2106 tagapiduri üks pool nõrk.
2106 tagapiduri üks pool nõrk.
2106 tagapiduri üks pool nõrk.
Tere
Auto seisis vahepeal aastaid ja nüüd kui liikuma panin, ilmnes ülevaatusel, et taga parema poole pidurdusjõud oli ca45% väiksem kui vasakul. Anomaalia on sõidu ja ka käsipiduril.
Lahti võttes tundus, et käsipiduri osas miskit valesti ei olnud(sumpsi toru oli trossi peale vajunud aga selle tõstsin üles tagasi), Edasi üritasin silindrist kolbe kätte saada aga kuna need on selle automaatreguleeringuga, siis kolbe päris välja ei saanud(kui keegi oskab juhendada, võiks uuesti proovida). pedaali vajutades tulid kolvid välja kuni mansetini aga edasi ei osanud kuidagi tõmmata. Surusin sisse tagasi ja proovisin, et kolvid liiguvad mõni millimeeter sisse välja kui käega liigutada, sellest järeldasin, et kõik oleks nagu korras aga see ratas hakkab ikka hiljem pidurdama. (Õhutasin ka peale uuesti kokkupanemist). Mõnikord pidurdades kostab selline imelik heli nagu krooks, see võib ka olla selle jamaga seotud.
Hetkel pea mõtetest suht tühi, proovin veelkord õhutada, kuigi pedaal pehme nagu ei oleks.
Kahtlus langeb sellele klotside automaatreguleerimis süsteemile mis töösilindris paikneb aga samas ta nagu töötaks.
Õnneks seda tüüpi silindreid on paljudel mudelitel ja ta täiesti olemas poes, hind ka pole kõige hullem(11€) aga samas kuna kõik nagu töötaks siis seetõttu ei kiirustaks uue ostmisega.
Kui kellegil on nende silindritega kogemusi oskab, ehk juhendada, mida veel võiks teha.
Auto seisis vahepeal aastaid ja nüüd kui liikuma panin, ilmnes ülevaatusel, et taga parema poole pidurdusjõud oli ca45% väiksem kui vasakul. Anomaalia on sõidu ja ka käsipiduril.
Lahti võttes tundus, et käsipiduri osas miskit valesti ei olnud(sumpsi toru oli trossi peale vajunud aga selle tõstsin üles tagasi), Edasi üritasin silindrist kolbe kätte saada aga kuna need on selle automaatreguleeringuga, siis kolbe päris välja ei saanud(kui keegi oskab juhendada, võiks uuesti proovida). pedaali vajutades tulid kolvid välja kuni mansetini aga edasi ei osanud kuidagi tõmmata. Surusin sisse tagasi ja proovisin, et kolvid liiguvad mõni millimeeter sisse välja kui käega liigutada, sellest järeldasin, et kõik oleks nagu korras aga see ratas hakkab ikka hiljem pidurdama. (Õhutasin ka peale uuesti kokkupanemist). Mõnikord pidurdades kostab selline imelik heli nagu krooks, see võib ka olla selle jamaga seotud.
Hetkel pea mõtetest suht tühi, proovin veelkord õhutada, kuigi pedaal pehme nagu ei oleks.
Kahtlus langeb sellele klotside automaatreguleerimis süsteemile mis töösilindris paikneb aga samas ta nagu töötaks.
Õnneks seda tüüpi silindreid on paljudel mudelitel ja ta täiesti olemas poes, hind ka pole kõige hullem(11€) aga samas kuna kõik nagu töötaks siis seetõttu ei kiirustaks uue ostmisega.
Kui kellegil on nende silindritega kogemusi oskab, ehk juhendada, mida veel võiks teha.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Värskelt vahetatud ja sissetöötamata klotsidega on TÜV stendis alati probleeme.
Hetkel olen ise ka samas seisus selle pidurdusjõudude erinevuse küsimusega. Autoks pole küll Lada, aga teema sama.
