1. leht 1-st

rooliotste paika saamine

Postitatud: 04 Aug 2013 22:38
Postitas lada4life
Tere, mure siis järgmine, võtsin autol välimise ja sisemise rooliotsa koos selle vahetükiga ära. Tegin jäljed kõik peale aga kuna sisemine rooliots oli nii kinni roostetanud et seda pidi ikka päris korralikult lahti murdma siis jäljed kadusid. Nüüd ei oska enam paika panna, keegi targem võiks öelda keermete arvud mille järgi paika panna.

Postitatud: 04 Aug 2013 22:46
Postitas ando
Silla paneb paika sillastend, keermete lugemisest on vähe kasu. Paned esialgu silma järgi jooksu paika, et rattad päris kokku või lahku ei vaataks.

Postitatud: 04 Aug 2013 22:55
Postitas botzor
Mõõdulindiga olen kuulnud, et saab ka.

Postitatud: 04 Aug 2013 23:04
Postitas reiner
Ma olen suure(pika) nihikuga algselt paika pannud. Aga mõõdulindiga saab ka. Kui üks pool on koos, siis sellelt võtad mõõdu ja teed teise poole sama pika. Erinevatel autodel on erinevad pikkused.
Hiljem saad kokkujooksu mõõdulindiga enam-vähem paika, aga täppistöö teeb ikkagi sillastend.

Postitatud: 04 Aug 2013 23:21
Postitas Sander
Ennem sillastendi minekut kindlasti kontrolli üle kõik puksid. Õõtsapuksid peavad korras olema, mõni koht isegi ei vaevu paika panema kui õõtsapuksid läbi või kusagil mingi muu probleem.

Postitatud: 05 Aug 2013 00:29
Postitas Arvos
 
Sander kirjutas:Õõtsapuksid peavad korras olema, mõni koht isegi ei vaevu paika panema kui õõtsapuksid läbi või kusagil mingi muu probleem.
Ei saagi panna kui kusagilt midagi vedel on. Üldjuhul siiski jääb sild paika kui vahetada mõni tükk ja täpselt samamoodi tagasi panna. Kui suurem lammutamine, siis muidugi ei pääse. Olen kordi maksnud mõttetult stendi eest lihtsalt sellepärast, et konstateeritakse fakti, et kõik on paigas. Viimane kord paar kuud tagasi samamoodi läks 40.- puhtalt vastu maad. Vahetusse läksid sarniirid, välimised rooliotsad, sisemised vardad. Polnud küll Vaz aga vahet pole. Minu südamerahustuseks keerati gramm aga poleks tarviski olnud. Enne tükkide vahetust näris esimesi rehve sisemisi ääri nagu saia.
Rohkem ma stendi ei roni enne kui tõesti rehvide järgi midagi näha või muidu tunda pole.

Postitatud: 05 Aug 2013 02:43
Postitas osaw
Pilt
edit// Raamat jätkab:
(kontrol)lida, et reguleermuhvi lõhe langeks kokku kinnitusklambrite lõhedega;
-Pingutada kinnitusklambrid.
Esirataste seadenurkade täpseks kontrollimiseks ja reguleerimisekstuleks siiski sõita hooldusjaama.

Postitatud: 05 Aug 2013 09:35
Postitas lada4life
Suured tänud heade soovituste eest!, eks kunagi kui auto valmis saab siis viib sillastendi, aga keegi sillastendi kohta Põlvas oskab soovitada ??

Postitatud: 05 Aug 2013 12:37
Postitas andre.palang
Enne sillastendi külastamist soovitan sul ka teise poole rooliotste keermed terasharjaga roostest korralikult puhtaks teha ja määrdega korralikult kokku teha. Kulub sillastendiks vähem aega ning ei pea maksma remonttööde eest. :)

Postitatud: 05 Aug 2013 14:52
Postitas Mel
Arvos, kui Tallinnas käid reguleerimas, siis soovitan Mart Peret. Mees arvestab raha vastavalt tehtud tööle - ainult kontrolli eest võtab osalise summa, sama lugu ka sillas leitava lõtku tuvastamisel. Viimati kulus taoliselt ainult 5€.

Postitatud: 06 Aug 2013 00:01
Postitas Arvos
 
Mel kirjutas:Arvos, kui Tallinnas käid reguleerimas, siis soovitan Mart Peret. Mees arvestab raha vastavalt tehtud tööle - ainult kontrolli eest võtab osalise summa, sama lugu ka sillas leitava lõtku tuvastamisel. Viimati kulus taoliselt ainult 5€.
Väga hea. Sellest saan ma juba aru.

Postitatud: 06 Aug 2013 00:20
Postitas robi
Mina Marti ei soovita, kuigi mees töötab mulle lähedal, ei lähe ma ka viimases hädas sinna. Ma ei taha inimesi segada kui mul on soov mingit teenust saada ja ma olen selle eest nõus maksma, aga sisuliselt nii sa ennast Mardi juures tunned. Nagu tuppa teinud kass või kõiges süüdi olev inimene. Seda, et pärast regulli olid minu BMW e32'l rattad otse ja rool viltu ma talle küll öelda ei tahtnud.
Julgen soovitada Tallinnas Tervise tänaval olevat rehvitöökoda, kus sillaregullijaga tuleb küll aeg eelnevalt kokku leppida (vene keeles), kuid klient on seal oodatud ja austatud.

Postitatud: 06 Aug 2013 13:39
Postitas krister
 
robi kirjutas:Mina Marti ei soovita...
Ma just käisin hiljuti selle mehe juures 900-se Volvo esisilda reguleerimas. Ma väga ei juurelnud, et kas ma töömeest segan või mitte, kuigi jah, töö käis vaikides. Võib-olla väga sõbralik siis ei olnud.

Jäi minulgi tookord rool viltu ette, kuid vahetasin ühe servast väga kulunud kummi ära ja nüüd on rool otse ja ka auto sõidab otse ning püsib mõnusasti teel.
20€

Postitatud: 06 Aug 2013 14:46
Postitas Mel
Erilist jutuajamist pole tõesti. Samas viltu jooksva Niva probleeme lahendades oli ta väga osavõtlik. Seni mu autod 5-6 korda seal käinud ja kõik kenasti otse olnud.

Teine koht, kus mul positiivsed kogemused, on Mustamäe Hiteh. Seal sätiti kenasti paika mu MG, seda alates esimese abiraami ja kere asendi paika reguleerimisest kuni taga- ja esisilla kokkujooksu ja kallete reguleerimiseni. Seal sai ka meeldiva suhtluse osaliseks ning kuigi tööle kulus enam kui tund kahe mehega, võeti ikka nn standard reguleerimise tasu.