spidoka näit
spidoka näit
spidoka näit
ma sain sebisin endale Datsuni spidoka ja tahhoka...aga sellel pidi külgepanekuga jama olema...ei pidanud õieti näitama...ja kuidas saab panna nii et ta õigesti näitax? kas siis see numbrite leht ära vahetama???
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Kui rehv on originaalmõõtudest kõrgem näitab spidomeeter tegelikust väiksemat kiirust,madalamate rehvide puhul on vastupidi.Sain kunagi 135/60 13 rehvidega 21011-l spidomeetrile Jõelähtme kandis 150km/h.Tegelik kiirus oli kindlalt alla 140.Kõikidele küsimustele ei tea keegi vastata,kuid eks me kõik üritame.Siin on teisigi ja targemaidki nt Tuhajuhe,mitmed ralli alal tegutsejad jne.
Muide spidonäidule avaldavad mõju lisaks rehvi kõrgusele ka tema kuluvus,rehvirõhk,koormusindeks jt. väiksemad pisiasjad kuni pidurite ja kokkujooksu korrasolekuni välja.
Üldjuhul saab valemi kätte põhikooliharidusega matematikaoskaja kuna tegemist on ringiümbermõõdu omavahelise suhtega.
Muide spidonäidule avaldavad mõju lisaks rehvi kõrgusele ka tema kuluvus,rehvirõhk,koormusindeks jt. väiksemad pisiasjad kuni pidurite ja kokkujooksu korrasolekuni välja.
Üldjuhul saab valemi kätte põhikooliharidusega matematikaoskaja kuna tegemist on ringiümbermõõdu omavahelise suhtega.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Spido hakkab näitama tegelikkusest väiksemat kiirust.Vastavalt
4,1(orig)/3,9 vastu 100(näitab)-105(tegel)
4,3(orig)/4,1 vastu 100(näitab)-105(tegel)
4,3(orig)/3,9 vastu 100(näitab)-110(tegel)
Samad vahed vastupidiselt on kui asendada käigukast kiirülekandega autolt(07) aeglasema omaga(nt.05)
4,1(orig)/3,9 vastu 100(näitab)-105(tegel)
4,3(orig)/4,1 vastu 100(näitab)-105(tegel)
4,3(orig)/3,9 vastu 100(näitab)-110(tegel)
Samad vahed vastupidiselt on kui asendada käigukast kiirülekandega autolt(07) aeglasema omaga(nt.05)
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
kõige täpsema näidu saab elektooniliselt spidolt, ntx. jalgratta spido, tuleb ainult õige ratta raadius sisestada ja seda mõõdetuna ratta keskkohast kuni kummi protektorini, osadel rattaspidokatel saab seda kõrgus väga täpselt seada ja nii tuleb näit ka täpne, kuid spidokad mis näitavad rohkem kui 99km/h maksavad ka pisut rohkem
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Ei ole mina kohanud veel masinat mille spido näitaks tegelikku väärtust. Ja ei olegi mõtet seda spido reguleerimisega taotlema hakata. Reeglina kipub spido näitama u 10% tegelikust rohkem. Kummi mõõdust tulenev erinevus on tavaliselt nii väike, et seda ei ole eriti mõtet arvestada. Ei tule ju kellelgi pähe mõtet paigaldada näiteks ladale kumme 135/55/13 või 225/80/15 ?? Kõige lihtsam on oma spido kontrollida ja tegelikud näidud meelde jätta. Kilomeetripostid on paigutatud reeglina täpselt ja nende järgi teostatud kontroll ka seega kõige täpsem.
jalgratta spido paigaldamise juures on kõige raskem anduri(herkooni) ja magneti paigaldamine, nad peavad yksteisest paari millimeetri kauguselt mööduma, et toimiks, kui originaalveljed all pole probleemi esiratta pidurisuport ongi ligi paar milli veljest eemal. magneti saab velje külge kas liimida või siis mingi kronsaga. anduriga on sama lugu, kindlasti on vaja ka juhet pikendada, tavaline kahesooneline juhe on ok, vahet ei ole mis pidi ühendad. tähtsuselt järgmine on seada õige ratta läbimõõt(spidoga peaks olema kaasas tabel jalgratta rataste läbimõõtudega, mõõda ära auto ratta läbimõõt, alate mustrist, soovitatavalt nii et ratas on auto all ja koormus peal) siis otsi tabelist vastav arv ja sisesta spidosse kui kõik õigesti tegid peaks kompuuter näitama täpsemalt kui mistahes mehhaaniline spido.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Magnetiks kasutage originaali asemel laste mänguasja mikromootori magnetit. See on tugevam ja võtab kaugemalt. Tal vist üks ots võttis kõige kaugemalt. Seda peab ise katsetama milline kõige parem külg.
Magnet liimige kahepoolse teibiga velje sissepoole. Nii et tsentrifugaaljõud teda minema ei viskaks. Liim ei võta magnetit hästi.
Mõõt ja tabel on ainult esialgne timm. Hilisemad korrektuurid teha 10km läbimisel kilomeetriposti järgi. Kui on juba piisavalt täpne kontrollida 50km läbimist.
Magnet liimige kahepoolse teibiga velje sissepoole. Nii et tsentrifugaaljõud teda minema ei viskaks. Liim ei võta magnetit hästi.
Mõõt ja tabel on ainult esialgne timm. Hilisemad korrektuurid teha 10km läbimisel kilomeetriposti järgi. Kui on juba piisavalt täpne kontrollida 50km läbimist.
C
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Ainult väike idee tuli, kui eesmärgiks ainult kontrollimine, mitte statsionaarne näidik.
Äkki oleks lihtsam nii, et võtad jalgrattalt esiratta alt ära koos kahvliga ja ühendad tagastange külge korralikult ning vead siis näidiku autosse.
Juhe peab siis päris pikk olema muidugi.
Äkki oleks lihtsam nii, et võtad jalgrattalt esiratta alt ära koos kahvliga ja ühendad tagastange külge korralikult ning vead siis näidiku autosse.
Juhe peab siis päris pikk olema muidugi.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?