1. leht 1-st

Klassiku orig amortide mõõdud.

Postitatud: 01 Sept 2015 12:09
Postitas Hulkur
Googeldasin ja poogeldasin ja otsisin. Ei leidnud adekvaatseid numbreid.

Äkki keegi targem oskab öelda klassiku amortide mõõdud. Lahti/kokku asendis. oleks vaja teada esimese kui ka tagumise mõõtu.


Ette tänades Mihkel.

Postitatud: 01 Sept 2015 20:36
Postitas Hulkur
Ise küsin ise vastan.

Mingid mustad mõõtmised sai siis tehtud.

Mõõdetud tikku otsast puksi tsentri.
Esimesed siis.
Lada
27cm Koos
36cm Lahti

Transporter
24,5cm
32,5cm

Postitatud: 01 Sept 2015 20:41
Postitas Viin
Esimesed või tagumised?

Postitatud: 01 Sept 2015 21:29
Postitas Hulkur
Asja eesmärk oleks kähkusõidu autole võimalikult suur vedrustuse käik saavutada.

Postitatud: 05 Sept 2015 10:46
Postitas Hulkur
Väike video.
https://www.youtube.com/watch?v=fPUBYWutagk

Nii, et niva ja 01 amort kokkusurudes on sama pikk. Lahti tõmmates on niva oma veidi pikem.
Kui amorte tellida siis peaks niva omasi proovima. Saab suurema vedrustuse käigu.

Mida arvavad targemad ja kogenenumad?

Postitatud: 15 Sept 2015 12:03
Postitas Hulkur
Siia teemasse võiks lisada ka klassiku orig vedrude mõõdud. Siis on amordi ja vedruteema kõik ühes kohas.

Re: Klassiku orig amortide mõõdud.

Postitatud: 08 Aug 2017 14:19
Postitas RRisto
Teema jõi kuidagi poolikuks :)

Esimeste amortide mõõdud kirjas, aga tagumised?
Vedrude kohta vist eraldi teema kuskile ilmunud, kuid seal ka täielikku infot ei olnud ehk äkki kui kellegil olemas, siis võiks lisada:

esiamort, pikkus lahtiselt, kokkusurutult
esiamort, pikkus lahtiselt, kokkusurutult
esivedru pikkus
tagavedru pikkus


Kuna hakkan ka kähkusõidu masinale amorte/vedrusid hankima, siis oleks need vajalikud andmed, sest päris palju juba foorumi otsinud + googeldanud ning ei ole väga palju targemaks saanud, vb asi minus ja minu internetis surfamise võimekuses :) tänud ette juba.

Re: Klassiku orig amortide mõõdud.

Postitatud: 10 Aug 2017 09:25
Postitas Hulkur
Lada originaal koodiga tagaamort.

Mõõdud silma tsentritest.
Kokkusurutult 32,5cm
Välja tõmmates 49cm

Re: Klassiku orig amortide mõõdud.

Postitatud: 10 Aug 2017 11:43
Postitas VäikeMägilane
2101-07 ammo käigud: 90/180mm - vastavalt esimesed ja tagumised.
Vedrude tabelid:

Re: Klassiku originaal amortide käiguvaru.

Postitatud: 17 Juun 2018 21:00
Postitas arvi100
Tervist.Kui palju(kui üldse)on klassiku amortide käiguvaru.Soovin 35 mm kummipuksid
(det.nr.2101-2912632-10)vahele panna,nii ette kui taha.Juhul kui jäävad lühikeseks,soovita
pikemaid,muidugi kui tead.
Pilt

Re: Klassiku orig amortide mõõdud.

Postitatud: 17 Juun 2018 22:09
Postitas logman
Saad ju päriselus ära katsetada, aga mu mälu järgi jäid originaalamordid lühikeseks.
Nõuka ajal kasutati selliste vahetükkidega tõstmise puhul koheselt ka mosse tagaamorte. Originaaltungrauaga läks seejärel ratta kättesaamine ja tagasipanek muidugi pisut keeruliseks, aga sai hakkama.

Re: Klassiku orig amortide mõõdud.

Postitatud: 17 Juun 2018 23:08
Postitas Hulkur
Mis eesmärgil neid kummiklotse üldse kasutad?
vb valida vähe tugevam vedru.

Re: Klassiku orig amortide mõõdud.

Postitatud: 26 Juun 2018 22:22
Postitas arvi100
Soovin neid kummipukse kasutada tänasõiduautol ja esteetilisel eesmärgil,rehv koos veljega istub liiga koopas.Muidugi on julgem ka metsa minna ja talvel kah kõhualune vähe kõrgem.
Loen parasjagu Venemaa 2106`e foorumi vastavat teemat,aga seal peaaegu enamus soovivad ehitada "lowraiderit".Mina jälle soovin vastupidist tulemust.Muidugi ma alles poole peal ka... . Fotol on tungrauatõste 30 mm mitte 35 mm nagu kummipuks lubaks,õige paksuse mõõt ununes sellel momendil.

Pilt

Re: Klassiku orig amortide mõõdud.

Postitatud: 26 Juun 2018 23:56
Postitas VäikeMägilane
vedru võib olla "väsinud" lihtsalt/aitab värskema alla panek (Olen mõõtnud VAZi vedrusid ja tuleb välja, et leidub igasuguseid: lähemaid/pikemaid, peenemaid/jämedamaid)- see vahe tükk sõiduomadustele hästi ei mõju muidugi, kui ikka üle 60km/h liigelda tänapäevases liikluses.