1. leht 2-st

Reduktori reguleerimine.

Postitatud: 10 Dets 2013 21:44
Postitas nems2105
Sai vahetatud sateliitide otsas olevad laagrid ja nüüd sooviks reduktori taas kokku panna,aga ehk tarkadeklubi annaks igaks juhuks tarkust juurde kuidas hambumine nii reguleerida et oleks asi õige.
Otsisin pikalt selle teema käsitlust aga kahjuks ei leidnud.

Postitatud: 10 Dets 2013 23:07
Postitas VäikeMägilane
 
nems2105 kirjutas:Sai vahetatud sateliitide otsas olevad laagrid ja nüüd sooviks reduktori taas kokku panna,aga ehk tarkadeklubi annaks igaks juhuks tarkust juurde kuidas hambumine nii reguleerida et oleks asi õige.
Otsisin pikalt selle teema käsitlust aga kahjuks ei leidnud.
siin nõnda nõu anda raske, pigem võta raamat ette ja aja näpuga järgi. Samas - võtab ikka enne aega kui asja selgeks saab, mõni 40a. kogemusega masinist pole veel siiani seda selgeks saanud.

Parem kui leiaksid kellegi, kes on ennem asja hästi kokku saanud ehk aitab.

Postitatud: 10 Dets 2013 23:55
Postitas Arvos
 
VäikeMägilane kirjutas: Parem kui leiaksid kellegi, kes on ennem asja hästi kokku saanud ehk aitab.
Jah, pidi olema peaaegu võimatu ettevõtmine. Seepärast pole ka kunagi proovinud. Aga ehk jobastub siiski.

Postitatud: 11 Dets 2013 00:22
Postitas logman
Lennake peale :)
https://www.dropbox.com/s/8qvcvl7kq2t5b8l/lada.pdf

Kaua seda ma seal ei hoia. Ruumi napib. Sorry.

Postitatud: 11 Dets 2013 11:43
Postitas VäikeMägilane
tänud logman!
nüüd lõpuks saame kõik haritud;)

Postitatud: 11 Dets 2013 21:37
Postitas nems2105
Kahjuks ei ole mul sellist tarka raamatut kus oleks juttu reduktori reguleerimisest.Seega ei jää vist muud üle kui katsetada kuidas välja kukkub.Tänud neile kes viitsisid teemasse süüvida.:puzzled

Postitatud: 11 Dets 2013 22:27
Postitas Ekaz

Postitatud: 11 Dets 2013 23:00
Postitas zajetz
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=17496

Foorumis täitsa olemas ainult venekeelne.

Postitatud: 15 Dets 2013 20:12
Postitas nems2105
See et õpetus vene keelne polnud probleem,aga mikromeetrit kahjuks küll olemas pole.Seega üritasi lihtsamalt läbi ajada.Esimene reguleerimine läks aia taha,sild ulub.Seega kõik otsast peale.Ehk on kellelgi näpunäiteid kuidas seda koduste vahenditega kontrollida v ehk saaremaal mõni tark mees kes oskaks juhendada.Tänud ette.

Postitatud: 16 Dets 2013 14:17
Postitas vazist
Olen umbes 10 reduktorit kokku- lahti võtnud ja üks on selline, mis undama jäi. Võtsin mitu korda lahti. Küll panin tihedamaks ja lasin lõdvemaks, aga undama ta jäi. Isegi Niva esisilla red. sai hea.

Postitatud: 16 Dets 2013 22:16
Postitas nems2105
Vazist ehk jägad veitsa oma tarkust mida peaksin silmas pidama reguleerimise juures.Tigu pole mul reduktorust välja käinud.Kas ehk keerasin liiga tuugaks,olgugi et väike loks jäi hambumisse.
Vabakäiguga liikudes müra kaob.

Postitatud: 17 Dets 2013 11:51
Postitas olaaf
värviga hambumist vaatasid?

Postitatud: 17 Dets 2013 13:14
Postitas motamees
 
nems2105 kirjutas:...Kas ehk keerasin liiga tuugaks,olgugi et väike loks jäi hambumisse...
Kas pesid kõik õlist puhtaks? Õliste hammakatega pandud loksu korral on luft liiga suur.

