Korrosioon
Korrosioon
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Need loomad on sellised satikad (mingi keemia) mis pannakse õlile hulka (Movili sees ka). Need ühinevad rooste molekulidega ja moodustavd sellise tiheda pinna mis kaitseb. Tavalise õli alla ronib vesi ja siis rooste jälle vabalt tulemas. Olen neid inhibiitoreid poest nüüd küsinud ka aga ei ole neist keegi enam midagi kuulnud. Raamat kirjutab vene ajast ja seal toodud ära ained mis tol ajal müügil olid. Mingi inhibiitori pidi apteegist ka saama aga ei ole keemias nii tugev et selle sealt välja oleks lugenud.
Seal kirjati et pidi isegi vahe olema millal auto valmistatud on. Suvel tehtud auto roostetab ka hiljem tunduvalt vähem kui talvel teht. Suvine rooste on teise struktuuriga ja moodustab ise teatud kaitsekihi plekile (nagu vasele oksiid, mis hiljem teda kaitseb). Ka on suur vahe kus autot kasutatakse. Maal roostetab auto vähem kui linnas. Tööstusrajoonis õhu saaste tõttu asi hoopis hull.
Kui 02 valmis saan siis lähen hoopis maale elama.
Seal kirjati et pidi isegi vahe olema millal auto valmistatud on. Suvel tehtud auto roostetab ka hiljem tunduvalt vähem kui talvel teht. Suvine rooste on teise struktuuriga ja moodustab ise teatud kaitsekihi plekile (nagu vasele oksiid, mis hiljem teda kaitseb). Ka on suur vahe kus autot kasutatakse. Maal roostetab auto vähem kui linnas. Tööstusrajoonis õhu saaste tõttu asi hoopis hull.
Kui 02 valmis saan siis lähen hoopis maale elama.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Igat autot on mõtet kaitsta. Ega see Lada nüüd nii hull ka ei ole. Kui seal ikka mingit roostetõrjet teha kestab ikka palju kauem. Tädi Ladal tegi ikka üks kord aastas roostetõrje ära. Ükskord juhtus sama aastarvuga auto töökojas kõrvu olema. Võrdlesin siis neid. Teisel olid kõik küljekarbid ja porilaua ääred ära vahetatud ja needki jälle roostes. Tädi omal aga kõik origunaalplekid ja terved alles. Autodel oli vanust kuskil 15 aastat.
Ja kui sulle Leif meeldib autoga suguelu elada eks siis lase käia. Ma eelistan naisega seda teha.
Ja kui sulle Leif meeldib autoga suguelu elada eks siis lase käia. Ma eelistan naisega seda teha.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
70date aastate suured ameerika autod on palju ohtlikumad kui suuri võrrelda. Muidugi on ka ohutumaid. Eks Lada on igas mõttes oma aja märk. Muidugi on mazda 323f parem auto igas mõttes . Kuigi paar aspekti ladale vasta ei saa. Tal (läänekal) ei ole seda hõngu ja jupid on PALJU kallimad.
Ning lõpuks on kõik mõtlemises kinni ja sina küll Lada rooli istuda ei tohi. Sul kohe aknad lõga täis. Siis on avarii kiire tulema ka.
Ning lõpuks on kõik mõtlemises kinni ja sina küll Lada rooli istuda ei tohi. Sul kohe aknad lõga täis. Siis on avarii kiire tulema ka.
C
-
eeffekt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
- Asukoht: kristiine
- Autod: 523i sedaan
- Kontakt:
krt... krt... krt..... Leif mis jama sa ajad??:yllatunud lada on ja jääb ikkagi klassikaliseks masinaks. see kui kerge seda remontida on iga omaniku oma probleem. tundub, et sa küll liitusid (registreerisid) ladaklubiga, kuid eelistad ikka lääne masinat.
minu soovitus osta BMW. siis oled äge ja naised jooksevad ka tormi :D.
kui auto sulle staatuse sümbol on siis ära osta autot..... kogu raha ja osta (M..I) pikendus. mille järgi siis kõik autoomanikud sind imetlevad.
minu soovitus osta BMW. siis oled äge ja naised jooksevad ka tormi :D.
kui auto sulle staatuse sümbol on siis ära osta autot..... kogu raha ja osta (M..I) pikendus. mille järgi siis kõik autoomanikud sind imetlevad.
jahil
Ei ole mõtet ärrituda. Lada on hea tööauto kuid pikka teeotsa on ikka jama sõita küll. Ja muide auto ei ole minul m...i pikendus. Ladaga on ka üksjagu ringi aetud (kogu noorus). Ja BMW ma ei soeta endale, mitte et ta oleks paha auto,kuid pole minu maitse. See jutt mida ma siin ajan on puhtalt minu arvamus jaa ma vaatan , et see liigutab oi oi kui palju teid. Kui keegi teine kommenteeriks minu automarki mujal foorumis küll ma ka vastu paneks. Mis siis ikka kui Head uut !:):):)
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Enamus roostemuundureid on ortofosforhappe baasil. Seal aga selline pull et mitte roostes kohale ei soovitata pannagi. See hape neutraliseerub roostega. Kui seda panna paljale plekile siis see jääb sinna sööbima. Sellepärast tulebki mitu korda niisutada ja oodata mitu päeva enne kui kate peale läheb. Kui selle värvimisega kiirustada siis käib reaktsioon värvi all edasi ja punnutab värvi lahti.
C
-
kkummisuitsetaja
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 22
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
sõiduautode korrosioonitõrje
leidsin kodust siis sihukese raamatu, midagi eriti huvitavat seal ei tundu olevat eriti asja keemilise küljepealt. Ja kogamused näitavad, et ise kodusel teel valmistatud kemikaalid ei tule mitte odavamad ja ka tõhusamad, kui poet ostetud spets vahendid