Õudne müra ja vibra.

Õudne müra ja vibra.

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
a
Anonymous
Foorumi kasutaja

Õudne müra ja vibra.

Postitus Postitas Anonymous »

Teema järgmine, kuskil 70-80 km/h kiiruse juures tuleb vibra sisse ja tuleb ta põhja alt. Gardaaniristid vahetatud ,vahepuksid vahetatud, käigukaste olen vahetanud. Teist gardaani proovisin kaa. Kuskil viskab ikka räigelt. :kuri
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

kui risti vahetasid, panid ikka kardaani otsad samasse asendisse, kus nad olid vana ristiga?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kas diffri otsa muhv lahti pole?
kas teine kardaan mida proovisid oli ikka kindlalt korras..
Kas undab ainult veol või ka vaba hooga?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
Anonymous
Foorumi kasutaja

Postitus Postitas Anonymous »

Proovinud olen tõsta gardaani riste 180 kraadi ja läks veel hullemaks. Undab muidu nii veoga kui ka ilma veota, difri muhvi olen ka pingutanud läks isegi paremaks natuke ise arvan, et differ vaja välja vahetada.:P pole veel proovind.
a
Anonymous
Foorumi kasutaja

Postitus Postitas Anonymous »

Thanks et ei leidnud mu probleemile lahendust, teil vist samad mured kummitavad. Ma siis vahetasin taga diffri ära ja asi muutus sedamaid.:):bouncing:lol
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

See küll vana teema ja teema tõstataja masin ammu korras aga siiski panen selle siia üles. Ehk on kunagi kellelgi sellest abi.
Asi oli siis selline: Vahetasin ära omal tagumise kardaani risti. Peale seda hakkas all müristama. Kiirendades oli müra kadunud ja gaasi järgi lastes hakkas mürisema. Vaatasin kõik üle ja viga ei näinud kuskil. Enne oli ju vakka. Liigutasin siis tugilaagrit poltide peal tahapoole. Mitte palju aga niivõrd kui seda poldiaugud lubavad. Tegin seda sellepärast et vanad seibi kohad olid näha veel. Ja asend oli veitsa (nii umbes 2mm) muutunud.
Ja ennäe imet. Masin jälle korras.
C
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

mul sixol oli sügisel sama kamm, et peale kardaaniristi vahetust hakas raip undama ja kolisema:(
arvasin ka et siis kardaani viga ja vahetasin neid riste muudkui 180 kraadi sinna ja tänna (:flaming), midagi polnud abi, teisi kardaane proovisin ka aga ei midagi

niisiis otsustasin, et enne vahetan difri ära ja ennenäe imet -- vibra kadus
:)
(moraal: viga on alati seal, kuhu sa viimasen vaatad)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
a
Anonymous
Foorumi kasutaja

Postitus Postitas Anonymous »

Vaz il tuleks vist kõik see põhjaalune puhtaks teha ja midagi muud sinna kompunnida. Nagu Fiat, osadel ju ketas pidurid lausa taga.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

tegelt ega see ketaspidur taga midagi ei anna nii kui nii teevad esimesed suurema töö ning ega siksi põhjaalune pole migi saast lihtsalt võiks olla näiteks rooli võim ja abs ning mida kõikke veel vene asjad enamus ikka võga tugevad.
Vasta