Pidurdades vibratioon ja kolin tagaosas (Korras)
Pidurdades vibratioon ja kolin tagaosas (Korras)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Pidurdades vibratioon ja kolin tagaosas (Korras)
Tervist!
1. Sõites suurema hooga või veeredes mäest alla ning siis mingil hetkel pidurdades, lööb terve auto tugevat vibratsiooni täis. Kas asi võib olla esipidurites? Mis võib olla viea põhjus?
2. Kui mootor töötab tühi käigul, siis on auto tagaosas kuulda õrna kolinat, selline tunne, nagu oleks see taga sillas või kuskil seal kandis. Ideid?
1. Sõites suurema hooga või veeredes mäest alla ning siis mingil hetkel pidurdades, lööb terve auto tugevat vibratsiooni täis. Kas asi võib olla esipidurites? Mis võib olla viea põhjus?
2. Kui mootor töötab tühi käigul, siis on auto tagaosas kuulda õrna kolinat, selline tunne, nagu oleks see taga sillas või kuskil seal kandis. Ideid?
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Vaadates teemaalgataja auto aastakäiku, siis sellel on (vähemalt tehasest tulles oli) 2105 isereguleeruvad silindrid, seega 01 klots ka läheb.
Automaatne klotsi küljes olev reguleering kadus koos 03de tootmisest kadumisega.
Piduri erinevusest veel. Osadel eksport 07tel on esimestel klotsidel kulumisest märku andev andur/juhtmestik.
Automaatne klotsi küljes olev reguleering kadus koos 03de tootmisest kadumisega.
Piduri erinevusest veel. Osadel eksport 07tel on esimestel klotsidel kulumisest märku andev andur/juhtmestik.
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Vasakpoolne tagumine trummel tuli haamriga kolkides ära. Peale Piduripuhastiga puhastamist, läks ka suurema vaevata tagasi.
Mis puudutab piltidel kujutatud pidurit (parempoolne), siis tuli see sama moodi ära nagu vasak, kuid veidi suurema vaevaga.
Peale puhastamist, sain trummli tagasi rattapoltide abil, mille kinnikeeramisel kasutasin sama tehnikat, nagu ka ratta vahetusel (rist meetodil).
Mis puudutab piltidel kujutatud pidurit (parempoolne), siis tuli see sama moodi ära nagu vasak, kuid veidi suurema vaevaga.
Peale puhastamist, sain trummli tagasi rattapoltide abil, mille kinnikeeramisel kasutasin sama tehnikat, nagu ka ratta vahetusel (rist meetodil).
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Esmapilgul tundub, et klotsid logisevad ning kui pidurdada, siis klotside vibratsioon kulges edasi auto keresse. Seda saan kindlamalt teada, kui olen saanud uued trumlid ning piduriklotside komplekti koos vedrude komplektiga ja kõik ära vahetanud.
Huvitav, kas vibratsioon ei saan tingitud olla rattalaagritest?
Huvitav, kas vibratsioon ei saan tingitud olla rattalaagritest?
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Pilti vaadates tekib küsimus, kas silindri mõlemad pooled ikka liiguvad? Üks pool (parem) võib olla kinni või liigub oluliselt raskemalt kui teine ja lükkabki klotsid viltu sisse, millest ka värin.
Kui selline viga tõesti silindris, siis oleks remondiks piisanud suure tõenäosusega ainult kolbide käsitsi tööle ajamisest või raskemal juhul silindri vahetusest. Silindri puuduliku töö korral ei aita ka trumlite/klotside vahetus ja värin jääb alles. Vaadates klotse ja muud mudru, siis need heas korras praegu ja vahetus tundub ebavajalik.
Kui selline viga tõesti silindris, siis oleks remondiks piisanud suure tõenäosusega ainult kolbide käsitsi tööle ajamisest või raskemal juhul silindri vahetusest. Silindri puuduliku töö korral ei aita ka trumlite/klotside vahetus ja värin jääb alles. Vaadates klotse ja muud mudru, siis need heas korras praegu ja vahetus tundub ebavajalik.
-
kKam!kaze
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 27 Nov 2011 21:22
- Asukoht: Järvamaa, Väätsa.
- Autod: Lada 2105 ja 2106.
Tekkis täpselt sama jama ka 06ga(86a) millel selline tagasild. Kuna esiotsa poolsed klotsid olid niivõrd kulunud ja suportid vanad ning õlised, sai ostetudbise regul. suportid ja uued klotsid. Sisse panin ainult ühe uue klotsi kummalegi poole(vahetasin nood ära mis kulunud).
Ja nüüd sama kala, et terve auto tõmbab julmalt vahel vibrama, või pidurid järsult blokki vahest. Eitea kas oli viga ainult üks uus klots panna või vahetpole?
E: See jama pole koguaeg olnud, vahepeal kadus ära nädalaks ja tuli jälle tagasi. Trumleid maha võttes oli piltlikult kõik korras ja ilus.
Ja nüüd sama kala, et terve auto tõmbab julmalt vahel vibrama, või pidurid järsult blokki vahest. Eitea kas oli viga ainult üks uus klots panna või vahetpole?
E: See jama pole koguaeg olnud, vahepeal kadus ära nädalaks ja tuli jälle tagasi. Trumleid maha võttes oli piltlikult kõik korras ja ilus.
