Vedrustus madalamaks
Vedrustus madalamaks
Vedrustus madalamaks
Nonii. Tahaks lasta 21011 vasta maad. Kas on võimalik teha sport vedrustust ilma rahata? Näitex: Lõigata vedrudelt paar keeret maha, sell moel on auto madalamal ja amort tihedamalt koos, ning see peaks ju olema praktiliselt sport vedrustus. Või siis ei jää muud üle kui osta sport vedrustus:( Ja ma ei tea seda ka kui palju see maksma võib minna, või kust seda osta.
On küll. Enda 01-l on keerdusid vedrudelt maha lastud. Osa juttu on siin, aga seda teemat olen foorumis juba omajagu käsitlenud. http://www.pimix.com/forum/viewthread.php?tid=70
Võid vaadatat ka lugejate autode alla - Timmitud 01 aastast 80 - sealt peaksid ka vastuseid leidma.
Võid vaadatat ka lugejate autode alla - Timmitud 01 aastast 80 - sealt peaksid ka vastuseid leidma.
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Päris sport vedrut ikka ei saa, sest sportvedru juures on oluline, et see vedru oleks ka jäik. Maha lõigates, kaotab vedru aga oma survejõudu proportsionaalselt sellega, kui palju maha lõigata.
Teine asi on see, et kui päris a'la ringraja tüüpi 7cm tahta, siis jäävad ka originaal amordid kindlasti kõrgeks.
Lõikamisest võib olla veel nii palju, et näiteks 02 või 04 vedrud, mis on jäigemad (paksemast "traadist") võiks muidugi lõigata, aga samas kas nad siis enam väga "sport" on ma ei tea. Pealegi esimesed vedrud on neil minu teada kõigil ühesugused.
Teine asi on see, et kui päris a'la ringraja tüüpi 7cm tahta, siis jäävad ka originaal amordid kindlasti kõrgeks.
Lõikamisest võib olla veel nii palju, et näiteks 02 või 04 vedrud, mis on jäigemad (paksemast "traadist") võiks muidugi lõigata, aga samas kas nad siis enam väga "sport" on ma ei tea. Pealegi esimesed vedrud on neil minu teada kõigil ühesugused.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Ei ärge jumla eest nii küll tehke!!!!Autot jäigemaks teha siis pane ette volga vanad esimesed vedrud(mõõdult täpselt sama),aga tuleb kindlasti lühemaks teha.Ja taha saab panna lada esimesed,läbimõõt on küll nats väiksem.Alla silla tala külge tuleb metalla rõngas keevitada vedru mõõdu järgi ja ülevalt seisab ise kummipuhvri koonuse otsas.Amordid on juba nii tehases arvestatud,et kui esi ots põhja lööb ei lõhu amorti ja kinnitusi ära.Sinna ei ole midagi vaja rohkem teha.Aga jäigemate vedrudega hakkab originaal amorte lõhkuma ja varsti amort laiali tõmmatud või lihtsalt ei tööta enam.Siis tehakse jälle volga seimesed amordid lühemaks nii et oleks lahti ja kokku pandult samas pikkuses mis lada oma.Kuid on veel varjante amortide ehitusest lada-le nii et ei pea poest hirm kalleid sport amorte ostma.Kui huvi võin aidata.
Aga tuletan meelde veel enne kui autot jäigaks ajate,et jäik vedrustus lõhub ruttu kere pehmeks.Siis tuleks kere tugevdada mõningatest kohtadest , aga siiski pikka iga kerel ei ole.
Aga tuletan meelde veel enne kui autot jäigaks ajate,et jäik vedrustus lõhub ruttu kere pehmeks.Siis tuleks kere tugevdada mõningatest kohtadest , aga siiski pikka iga kerel ei ole.
56506878
-
lLauri
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 69
- Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
- Asukoht: Tartu Viljandi vahel
- Autod: Samara 16V
Kas asi on tõesti nii halb, et kui jäik vedrustus siis kere varsti läbi??Kas isegi siis kui on paigaldatud need vene tugevamad vedrud ja kyb õli+gaas amordid lammutab kere ära?Tegelikult ju ei tohiks kuna osadele autodele paigaldati juba tehases neid kõvemaid vedrusid.Igatahes palun andke nõu kust siis keret tugevdada ja kuidas?Kas siis torusid keevitades või kuidagi muidu igatahes oleks hea kui auto on ikke sõiduato välimusega ja tugeva kerega.
