K: rooli allapoole toomine
K: rooli allapoole toomine
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
K: rooli allapoole toomine
Osades teemades olen, siis märganud, et kasutajad on oma tagaveolistel eest rooli madalamale lasnud:rolleyes. Tekkiski küsimus, et kuidas seda protseduuri tehakse? ( mingi pildimaterjal oleks üsna hea või siis mingid näpunäited)
Loodan, et küsimus väga ajuvaba pole:rolleyes.
Loodan, et küsimus väga ajuvaba pole:rolleyes.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Roolikarbil on kinnitusavad ovaalsed. Kas kõik, seda täpselt ei mäleta, aga timmida kannatab igal juhul.
Lasedki need kolm karpi kinnitavat polti lõdvaks.
Salongist keerad välja need 6-millimeetrised poldid, millega roolisammas armatuurlaua alla kinnitub.
Asemele pead leidma uued pikemad poldid.
http://acat.autodealer.ru/index.php?tree=4_9251
Nüüd asetad roolisamba ja armatuurlaua vahele niipalju vaheseibe või treid neli vahepuksi vastavalt siis nii paksud, kui alla seda rooli kavatsed lasta. Lõpmatuseni muidugi seda teha ei kannata, reduktori kinnitusavad seavad piirangu.
Ülemine ots kinni pingutatud, pingutad ka karbi kinni.
Jälgi, et roolivarras väga pinge alla ei jää - muutub raskeks ja varsti on alumine nuutühendus mokas.
Ongi kõik.
Kelladeploki ja roolisamba katte vahele jääb nüüd nõme tühimik. Sinna võid toppida mida iganes. Kas katad tühimiku pikuti lõhki aetud kummivoolikuga või topid narmendavat kaltsu täis või no mida iganes .... vastavalt maitsele ja intellektile.
[Muudetud: 2-6-2009 logman]
Lasedki need kolm karpi kinnitavat polti lõdvaks.
Salongist keerad välja need 6-millimeetrised poldid, millega roolisammas armatuurlaua alla kinnitub.
Asemele pead leidma uued pikemad poldid.
http://acat.autodealer.ru/index.php?tree=4_9251
Nüüd asetad roolisamba ja armatuurlaua vahele niipalju vaheseibe või treid neli vahepuksi vastavalt siis nii paksud, kui alla seda rooli kavatsed lasta. Lõpmatuseni muidugi seda teha ei kannata, reduktori kinnitusavad seavad piirangu.
Ülemine ots kinni pingutatud, pingutad ka karbi kinni.
Jälgi, et roolivarras väga pinge alla ei jää - muutub raskeks ja varsti on alumine nuutühendus mokas.
Ongi kõik.
Kelladeploki ja roolisamba katte vahele jääb nüüd nõme tühimik. Sinna võid toppida mida iganes. Kas katad tühimiku pikuti lõhki aetud kummivoolikuga või topid narmendavat kaltsu täis või no mida iganes .... vastavalt maitsele ja intellektile.
[Muudetud: 2-6-2009 logman]
Kel viitsimist rohkem, võib rooli hoidva karbi reguleeritavaks ka teha. Mul omal pole küll pilti, kuid vedeleb üks veneaegne taoline toode, võimalik, et rallika tarbeks kuskil tehtud.
Point siis selles, et kinnituskõrvad lõigata selle karbi küljest lahti, tagumine ots jämeda neediga kinni neetida, nii et neid liigutada ka saaks. Etteotsa paigaldada seespoolt peitepeaga kaheksane polt. Keevitust ka vaja. "Kõrvadele" eelnevalt sisselõigatud kergelt kumerad avad hakkavad selle poldi väljaulatuvat osa majutama. Otsa mutrid mis kupatuse kinni tõmbavad.
Ei tea kui lihtne seletus, aga idee on need kõrvad siis liigendina tööle panna. Omal sai selle "tehasetootega" originaalsuurusega rooli vabalt istmepadjale puhkama lasta. Ehk siis sobilik madala korvistme ja väiksema rooliga normaalselt sõitmiseks.
Logmani õpetus on kõik õige muidu. Aga eespool armatuuriservas kupatust kinni hoidvad mutrid on kaheksased. Ja polt ise armatuuri poolt keevitusega fikseeritud. Pole vaja pikemaid polte midagi otsida. Parasjagu seibe või üks kümnene mutter näiteks reguleeriks vahele ja alumised mutrid uuesti kinni.
Olen seda harrastanud juba kahel autol oma kolmest, väsitab vähem käsi ja vähemalt minul teeb elu mugavamaks.
[Muudetud: 2.6.09 GTA]
Point siis selles, et kinnituskõrvad lõigata selle karbi küljest lahti, tagumine ots jämeda neediga kinni neetida, nii et neid liigutada ka saaks. Etteotsa paigaldada seespoolt peitepeaga kaheksane polt. Keevitust ka vaja. "Kõrvadele" eelnevalt sisselõigatud kergelt kumerad avad hakkavad selle poldi väljaulatuvat osa majutama. Otsa mutrid mis kupatuse kinni tõmbavad.
Ei tea kui lihtne seletus, aga idee on need kõrvad siis liigendina tööle panna. Omal sai selle "tehasetootega" originaalsuurusega rooli vabalt istmepadjale puhkama lasta. Ehk siis sobilik madala korvistme ja väiksema rooliga normaalselt sõitmiseks.
Logmani õpetus on kõik õige muidu. Aga eespool armatuuriservas kupatust kinni hoidvad mutrid on kaheksased. Ja polt ise armatuuri poolt keevitusega fikseeritud. Pole vaja pikemaid polte midagi otsida. Parasjagu seibe või üks kümnene mutter näiteks reguleeriks vahele ja alumised mutrid uuesti kinni.
Olen seda harrastanud juba kahel autol oma kolmest, väsitab vähem käsi ja vähemalt minul teeb elu mugavamaks.
[Muudetud: 2.6.09 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Laubaka korral ei oskagi öelda, kumb etem oleks...mööda nägu pole ka miski pidu rooliga saada.Algselt postitas: olaaf
loomulikult peab arvestama sellega, et laubaka korral ei keera allapoole toodud rool enam üles vaid alla jalgadele... tasuta lõunaid pole...
[img=640x480]http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... 7B4112.jpg[/img]
Kui rool allapoole tuua siis lööb vist vastu rinda ja ega see midagi paremat kindlasti pole.
Nuudid on samad.
05 roolikarbil ulatub võll salongi ning on kasutusel liigenditega sammas. Seega, jättes 01 roolikarbi ja paigaldades 05 roolisamba, siis jääb samba ja karbi vahele "wifi". Ehk asjad ei ulatu kokku..
Muidugi võid ju (lasta) teha vajaliku jupi vahele, aga lihtsam kindlasti 05 roolikarp paigaldada..
05 roolikarbil ulatub võll salongi ning on kasutusel liigenditega sammas. Seega, jättes 01 roolikarbi ja paigaldades 05 roolisamba, siis jääb samba ja karbi vahele "wifi". Ehk asjad ei ulatu kokku..
Muidugi võid ju (lasta) teha vajaliku jupi vahele, aga lihtsam kindlasti 05 roolikarp paigaldada..
Lower your standards and you'll never be disappointed!