Tag.Silla tugevdamine(Ralli eesmärgil)
Postitatud: 09 Sept 2013 14:15
Tervist,
Mõtlesin et ei hakka veel ise näppima tagasilda, ennem küsin lada klubilistelt üle, tavaliselt keegi ikka oskab väga head nõud anda igasugu erinevate asjade kohta!
Probleemiks siis tuli tagasild. Sai oma VAZ 05 ralli jaoks ehitatud masinaga käidud kruusarallil üksaeg, kus rajale olid ehitatud päris järsud hüpekad.
Tänu sellele sai paari ringiga amortidest lahti(originaalid), tundub et asi võis olla selles et olen kuulnud et silla käiku allapoole piiratakse?
Teine asi mis hüppes andis järele, lõi küljest ära tagumise pika diagonaalvarda otse sillaküljest. Känd on kõva ja tugevdatud, aga lõi küljest terve diagonaalvarda kinnituse sillalt + siis vedru alumise kanduri.
Et mõtlesin huvipärast küsida, kuidas sigulli silda vastavalt tugevdada, mis kohad veel võivad järgi anda, kuidas tugevdada jne, hea oleks veel pildimaterjal jne.
Kui ühekorra juba tagasild ette võtta, oleks kõik megahea ära teha, sest jama kah kui iga ralli mingi osa järgi annab sillas.
Kas keegi oskab soovitada midagi natuke odavamat amorti kui bilstein b6? Mis oleks amordi moodi, töötaks õigesti ja oleks kahepoolse töötamisega?(ei pea olema gaas, võib ka õli olla)
Rallid on väiksemad, talvel rohkem jäärada, kuigi suvel kruusa jms tuleb ka päris palju ette!
Tänud,
Joonas
Mõtlesin et ei hakka veel ise näppima tagasilda, ennem küsin lada klubilistelt üle, tavaliselt keegi ikka oskab väga head nõud anda igasugu erinevate asjade kohta!
Probleemiks siis tuli tagasild. Sai oma VAZ 05 ralli jaoks ehitatud masinaga käidud kruusarallil üksaeg, kus rajale olid ehitatud päris järsud hüpekad.
Tänu sellele sai paari ringiga amortidest lahti(originaalid), tundub et asi võis olla selles et olen kuulnud et silla käiku allapoole piiratakse?
Teine asi mis hüppes andis järele, lõi küljest ära tagumise pika diagonaalvarda otse sillaküljest. Känd on kõva ja tugevdatud, aga lõi küljest terve diagonaalvarda kinnituse sillalt + siis vedru alumise kanduri.
Et mõtlesin huvipärast küsida, kuidas sigulli silda vastavalt tugevdada, mis kohad veel võivad järgi anda, kuidas tugevdada jne, hea oleks veel pildimaterjal jne.
Kui ühekorra juba tagasild ette võtta, oleks kõik megahea ära teha, sest jama kah kui iga ralli mingi osa järgi annab sillas.
Kas keegi oskab soovitada midagi natuke odavamat amorti kui bilstein b6? Mis oleks amordi moodi, töötaks õigesti ja oleks kahepoolse töötamisega?(ei pea olema gaas, võib ka õli olla)
Rallid on väiksemad, talvel rohkem jäärada, kuigi suvel kruusa jms tuleb ka päris palju ette!
Tänud,
Joonas