Eesmise stabilisaatorvarda pukside vahetus...
Eesmise stabilisaatorvarda pukside vahetus...
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Eesmise stabilisaatorvarda pukside vahetus...
Kammisin foorumit, mis ma kammisin, kuid miskit asjalikku ei leidnud...ühesõnaga valmistab mulle peavalu pukside vahetus...ära on nad vaja vahetada, sest vanad puksid näevad välja ikka suht hooratud...ja tekkiski kohe probleem, et kuidas saada neid keskmisi pukse varda pealt kätte...vanadel puksidel olid augud suht välja veninud nii et sai ühe poole kätte, kuid sellel oli raam nii väljaveninud ja kõver et kole kohe....teist enam kätte ei saanudki...oeh...ja kuidas need veel siis tagasi saab...
Pajatage palun oma kogemustest ning nippidest kuidas olete hakkama saanud...
Pajatage palun oma kogemustest ning nippidest kuidas olete hakkama saanud...
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
kui kummipuksi küljes olev "nibu" on kronsa august väljas siis on nad õieti paigas ja kõik korras... üldiselt on jah päris jama neid nibusid auku saada... mind aitas tavott, sest need puksid mis mina sain tundusid rohkem plastikust
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
kasuta veidi tavotti...
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Siin ju retsept olemas. Pole mingit swartsneegrit vaja. Valge mees saab vabalt hakkama. Ainuke parandus - ei ole needitud vaid punktkeevitusega kinni.Esialgne postitaja sigle
Keskmise puksi klamber koosneb kahest osast ja on poldiaugu kohalt n.ö kokku needitud(ei suutnud paremat sõna välja mõelda) Võta puuri trelliga u.10 mm puuriga need kohad lahti, tagasi pannes keera niisama poltide alla kinni.
Ajad puksi varda peal vajalikku kohta ja siis klambrid ümber ning kinni.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Natuke on sorry küll. Ei jää ta nõrgaks midagi. Niimoodi neid vahetataksegi. Ma arvan et tehases on see punktkeevitus sinna pandud ainult koostamise hõlbustamiseks. Siis ei ole külgepanial otsida mitut juppi vaid "naks" ja ongi all. See ei ole ka mingi strateegilise tähtsusega detail mille pärast pabistada.
C
-
sskill125
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 58
- Liitunud: 02 Nov 2003 12:25
- Asukoht: Võru
- Autod: 1975 VAZ 2103
- Kontakt:
Kätte sain keskmised puksid koos metallkinnitusega toiduõliga libestades. Pannes metalli sisse uued puksid kasutasin jälle toiduõli ja asi läks hämmastavalt hästi libisedes tagasi. Tehase neeti/keevitus punkti ei hakanud lõhkuma ja sain asja ühes tükis tagasi!!
Eks Lada üks tank ole, aga igas asjas peitub võlu;)