Ma ei ole kindel, et kas kolvid tulevad supportist välja, kui piduriketas küljes on. Lisaks on ruum seal olematu (kuna piduriketas ka ju küljes), et saaks tihendeid vahetada.Tony_2106 kirjutas:Kas esipiduritel saab supportis asuvaid tihendeid vahetada ka ilma supportit maha võtmata??
Isiklikult ei hakkaks sellise peavaluga end tüütama ja võtaksin suportid küljest ära.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Supporti peab maha võtma jah.
Aga mis minu jaoks on jäänud täielikuks peavalu- ja möödapääsmatuks raha kulutamise objektiks on tõik, et lada esipidurid on koostatud äärmiselt säästuvaenulikult. Silindreid saab eraldi osta, aga kuidas vanad elusalt kätte saaks, kui peaks selleks vajadus tekkima? Isegi lääne tehnika, mis peidab eneses traditsioonilist ostuprogrammi (uus jupp sulle, raha mulle...), ei oma omas pidurisüsteemis sellist vaenunüanssi.
Kas keegi on kunagi mingi imenipiga suutnud supporti küljest silindreid ilma neid kahjustamata kätte saada?
Kui jah, siis võiks kirjeldada seda protsessi. Pean silmas stopperiteks sissemuljutud tihvtide eemaldamist.
Ma olen kauges minevikus tegelenud kunagi sellise asjaga, et demonteerinud neid silindreid. Sai siis julmalt haamri meetodil ja tihvte sedasi giljotineerides nad oma liugurpesadest välja pekstud. Võib olla olin noor ja loll ja roheline ja mida-kõike-veel, aga ei näinud tol ajal selleks teist meetodit. Tihvtijäänuste väljapuurimine alumiiniumist oli juba ülearune väljakutse ja lihtsam oli uued pütid osta. Pealegi ühele silindrile lõin arvestatava mõlgi ka küljele.
Uusi silindreid paigaldada polnud samuti teab-mis lihtne tegevus. Asi selles, et supportisse freesitud soon oli tunduvalt laiem, kui poest tol hetkel saadaolevate silindritele oleks sobinud. Sai siis ehitatud-sobitatud sinna igatsugu vaheplekkisid ja tihvti asemele lõikasin sobiva mõõduga keevituselektroodist enam-vähem istuga kinnikiiluva pikema pulga, mida näpitsatega võimalik välja sikutada oleks olnud. Seda juhuks, kui kunagi peaks veel tekkima vajadust silindreid maha võtta.
Kokkuvõttes igavesti pervärd tegevus oli, mida ei soovitaks kellelgi ette võtta, kui tekib tahtmine silindreid hiljem taaskasutada. Või kui keegi teab nippi, kuidas saab lihtsamalt, andku siis teada.
Aga mis minu jaoks on jäänud täielikuks peavalu- ja möödapääsmatuks raha kulutamise objektiks on tõik, et lada esipidurid on koostatud äärmiselt säästuvaenulikult. Silindreid saab eraldi osta, aga kuidas vanad elusalt kätte saaks, kui peaks selleks vajadus tekkima? Isegi lääne tehnika, mis peidab eneses traditsioonilist ostuprogrammi (uus jupp sulle, raha mulle...), ei oma omas pidurisüsteemis sellist vaenunüanssi.
Kas keegi on kunagi mingi imenipiga suutnud supporti küljest silindreid ilma neid kahjustamata kätte saada?
Kui jah, siis võiks kirjeldada seda protsessi. Pean silmas stopperiteks sissemuljutud tihvtide eemaldamist.
Ma olen kauges minevikus tegelenud kunagi sellise asjaga, et demonteerinud neid silindreid. Sai siis julmalt haamri meetodil ja tihvte sedasi giljotineerides nad oma liugurpesadest välja pekstud. Võib olla olin noor ja loll ja roheline ja mida-kõike-veel, aga ei näinud tol ajal selleks teist meetodit. Tihvtijäänuste väljapuurimine alumiiniumist oli juba ülearune väljakutse ja lihtsam oli uued pütid osta. Pealegi ühele silindrile lõin arvestatava mõlgi ka küljele.
Uusi silindreid paigaldada polnud samuti teab-mis lihtne tegevus. Asi selles, et supportisse freesitud soon oli tunduvalt laiem, kui poest tol hetkel saadaolevate silindritele oleks sobinud. Sai siis ehitatud-sobitatud sinna igatsugu vaheplekkisid ja tihvti asemele lõikasin sobiva mõõduga keevituselektroodist enam-vähem istuga kinnikiiluva pikema pulga, mida näpitsatega võimalik välja sikutada oleks olnud. Seda juhuks, kui kunagi peaks veel tekkima vajadust silindreid maha võtta.
Kokkuvõttes igavesti pervärd tegevus oli, mida ei soovitaks kellelgi ette võtta, kui tekib tahtmine silindreid hiljem taaskasutada. Või kui keegi teab nippi, kuidas saab lihtsamalt, andku siis teada.
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Ehk on neist piltidest abi? Pildid on võetud siit teemast:logman kirjutas: Kas keegi on kunagi mingi imenipiga suutnud supporti küljest silindreid ilma neid kahjustamata kätte saada?
Kui jah, siis võiks kirjeldada seda protsessi. Pean silmas stopperiteks sissemuljutud tihvtide eemaldamist.
РЕМОНТ ОБСЛУЖИВАНИЕ ЭКСПЛУАТАЦИЯ
ВАЗ 2106, 21061 (Жигули) - 15. Тормозная система
http://www.autoprospect.ru/vaz/2106-zhi ... _3_2_2.jpg
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)