homemade "difrilukk"

homemade "difrilukk"

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

homemade "difrilukk"

Postitus Postitas wax »

On keegi üritanud tagasillas kogu kupatuse omavahel kokku keevitada? Poolteljed, satelliit. Mõningatel autodel on see võimalik, aga kas keegi ka sigulil on proovinud? Tean, et asfaldil hakkab roppu moodi kumme sööma ja manööverdades väänama ja painutama. Kuid kuna liikun oma Ladaga 100% ajast libedal põllul mudas, siis pole sellel vahet.
r
ruudi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 14 Mär 2002 15:50
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada05

diffrilukk

Postitus Postitas ruudi »

Tean ühte kutti kes oma ladal tegi seda talvel. Ütles et ikka päris eaks läks võis kohe julgelt päris hange sõita ja pärast väljasaamisega probleeme polnud. Aga mainis ka seda et kui asvaldi peal sõita siis oli ikka päris valus. Kokku keevitas ta satelliidid.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Puua satelliidid kinni

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Selleks asetada piisavalt paks lisaseib(-seibed) satelliidihammasrataste alla.
Proovisin ühe sedamoodi kinni puua.
Panin ühe poolassi kruustangide vahele
siis andis teist torutangidega keerata.
Teoreetiliselt peaks sellisena sügisel alla
pandud lukk kevadeks kadunud olema.
Aga praktiliselt proovinud pole.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
v
vvc
Suletud kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas vvc »

seda nimetatakse elektrod-plokiks :)

Esiteks sellega ei kannata asfaldil sõita ainult kruus ja jää. Teiseks on kaks asja mis reeglina järgi annavad. Poolassid kipuvad pooleks minema ja teol kipuvad hambad maha tulema. minul on juhtund seda viimast kaks korda, ükskord keevitatud plokiga teine kord tehase (limited-slip) diffriga.
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

njah... sai ka differ lukustatud! Lumes jäärajal ja krossirajal oli väga hea tulemus, aga jah asvaldi peal väänas lahti :( nii et oleneb siiski pinnasest! Aga äkki keegi teab, kas sellist diffrilukku ei saa teha kuidagi, et nt oled jäärajal paned lukku, lähed asfaldi peale, ja teed jälle normaalseks? Nagu jeepidel noh?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
r
ruudi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 14 Mär 2002 15:50
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada05

diffrilukk

Postitus Postitas ruudi »

Niva'l ei ole ju diffrilukku !
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

Mingi linnajeebinduse moodi asja tagasilla siis kuidagi alla aretama?? nojaa... raskeks läheb :o
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Uutel,sajandilõpu Nivadel,peaksid sillad
lukus käima.Lukkusid peaks ka mitmesuguseid olema,lamell-lukud,ketaslukud(piiratud libisemisega) ja võib-olla ka muud.Ma olen neist lukkudest vaid kuulnud,käes pole hoidnud neist ühtegi.
Aga minu poolt eelpool soovitatud variant
peaks andma ka piiratud libisemise.
Päästaks ehk talvel nii mõnestki lumehangest lükkamiseta välja,samas
asfaldi peal annaks järele.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

Lp. Ardi Soovik aga kuidas oleks kõige tulemusrikkamalt võimalik seda libisevat difrilukku teha? kas ellpool kirjeldatud variandiga?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

olen omanud ja sõitnud KADRINA plokk diffriga.hea aga jupid olid nõrgad tehtud sisse.lagunes ära kaks korda ja müüsin maha.Nüüd pidavat venest tooma aga siga kallid
56506878
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Diffrit on seibega kinni puua ääretult lihtne.Tuleb vaid panna ühe poolassi otsahammasratta vahele sobivas paksuses lisaseib,seibi võib võtta mõnelt teiselt diffrilt.Suruda sattelliidihammasratad sisse ja valmis ongi.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Selleks tuleb differ ära võtta. Inglismaal muide on pandud Ladadele teisi tagasildu, tean et Escort Mk II ja mingi Toyota (oli vist mingi vana Celica kui ei eksi) omi on pandud rallis kasutamiseks.
b
beast
Suletud kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas beast »

kui pee on kerge siis ei haaku rattad nii hästi ja asfaltil ei retsi nii hullusti rehve ja silda
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Nendel teemadel on siin juttu tehtud:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 189&page=1
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 5#pid41334
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 3#pid30131
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 7#pid12724

Tehase toodangut ka:
http://www.power-trax.de/produkte/locker/locker-e.htm
Siit saab:
Lada K&S Locker
985,- EUR

LADA LSD
577,- EUR

LADA Torsen
551,- EUR

LADA Manual Locker 100%
682,- EUR


K&S lukkudest lähemalt:
http://jeep.avtograd.ru/lockers/K_S/
http://www.ks-tuning.de/tj/vacuum.htm

Igasuguste difrilukkude puhul on suur võimalus oma pooltelgedega hüvasti jätta. (Mõtle, kuidas ta töötab ja kuhu jõud rakenduab). Piirtud libisemisega lukk töötb siis, kui tema tahab, ehk siis kui asi on juba jama. Manuaalse saad lülitada siis, kui näed, et asi hakkab jamaks minema.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Vasta