homemade "difrilukk"
homemade "difrilukk"
-
wwax
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 193
- Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Autod: Ladasid enam pole
- Kontakt:
homemade "difrilukk"
On keegi üritanud tagasillas kogu kupatuse omavahel kokku keevitada? Poolteljed, satelliit. Mõningatel autodel on see võimalik, aga kas keegi ka sigulil on proovinud? Tean, et asfaldil hakkab roppu moodi kumme sööma ja manööverdades väänama ja painutama. Kuid kuna liikun oma Ladaga 100% ajast libedal põllul mudas, siis pole sellel vahet.
diffrilukk
Tean ühte kutti kes oma ladal tegi seda talvel. Ütles et ikka päris eaks läks võis kohe julgelt päris hange sõita ja pärast väljasaamisega probleeme polnud. Aga mainis ka seda et kui asvaldi peal sõita siis oli ikka päris valus. Kokku keevitas ta satelliidid.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Puua satelliidid kinni
Selleks asetada piisavalt paks lisaseib(-seibed) satelliidihammasrataste alla.
Proovisin ühe sedamoodi kinni puua.
Panin ühe poolassi kruustangide vahele
siis andis teist torutangidega keerata.
Teoreetiliselt peaks sellisena sügisel alla
pandud lukk kevadeks kadunud olema.
Aga praktiliselt proovinud pole.
Proovisin ühe sedamoodi kinni puua.
Panin ühe poolassi kruustangide vahele
siis andis teist torutangidega keerata.
Teoreetiliselt peaks sellisena sügisel alla
pandud lukk kevadeks kadunud olema.
Aga praktiliselt proovinud pole.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
seda nimetatakse elektrod-plokiks
Esiteks sellega ei kannata asfaldil sõita ainult kruus ja jää. Teiseks on kaks asja mis reeglina järgi annavad. Poolassid kipuvad pooleks minema ja teol kipuvad hambad maha tulema. minul on juhtund seda viimast kaks korda, ükskord keevitatud plokiga teine kord tehase (limited-slip) diffriga.
Esiteks sellega ei kannata asfaldil sõita ainult kruus ja jää. Teiseks on kaks asja mis reeglina järgi annavad. Poolassid kipuvad pooleks minema ja teol kipuvad hambad maha tulema. minul on juhtund seda viimast kaks korda, ükskord keevitatud plokiga teine kord tehase (limited-slip) diffriga.
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
njah... sai ka differ lukustatud! Lumes jäärajal ja krossirajal oli väga hea tulemus, aga jah asvaldi peal väänas lahti nii et oleneb siiski pinnasest! Aga äkki keegi teab, kas sellist diffrilukku ei saa teha kuidagi, et nt oled jäärajal paned lukku, lähed asfaldi peale, ja teed jälle normaalseks? Nagu jeepidel noh?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
diffrilukk
Niva'l ei ole ju diffrilukku !
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
Mingi linnajeebinduse moodi asja tagasilla siis kuidagi alla aretama?? nojaa... raskeks läheb
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Uutel,sajandilõpu Nivadel,peaksid sillad
lukus käima.Lukkusid peaks ka mitmesuguseid olema,lamell-lukud,ketaslukud(piiratud libisemisega) ja võib-olla ka muud.Ma olen neist lukkudest vaid kuulnud,käes pole hoidnud neist ühtegi.
Aga minu poolt eelpool soovitatud variant
peaks andma ka piiratud libisemise.
Päästaks ehk talvel nii mõnestki lumehangest lükkamiseta välja,samas
asfaldi peal annaks järele.
lukus käima.Lukkusid peaks ka mitmesuguseid olema,lamell-lukud,ketaslukud(piiratud libisemisega) ja võib-olla ka muud.Ma olen neist lukkudest vaid kuulnud,käes pole hoidnud neist ühtegi.
Aga minu poolt eelpool soovitatud variant
peaks andma ka piiratud libisemise.
Päästaks ehk talvel nii mõnestki lumehangest lükkamiseta välja,samas
asfaldi peal annaks järele.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
Lp. Ardi Soovik aga kuidas oleks kõige tulemusrikkamalt võimalik seda libisevat difrilukku teha? kas ellpool kirjeldatud variandiga?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Diffrit on seibega kinni puua ääretult lihtne.Tuleb vaid panna ühe poolassi otsahammasratta vahele sobivas paksuses lisaseib,seibi võib võtta mõnelt teiselt diffrilt.Suruda sattelliidihammasratad sisse ja valmis ongi.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Nendel teemadel on siin juttu tehtud:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 189&page=1
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 5#pid41334
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 3#pid30131
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 7#pid12724
Tehase toodangut ka:
http://www.power-trax.de/produkte/locker/locker-e.htm
Siit saab:
Lada K&S Locker
985,- EUR
LADA LSD
577,- EUR
LADA Torsen
551,- EUR
LADA Manual Locker 100%
682,- EUR
K&S lukkudest lähemalt:
http://jeep.avtograd.ru/lockers/K_S/
http://www.ks-tuning.de/tj/vacuum.htm
Igasuguste difrilukkude puhul on suur võimalus oma pooltelgedega hüvasti jätta. (Mõtle, kuidas ta töötab ja kuhu jõud rakenduab). Piirtud libisemisega lukk töötb siis, kui tema tahab, ehk siis kui asi on juba jama. Manuaalse saad lülitada siis, kui näed, et asi hakkab jamaks minema.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 189&page=1
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 5#pid41334
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 3#pid30131
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 7#pid12724
Tehase toodangut ka:
http://www.power-trax.de/produkte/locker/locker-e.htm
Siit saab:
Lada K&S Locker
985,- EUR
LADA LSD
577,- EUR
LADA Torsen
551,- EUR
LADA Manual Locker 100%
682,- EUR
K&S lukkudest lähemalt:
http://jeep.avtograd.ru/lockers/K_S/
http://www.ks-tuning.de/tj/vacuum.htm
Igasuguste difrilukkude puhul on suur võimalus oma pooltelgedega hüvasti jätta. (Mõtle, kuidas ta töötab ja kuhu jõud rakenduab). Piirtud libisemisega lukk töötb siis, kui tema tahab, ehk siis kui asi on juba jama. Manuaalse saad lülitada siis, kui näed, et asi hakkab jamaks minema.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/