Postitatud: 17 Dets 2013 16:13
Postitas vazist
Värviga ei proovinud, hammakad olid õlised. Kui kuivalt tegin, siis tikkus mõni koht kinni pooma ja hakkas nagu segama. Lasin õli peale ja läks libedamaks. Kas see ka õige või vale on ei tea. Aga nii ma neid teinud olen.

Postitatud: 17 Dets 2013 19:03
Postitas nems2105
Mina üritasin värviga kotrollida ,aga ei saanud miskit korraliku tulemust sest värv oli vist liiga vedel ja valgus mõõda hambaid laiali.

Postitatud: 17 Dets 2013 21:00
Postitas vazist
 [quote="nems2105"]Vazist ehk jägad veitsa oma tarkust mida peaksin silmas pidama reguleerimise juures.Tigu pole mul reduktorust välja käinud.Kas ehk keerasin liiga tuugaks,olgugi et väike loks jäi hambumisse.
Vabakäiguga liikudes müra kaob.[/rquote


Pole suurem asi õpetaja. Keeran taldriku vastu tigu, nii et asi ringi liiguks ja taldriku laagrid oleks parajalt pinges. Ühe käega hoian teo otsast kinni ja teisega loksutan taldrikut. Taldrikul peaks olema kergelt tuntav loks, kui ei ole, lase taldrik teost eemale (selleks keerad ühte laagrit peale, teist aga annad järgi). Keerad veerand ringi taldrikut ja proovid uuesti loksu. Kordad tegevust iga veerand ringi järel. Ideaalis peaks loks olema kogu aeg ühe sugune, kuid praktikas see vaevalt õnnestub. Loksu olen jätnud sellise, et käega on midagi tunda. Muidugi pead jälgima, et laagrid loksuma ei jääks ja muidugi ei tohi neid ka kinni puua. Enne olen hammakad puhtaks pesnud, et mõni puru segama ei hakkaks ja siis nats õli peale pannud.
Ei pretendeeri apsoluutsele tõele, olen selleni jõudnud katse- eksitus meetodil. Kui tigu on algses asendis (pole väljas käinud), peaks asi õnnestuma, kuid mul on üks kangekaelne red., mis ei allu minu tahtele

Postitatud: 17 Dets 2013 21:22
Postitas teitur
Mis jõuga tuleb kinni keerata taldriku, laagriraamide ja korpuse poldid? Oma puuduliku vene keele oskusega ma sealt raamatust ei leidnud neid, oli vaid kardaaniflantsi mutri jõud kirjas?

Postitatud: 17 Dets 2013 23:01
Postitas motamees
 
nems2105 kirjutas:Mina üritasin värviga kotrollida...
...kopeerpaber...

Postitatud: 20 Dets 2013 13:08
Postitas nems2105
Esmalt tänud kõigile kes viitsisid teemas kaasa rääkida.Laagrid on vahetatud,reduktor reguleeritud ja mis peamine täiesti vaikne.Tarkust sain enda ISAlt kellel viimati ziguli oli 20 aastat tagasi.Tööjärjekord imelihne.Esmalt tuleb jätta umbes 2mm loks hambumisse ja laagrid täiesti kokku keerata(jõuga),seejärel keerata taldreku hammaste pool olevat laagrit veerand tiiru lahti mis tagab et laagril oleks õige pingsus.Seejärel hakkata hambumise käiku vähendama sell viisil et ühte mutrit leevendad ja teis keerad sama väärselt peale kuni jääb vaevu tuntav loks hambumisse.Kontrolliks lased kopeerpaberi hammaste vahelt läbi(peab jääma terveks,suurus 2x2cm)Pingutad kõik poldid ilusti kinni ja head reisi kallid ziguli omanikud.

Administreeriv toiming

Postitatud: 20 Dets 2013 22:52
Postitas logman
 ! Sõnum kasutajalt: logman
Teemat on tõstetud.