Siduri töösilinder

Siduri töösilinder

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
s
Staze
Foorumi kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 05 Dets 2012 16:46
Asukoht: Põlva
Autod: vaz 2106,vaz 21013

Siduri töösilinder

Postitus Postitas Staze »

Tere! Selline loll küsimus jälle ,et kuidas kinnitub siis 2106 töösilinder käigukasti külge? Ehk keegi saaks teha mõne pildi või seletada niisama lahti!
Vaz 2106,Samara
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Kahe poldiga juhipoolselt küljelt, 13 võtmega keeratavad. Kõigepealt pead ära võtma vedru, mis on kahvli ja kronsteini vahel, need poldid lähevad läbi vedrukronsteini ja töösilindri käigukasti külge. Suhteliselt pika keermega.
Jõud taga, peab minema.
s
Staze
Foorumi kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 05 Dets 2012 16:46
Asukoht: Põlva
Autod: vaz 2106,vaz 21013

Postitus Postitas Staze »

Tegin ühe pildi ka! ,Äkki on võimalik siin ära näidata nooltega või millegiga kuidas peaks täpselt minema? võtsin ta lahti küll aga no ei ole enam ültse meeles kuidas ta sinna läks! :http://www.upload.ee/image/3321874/IMG_0123.JPG
Vaz 2106,Samara
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Loodan, et joonis on arusaadav. Varras on ikka alles, mis silindri ja kahvli vahel?

Pilt
Jõud taga, peab minema.
s
Staze
Foorumi kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 05 Dets 2012 16:46
Asukoht: Põlva
Autod: vaz 2106,vaz 21013

Postitus Postitas Staze »

Tänud! Nüüd on asi selge kuidas külge käib...varras on jah olemas,lihtsalt pildile ei jäänud.
Vaz 2106,Samara
Vasta