Väike uurimustöö korrosiooni kaitsest.

Väike uurimustöö korrosiooni kaitsest.

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1358
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Re: Väike uurimustöö korrosiooni kaitsest.

#61

Postitus Postitas Mel » 17 Okt 2018 12:21

Äkki neil on tooted või purgid liinil segi läinud, sest see vahaaine näeb väga auto kere siseõõnsuste vaha moodi välja. Nt küljekarpide seest töötlemisel hea, kuid pind peab roostevaba ja puhas olema. Kuna aine ise ei roni, siis raskem peale kanda, aga pind niiskuskindlam. Roostevabadel pindadel teoorias vähemalt ML-sarnastest ainetest parem, sest "sulgeb" detailide ühendusekohad ja keevisõmblused paksult. Uute autode puhul tehased kasutavad siseõõnsuste töötlemisel. Tavaliselt pudelitel cavity wax vms. See muidugi ei tähenda, et tootja viga ei peaks tunnistama.

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3880
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Re: Väike uurimustöö korrosiooni kaitsest.

#62

Postitus Postitas logman » 17 Okt 2018 23:13

Võib olla küll nii, nagu Mel kirjutas.
Ise olen sarnast vaha kasutanud kohtades, mis pilgu eest varjatud, aga tean, et need paigad on üsnagi roostealtid, sest tavaliselt autot pesuriga pestes ei viitsi alati igasse prakku käsipidi kaltsuga rokka rookima ronida.
Näiteks peale Transiti kere remonti lasin sarnase vahaga üle stange taha jääva põlleosa ja uste postide need värvitud pinnad, kuhu kinnituvad uste hinged, mis avanevad pilgule ainult siis, kui uksed lahti on. Hea vaha iseenesest. Kleepub ja kuivab normaalselt ning peaks moodustama lisaks värvile veel omakorda piisavalt vastupidava vetthülgava õhukindla kaitsekihi.
Volkari T4 bussil avastasin samasugust möginat ukselävele kinnitatud plastikust kattepaneelide alt. Sama asja olen leidnud ka oma '91 aasta Polo kapoti alt esitiibade kinnituste poltliidete vahelt. Toiminud on ta igatahes ideaalselt. '96 aasta T4 lävekastid olid viisteist aastat hiljem plastikute alt uued nagu tehasest väljunud autol. Transitil oli aga see töötlus tegemata jäetud ja tulemina olid kõik kolm lävekasti sama aja jooksul täielikult mullaks muutunud.

13346971_1180091052035247_7273805683745849616_n.jpg
13346971_1180091052035247_7273805683745849616_n.jpg (45.97 KiB) Vaadatud 308 korda

Punasega joonistatud kohad said peale remonti ka vahakihi. Lävekastidesse plastkatete alla sai seda samuti hoolega piserdatud. Nagu tehases VW Transporter T4-ga toimitakse.
13335937_1180088232035529_2793714293743229510_n.jpg
13335937_1180088232035529_2793714293743229510_n.jpg (94.17 KiB) Vaadatud 305 korda

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2819
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

Re: Väike uurimustöö korrosiooni kaitsest.

#63

Postitus Postitas motamees » 18 Okt 2018 10:54

Kena keik. Siis ma tean vähemasti, et ta ei soodusta augu teket. Lasin seda möginat Berlingo karpidesse. See masin on roostest peaaegu prii, ehk ta ka selliseks jääb.
Miks aga müüakse karbivaha MLi nime all, see on vale. Keegi ju ei hakka seksimise ajal õhupalli omale tilli otsa ajama, kuigi ajaks asja kuidagi ära.


Mine “Kere ja salong”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist