Tere,
Tean et rallimehed kes käändmike lühendavad, teevad selle puksi ümber, ehk siis tugevast raudtoru jupi peale, mille sees siis keermed, ja stopperdatakse mõlemalt poolt mutritega, mitte siis klambritega mis originaal puksi hoiavad.
Endal siis käändmikud sai lühendatud, aga originaal puks jääb tõesti lühikeseks, aga küsimus siis. Kuidas selline puks saadakse või kust?
Puksil vaja ju pool ühtepidi keeret ja pool siis vastupidi keeret sisse + siis 2 mutrit. Suhteliselt tiheda keermega on need rooliotsad ka..
Äkki keegi oskab öelda kust võiks selliseid asju saada?
Parimatega,
Joonas
Rooliotsi koos hoidev puks(lõhikuga)
Rooliotsi koos hoidev puks(lõhikuga)
-
jjoonaskala
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
- Asukoht: Rapla
- Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
- Kontakt:
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
keermed on m16x1 ja tõesti vasaku käe keermepulga pidin tellima välismaalt ja ootama tükk aega.
eestis oli m16x1 vasak keermepulk kaugelt üle 100€ hinnalipikuga.
omale tellisin need jupid ja maksma läksid 110€ kui ma ei eksi - tehti eriterasest, said karastatud, kerged ja tugevad.
lisaks keskosale on sul vaja mutreid ka millega mõlemalt poolt rooliotsa keere ära pingutada..
kehvema keermega rooliotsi enam kasutada ei saa, kuna jääb vähe kandma (osad veneaegsed varuosad on väga kehva kvaliteediga.
originaal junniga pole kehvast keermest probleemi, kuna lõhik lubab tihedalt ümber tõmmata.
odav lahendus oleks kaks tehase junni kokku keevitada nii, et keskele rooliotsast jupi paned..
eestis oli m16x1 vasak keermepulk kaugelt üle 100€ hinnalipikuga.
omale tellisin need jupid ja maksma läksid 110€ kui ma ei eksi - tehti eriterasest, said karastatud, kerged ja tugevad.
lisaks keskosale on sul vaja mutreid ka millega mõlemalt poolt rooliotsa keere ära pingutada..
kehvema keermega rooliotsi enam kasutada ei saa, kuna jääb vähe kandma (osad veneaegsed varuosad on väga kehva kvaliteediga.
originaal junniga pole kehvast keermest probleemi, kuna lõhik lubab tihedalt ümber tõmmata.
odav lahendus oleks kaks tehase junni kokku keevitada nii, et keskele rooliotsast jupi paned..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."