1. leht 1-st

K:5-se käigukasti kohta

Postitatud: 06 Veebr 2013 00:43
Postitas regz
Otsisin endale VAZ 21044 välja. Käigukastil on selline viga, et kui kolmanda pealt teise panen, siis käib ragin. Väikese hoo pealt ning kui õrnalt teine tõmmata, siis raginat ei ole. Aga kui natukene rohkem rapsida(jäärajal), siis on ragin sees. Muud käigud lähevad sisse ilusti.

Kas keegi targem oskaks öelda, et kas sellest käigukastist saab veel asja või on ta poolel teel hauda. Või peitub viga hoopis milleski muus ? Igatahes kes teab või kellel on sama probleem olnud, siis võib lolli õpetada :lol

Postitatud: 06 Veebr 2013 00:46
Postitas Walter
Teise käigu sünkronisaator on kulunud. Tänu sellele kulub ka käikuhammasratta hammasvöö ja käigulülitus muhv. Sellest käigukastist saab ikka asja. Võtad kasti laiali, diagnoosid kulunud detailid, vahetad ja ongi korras.

Postitatud: 06 Veebr 2013 00:53
Postitas regz
Aga ehk oskad ka ütelda, et mis võiks olla umbkaudne hind nendel detailidel ? Kas hind jääb kümnetesse või sadadesse ?;)

Postitatud: 06 Veebr 2013 01:10
Postitas Walter
Kindlat hinda ei oska öelda, aga arvan et sinna saja kanti jääb varuosad.

Postitatud: 06 Veebr 2013 01:14
Postitas regz
Suur aitäh ! Aga küsiks veel ka seda, et kas 21044-le 1.7 monopritse mootoriga VAZile istub ka 4-ne käigukast ? (Originaalis 5ne kast)

Postitatud: 06 Veebr 2013 07:24
Postitas hunter
Kõikidele vaz 2101-2107 sobib alla nii viiene kui neljane kast.

Postitatud: 06 Veebr 2013 10:41
Postitas MuKi14
sünkronisaator oli 8eur ja lülitusmuhv oli 10eur + veel lülituskahvel 10eur. aga remondiks tuleb tervekast algosadeks võtta. :P

Postitatud: 06 Veebr 2013 11:26
Postitas VäikeMägilane
Kui juba viiene, siis tasub ülevaadata ka viienda hammakas ja selle lülitus. Ning hiljem kindlasti korralik otsavõlli mutter ja stopperseib alla, et mingit lõtku sinna ei jääks, muidu sööb selle viienda hammaka taas ära.
Ja hea õli sisse.

Postitatud: 01 Okt 2014 23:40
Postitas ToM
Käsil viiese kasti remont. Kas keegi on kasutanud mingeid kvaliteetsemaid laagreid või käravad vene omad küll? Mõtlen eeskätt sisendvõlli üherealist kuullaagrit, see võiks olla ju mõõdu järgi täitsa saadaval?
Simmerid igatahes panen kindlasti lääne omad, guugeldades selgus et üheks sobib mingi Isuzu nukkvõlli simmer:cool:
Ja väike meeleolu pilt, et teema hoogu ei kaotaks.
Pilt

Postitatud: 02 Okt 2014 13:19
Postitas VäikeMägilane
mina olen kasutand "Pilenga" (itaalia) kuul/nõel laagreid
simmereid saab nii lääne kui vene omi, mõlemate kvaliteet on kõikuv vahest

Isuzu nukasimmer ehk kindlam variant kui norm hinnaga saad, vähemalt teoorias

Postitatud: 02 Okt 2014 13:49
Postitas olaaf
simmerit tellides ja sobitades peab kindlasti jälgima et võllidel oleks sama pöörlemissuund - muidu võivad resultaadid ületada ootusi :D

Postitatud: 02 Okt 2014 21:19
Postitas ToM
 
olaaf kirjutas:simmerit tellides ja sobitades peab kindlasti jälgima et võllidel oleks sama pöörlemissuund - muidu võivad resultaadid ületada ootusi :D
Hea tähelepanek;) Mõtlesin kasti korpuse kokku panna silikooniga, ilma originaal papptihendita. Eeldusel et kasutan korraliku silikooni ei tohiks selline tegevus mingeid probleeme endaga kaasa tuua? :)

Postitatud: 02 Okt 2014 21:34
Postitas Qunts
Enne keera kast kokku ilma tihendita ja veendu, et ükski laager ei jäe pooma.
Ise kasutan Würdi musta hermeetikut kui tihendit pole raatsinud panna.

Postitatud: 12 Juun 2015 09:01
Postitas robi
Selline mure, et üritasin paigaldada Lada 2107-le 4 käigulise kasti asemele 5 käigulist, kuid käigukasti tagumist tala kere külge kinnitades on kardaanimuhv vastu kardaanitunneli lage. Kui võrdlesin 4 käigulise kasti tagumise tala ja selle kummipadja kinnituse kohta käigukasti küljes 5 käigulise kasti kinnitusega siis avastasin, et 5-käigulisel on kummipadja kinnituse tikkpoldid 2-3 cm allpool käigukasti tagumisest võllist (kuhu kinnitub kardaan) võrreldes 4 käigulise kastiga. See siis arvatavasti tingibki asjaolu, et käigukasti tagumine osa jääb kõrgemale ja surub vastu tunneli lage. 5 käigulise käigukastiga kaasas olnud tala ja kummipadi on identsed minu autol olevaga.
Kas veel kellelgi on sellist probleemi esinenud? Ja kas sel puhul on mingi lahendus.

Postitatud: 12 Juun 2015 09:07
Postitas ando
Viiesel kastil peaks olema ikka täitsa oma tala ja padi. Arvatavasti keegi visanud selle kiiruga külge, kuna neljase padja/talaga pole kasti kinnitamine väga reaalne.

Mitte "peaks" tingivas- vaid "peab" kindlas kõneviisis

Keevitasin alles hiljuti ühe kokku, millega igapäevaselt sõita ei kannata. Seega vaba valik, kas teha sinna oma padi või osta :)

Postitatud: 12 Juun 2015 10:17
Postitas robi
Tänud Ando vihje eest. Nii ongi, kataloog näitab ka kahte erinevat koodi. Tuleb hankida.

php7jbVsY

käigukasti kinnitus.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 12 Juun 2015 16:17
Postitas robi
kõik vajalikud jupid on Veerenni poes kohapeal saadaval tala 6 € kummipadi 6.80€, lisaks võtsin ka käigukangi hoova, mis oli minu kastil ära lõigatud otsaga, see maksis 22€.