Eesmise stabilisaatorvarda pukside vahetus...

Eesmise stabilisaatorvarda pukside vahetus...

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Eesmise stabilisaatorvarda pukside vahetus...

Postitus Postitas PuZuP »

Kammisin foorumit, mis ma kammisin, kuid miskit asjalikku ei leidnud...ühesõnaga valmistab mulle peavalu pukside vahetus...ära on nad vaja vahetada, sest vanad puksid näevad välja ikka suht hooratud...ja tekkiski kohe probleem, et kuidas saada neid keskmisi pukse varda pealt kätte...vanadel puksidel olid augud suht välja veninud nii et sai ühe poole kätte, kuid sellel oli raam nii väljaveninud ja kõver et kole kohe....teist enam kätte ei saanudki...oeh...ja kuidas need veel siis tagasi saab...
Pajatage palun oma kogemustest ning nippidest kuidas olete hakkama saanud...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Keskmise puksi klamber koosneb kahest osast ja on poldiaugu kohalt n.ö kokku needitud(ei suutnud paremat sõna välja mõelda) Võta puuri trelliga u.10 mm puuriga need kohad lahti, tagasi pannes keera niisama poltide alla kinni.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Aga kas see puks sinna niimoodi panduna vähe valesti ei või jääda...et jääb kuidagi viltu jne...huvitav kuidas neid siis tehases üldse peale pandi?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

kui kummipuksi küljes olev "nibu" on kronsa august väljas siis on nad õieti paigas ja kõik korras... üldiselt on jah päris jama neid nibusid auku saada... mind aitas tavott, sest need puksid mis mina sain tundusid rohkem plastikust :sein
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Irw...ok sinna ''raami'' vahele annaks selle puksi veel ajada, kuid milline ''schwarzenegger'' pärast suudab selle puksi sinna varda külge õigesse kohta ajada...?:)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

kasuta veidi tavotti...:D
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja sigle
Keskmise puksi klamber koosneb kahest osast ja on poldiaugu kohalt n.ö kokku needitud(ei suutnud paremat sõna välja mõelda) Võta puuri trelliga u.10 mm puuriga need kohad lahti, tagasi pannes keera niisama poltide alla kinni.
Siin ju retsept olemas. Pole mingit swartsneegrit vaja. Valge mees saab vabalt hakkama. Ainuke parandus - ei ole needitud vaid punktkeevitusega kinni.
Ajad puksi varda peal vajalikku kohta ja siis klambrid ümber ning kinni.
C
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Ma mõtlen, et kui see sealt lahti kangutada (puurida), kas ta siis ikka tomib...et kas nõrgaks ei jää või miskit...sorry kui loll küsimus, aga jah....
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Natuke on sorry küll. Ei jää ta nõrgaks midagi. Niimoodi neid vahetataksegi. Ma arvan et tehases on see punktkeevitus sinna pandud ainult koostamise hõlbustamiseks. Siis ei ole külgepanial otsida mitut juppi vaid "naks" ja ongi all. See ei ole ka mingi strateegilise tähtsusega detail mille pärast pabistada.
C
s
skill125
Foorumi kasutaja
Postitusi: 58
Liitunud: 02 Nov 2003 12:25
Asukoht: Võru
Autod: 1975 VAZ 2103
Kontakt:

Postitus Postitas skill125 »

Kätte sain keskmised puksid koos metallkinnitusega toiduõliga libestades. Pannes metalli sisse uued puksid kasutasin jälle toiduõli ja asi läks hämmastavalt hästi libisedes tagasi. Tehase neeti/keevitus punkti ei hakanud lõhkuma ja sain asja ühes tükis tagasi!!
Eks Lada üks tank ole, aga igas asjas peitub võlu;)
Vasta