väike auk sisse lasta. Või lihtsalt puurida väike auk selle vedruhoidja sisse ja siis sinna torujupp sisse lüüa või tinutada. Siis pole treialit vaja.
C
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Aga palju see stutsi augu läbimõõt peab olema...nõelajämedune on selline suhteline mõiste...:lol...aga kas neid komplekte ka üldse enam müüakse kuskil...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
z
zar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 18 Aug 2003 13:42
Asukoht: võru
Autod: fordiine
Kontakt:

Postitus Postitas zar »

mulle pole küll probleem econ. rohelise pial hoida, muidugi kiirenduse peal on see võimatu. Aga maanteel 85-90-ga on mul econ poole peal :D
kui huvi on, siis miks ka mitte!?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

To PUZUP: Auk 1mm
To ZAR: sellest probleemist ma rääkisingi. Tegelikult on ka kiirendada võimalik rohelise skaala peal.
C
k
kopec
Foorumi kasutaja
Postitusi: 314
Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
Autod: japs

Postitus Postitas kopec »

jagaja vaakum tuleb ülevalt poolt segusiibrit,seda kasutada selleks ei saa.
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
Vasta