K:5-se käigukasti kohta

K:5-se käigukasti kohta

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
r
regz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 06 Veebr 2013 00:30

K:5-se käigukasti kohta

Postitus Postitas regz »

Otsisin endale VAZ 21044 välja. Käigukastil on selline viga, et kui kolmanda pealt teise panen, siis käib ragin. Väikese hoo pealt ning kui õrnalt teine tõmmata, siis raginat ei ole. Aga kui natukene rohkem rapsida(jäärajal), siis on ragin sees. Muud käigud lähevad sisse ilusti.

Kas keegi targem oskaks öelda, et kas sellest käigukastist saab veel asja või on ta poolel teel hauda. Või peitub viga hoopis milleski muus ? Igatahes kes teab või kellel on sama probleem olnud, siis võib lolli õpetada :lol
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 502
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

Teise käigu sünkronisaator on kulunud. Tänu sellele kulub ka käikuhammasratta hammasvöö ja käigulülitus muhv. Sellest käigukastist saab ikka asja. Võtad kasti laiali, diagnoosid kulunud detailid, vahetad ja ongi korras.
MännikuLaiali.
r
regz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 06 Veebr 2013 00:30

Postitus Postitas regz »

Aga ehk oskad ka ütelda, et mis võiks olla umbkaudne hind nendel detailidel ? Kas hind jääb kümnetesse või sadadesse ?;)
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 502
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

Kindlat hinda ei oska öelda, aga arvan et sinna saja kanti jääb varuosad.
MännikuLaiali.
r
regz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 06 Veebr 2013 00:30

Postitus Postitas regz »

Suur aitäh ! Aga küsiks veel ka seda, et kas 21044-le 1.7 monopritse mootoriga VAZile istub ka 4-ne käigukast ? (Originaalis 5ne kast)
h
hunter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 255
Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
Asukoht: Jüri-Pildiküla
Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512

Postitus Postitas hunter »

Kõikidele vaz 2101-2107 sobib alla nii viiene kui neljane kast.
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

sünkronisaator oli 8eur ja lülitusmuhv oli 10eur + veel lülituskahvel 10eur. aga remondiks tuleb tervekast algosadeks võtta. :P
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1471
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Kui juba viiene, siis tasub ülevaadata ka viienda hammakas ja selle lülitus. Ning hiljem kindlasti korralik otsavõlli mutter ja stopperseib alla, et mingit lõtku sinna ei jääks, muidu sööb selle viienda hammaka taas ära.
Ja hea õli sisse.
Festina lente!
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Käsil viiese kasti remont. Kas keegi on kasutanud mingeid kvaliteetsemaid laagreid või käravad vene omad küll? Mõtlen eeskätt sisendvõlli üherealist kuullaagrit, see võiks olla ju mõõdu järgi täitsa saadaval?
Simmerid igatahes panen kindlasti lääne omad, guugeldades selgus et üheks sobib mingi Isuzu nukkvõlli simmer:cool:
Ja väike meeleolu pilt, et teema hoogu ei kaotaks.
Pilt
m'kay
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1471
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

mina olen kasutand "Pilenga" (itaalia) kuul/nõel laagreid
simmereid saab nii lääne kui vene omi, mõlemate kvaliteet on kõikuv vahest

Isuzu nukasimmer ehk kindlam variant kui norm hinnaga saad, vähemalt teoorias
Festina lente!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

simmerit tellides ja sobitades peab kindlasti jälgima et võllidel oleks sama pöörlemissuund - muidu võivad resultaadid ületada ootusi :D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

 
olaaf kirjutas:simmerit tellides ja sobitades peab kindlasti jälgima et võllidel oleks sama pöörlemissuund - muidu võivad resultaadid ületada ootusi :D
Hea tähelepanek;) Mõtlesin kasti korpuse kokku panna silikooniga, ilma originaal papptihendita. Eeldusel et kasutan korraliku silikooni ei tohiks selline tegevus mingeid probleeme endaga kaasa tuua? :)
m'kay
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

Enne keera kast kokku ilma tihendita ja veendu, et ükski laager ei jäe pooma.
Ise kasutan Würdi musta hermeetikut kui tihendit pole raatsinud panna.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

Selline mure, et üritasin paigaldada Lada 2107-le 4 käigulise kasti asemele 5 käigulist, kuid käigukasti tagumist tala kere külge kinnitades on kardaanimuhv vastu kardaanitunneli lage. Kui võrdlesin 4 käigulise kasti tagumise tala ja selle kummipadja kinnituse kohta käigukasti küljes 5 käigulise kasti kinnitusega siis avastasin, et 5-käigulisel on kummipadja kinnituse tikkpoldid 2-3 cm allpool käigukasti tagumisest võllist (kuhu kinnitub kardaan) võrreldes 4 käigulise kastiga. See siis arvatavasti tingibki asjaolu, et käigukasti tagumine osa jääb kõrgemale ja surub vastu tunneli lage. 5 käigulise käigukastiga kaasas olnud tala ja kummipadi on identsed minu autol olevaga.
Kas veel kellelgi on sellist probleemi esinenud? Ja kas sel puhul on mingi lahendus.
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Viiesel kastil peaks olema ikka täitsa oma tala ja padi. Arvatavasti keegi visanud selle kiiruga külge, kuna neljase padja/talaga pole kasti kinnitamine väga reaalne.

Mitte "peaks" tingivas- vaid "peab" kindlas kõneviisis

Keevitasin alles hiljuti ühe kokku, millega igapäevaselt sõita ei kannata. Seega vaba valik, kas teha sinna oma padi või osta :)
Jõud taga, peab minema.
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

Tänud Ando vihje eest. Nii ongi, kataloog näitab ka kahte erinevat koodi. Tuleb hankida.

php7jbVsY

käigukasti kinnitus.jpg-thumb.jpg
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

kõik vajalikud jupid on Veerenni poes kohapeal saadaval tala 6 € kummipadi 6.80€, lisaks võtsin ka käigukangi hoova, mis oli minu kastil ära lõigatud otsaga, see maksis 22€.
Vasta