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Ker esimene väsimuse tundemärk on uste nihelemine ebatasasel teel sõites või nagisemine.Muidugi nüüd nii ruttu ikka ei lagune see kere kui ralliautodel.Aga aitab ju ainult madalamaks laskmine,topelt stabika paigaldus ette ja topelt amordid ette ja taha(kui omal on keevitamise võimalus).Kere laguneb enamasti eest,lanseka,vaheseina ja esi ukseposti vahelt.Seal on küll tehase poolt pndud tugevdus karbid kuid(esi tiiva all)need koosnevad mitmest tükist kokku punktitult.Ja just need liite kohad lahti arutab.Sinna aitab korralik karpide parandus ja pikk 1,5-2mm plaat peale keevitada lanseka pealt kuni ukse posti peale.Katki lõhub veel eest aknaraami nurgad ja tugevad peaks olema veel poolraamid ning loomulikult küljekarbi ribid.Aknaraami nurkadesse keevitatakse lapid veel peale kas sisse või väljapoole.
56506878
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Lööge nüüd näkku kui tahate aga tuleb välja, et see ei ole nii. Vedru jäikus suurenebAlgselt postitas: mess
Päris sport vedrut ikka ei saa, sest sportvedru juures on oluline, et see vedru oleks ka jäik. Maha lõigates, kaotab vedru aga oma survejõudu proportsionaalselt sellega, kui palju maha lõigata.
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
kas asi on tõesti nii hull:puzzled. Auto mul madalaks lastud pole aga ees on küll topelt stabikas ja iga nurga all on originaalist tublisti jäigem gaasiamort. Kerel mingeid väsimuse tundemärke pole küll märganud, aga krossiautole omaselt on teda ka igalt poolt tugevdatud. Oli plaanis panna ka jäigemad vedrud, aga see jutt on mind nüüd hoopis ära hirmutanud. kas kopika kere laguneb nende täiustustega ruttu ära?
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
Niva esivedrud vabas olekus on pea 16cm lühemad kui lada tagumised ja ca 9cm lühemad kui esimesed. Mulle isiklikult tundub, et see on pisut liiga palju:rolleyes Aga katseta ja anna teada meile, ette ehk sobivadki, saad väga madala välimuse igaljuhul...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
Väga lihtne on hankida Sierra (soovitatavalt sedaani) vedrud ja taha panna, auto tagumik muutub jäigemaks ning ka laskub alla poole. Mul oli probleem, et laia veljega enam neljakesi sõita ei saanud, selle lükkega aga sain probleemist lahti, Sierra vedrud ei ole ka mingi eriline välja minek, oli vist miski 50 või 100 kr tükk.
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Tegin kiiresti ühe joonise. Sinine on vedru ei joonistandu tervet vedruu välja tegin nii nagu ta jääme sinna vahele jääks. Roheline on polt. Ja polti keerates see kus vedru vahel on läheb koomale ja tõmbab vedru kokku.Algselt postitas: GhostRider
kuidas see tõmmits välja näeb?
Vabandan joonise vea tõttu. kiri kus on polt seal peaks olema MUTTER Ehk need rohelised nooled näitavad.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kui on kuskil läheduses treipink ,siis puuri-/tsentripukiga saab kah edukalt vedrud kokku surutud. Vastav "taldrik" puki poolele ,teist otsa fikseerivad padruni pihid/pakid ning keerad pukirattast vedru pinge alla. Edasi seod jämedama traadiga ,mille pärast vedru paikapanekut lihtsalt läbi lõikad või teed C-kujulised klambrid ,mida võimalik heebliga eemaldada. Klambritega muidugi ettevaatust ,võid mööda molli saada (!)
Ega Grimesi pakututel kah midagi viga pole ,aga jube tülikas on neid seal rattakoopas lahti kruvida.
Ega Grimesi pakututel kah midagi viga pole ,aga jube tülikas on neid seal rattakoopas lahti kruvida.