Suunatulede väljalülitamise süsteem pöördel (või midagi sellist)

Suunatulede väljalülitamise süsteem pöördel (või midagi sellist)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Suunatulede väljalülitamise süsteem pöördel (või midagi sellist)

Postitus Postitas PuZuP »

Täna garaa?is toimetades tegin väikese avastuse...
Kui eemaldada autolt rool, siis jääb sinna see rõngas, mis rooli keerates toob ka suunatule kangi neutraalasendisse tagasi...selle rõnga peal on kaks ''nuppu'' ja üks neist on märgistatud kriipsuga...selle rõnga enda neutraalasend on siis kui üks ''nupud'' moodustavad vertikaalasendis sirge (üks on üleval ja teine on all)...
Avastus ise seisnes selles, et kui rõngas on neutraalasendis ja üleval pool on kriipsuga märgistatud ''nupp'', siis vasaku suuna sisselülitamisel kangist ning keerates rõngast vasakule, siis käib haakumise klõps kusagil 90 kraadi juures (klõps - see kui rooli tagaasi keerates ka suunatuli välja lülitub)...kui üleval pool on ilma märgistuseta ''nupp'', siis sama tegevuse sooritamisel käib klõps kusagil 160 kraadi juures...
Tekibki küsimus, et kumb asetus on siis õige?
Või kas on juba Lada tehase poolt mõeldud selline asi enda käe järgi kohandamiseks?
Isiklikult usun, et parem on variant, et kui pöörde sooritamiseks suunda näidata ja siis rool tagasi otseks keerata väiksema pöördega...ehk siis kui on üleval pool märgistusega ''nupp''...

Sai jube segane, aga loodan, et aru saate...:cool:

Edit: Muidugi jäi lisamata, et see klõps toimib mõlemat pidi pöörates...:P
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Vasta