Parem tagumine pidur oli pehmelt öeldes nigel. Lahti harutamisel selgus niipalju, et uut ketast veel ei tormanud ostma, vaid kannatas treipingis paremaks kõditada. Sama tegin teise, vasaku kettaga. Paigaldasin uued klotside komplektid.
Nüüd sõidan niikaua, kui enese arvates klotsid ülevaatusekõlbulikeks on muutunud ning siis saab kõik taas legaalseks. Teen kruusateste, vahepeal tõmban käsipidurit natuke peale, siis jälle jahutan, sama jalgpiduriga. Kettaid siniseks ei lase.
Täiesti tavaline ja normaalne olukord minu jaoks, kurtmiseks pole põhjust.
Ainus mure on TÜV-ga, sest viimane toimus 2012. aastal .
Hetkel olen ise ka samas seisus selle pidurdusjõudude erinevuse küsimusega. Autoks pole küll Lada, aga teema sama.
Parem tagumine pidur oli pehmelt öeldes nigel. Lahti harutamisel selgus niipalju, et uut ketast veel ei tormanud ostma, vaid kannatas treipingis paremaks kõditada. Sama tegin teise, vasaku kettaga. Paigaldasin uued klotside komplektid.
Nüüd sõidan niikaua, kui enese arvates klotsid ülevaatusekõlbulikeks on muutunud ning siis saab kõik taas legaalseks. Teen kruusateste, vahepeal tõmban käsipidurit natuke peale, siis jälle jahutan, sama jalgpiduriga. Kettaid siniseks ei lase.
Täiesti tavaline ja normaalne olukord minu jaoks, kurtmiseks pole põhjust.
Ainus mure on TÜV-ga, sest viimane toimus 2012. aastal .
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Täna sain ülevaatuse tehtud.
Ford Galaxy '96 masinaks.
Tulemus:
Pidurdusjõudude erinevus esipiduritel 0%, tagumistel sõidupiduritel samuti 0%, seisupiduril 2%.
Treening tasus end kuhjaga ära .
Lisaks vahetasin tagumise parempoolse seisupiduri trossi, sest kahtlustasin selle väljaveninud olevat. Kohe peale vahetust hakkas see pool paremini tööle. Vasakut trossi töötlesin seejärel parajalt õliga, mispeale saingi mõlemad rattad korralikult pidama.
Pean ütlema, et volkari tagumiste ketaspidurite süsteem (T4 sama ja veel teistelgi kindlasti) on äärmiselt totakas ja väga kapriisne. Trossid peavad liikuma väga ühtlaselt ja täiesti vabalt. Kui juuksekarva lõhki ei aja, siis on väga raske ühtlust saavutada. A kui tööle saad, siis töötavad ka laitmatult.
Lada juures soovitan samuti asja mõtte ja täie tõsidusega võtta.
Ford Galaxy '96 masinaks.
Tulemus:
Pidurdusjõudude erinevus esipiduritel 0%, tagumistel sõidupiduritel samuti 0%, seisupiduril 2%.
Treening tasus end kuhjaga ära .
Lisaks vahetasin tagumise parempoolse seisupiduri trossi, sest kahtlustasin selle väljaveninud olevat. Kohe peale vahetust hakkas see pool paremini tööle. Vasakut trossi töötlesin seejärel parajalt õliga, mispeale saingi mõlemad rattad korralikult pidama.
Pean ütlema, et volkari tagumiste ketaspidurite süsteem (T4 sama ja veel teistelgi kindlasti) on äärmiselt totakas ja väga kapriisne. Trossid peavad liikuma väga ühtlaselt ja täiesti vabalt. Kui juuksekarva lõhki ei aja, siis on väga raske ühtlust saavutada. A kui tööle saad, siis töötavad ka laitmatult.
Lada juures soovitan samuti asja mõtte ja täie tõsidusega võtta.