1. leht 1-st

Amordi ehitus.

Postitatud: 11 Juul 2006 00:50
Postitas motamees
Teeme siin selgeks selle tavaliste ja gaasamortide erinevuse. Moded võiksid sellele teemale klepsu külge panna. Muidu hakatakse nati aja pärast uuesti gaasikatest valesti arvama ( http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 2#pid87865 ).
Lugedes postitusi, arvavad paljud, et gaasamordis õli polegi. Minu andmetel on kõigis amortides õli. Gaas on abistava toimega.
Liikmed, kes räägivad gaas/gaas amortidest peaksid otsima selle kohta ka pilte ja siia panema (müügimeestel peaks olema oma müüdava kauba kohta väga täpset infot). Minu valikus vist sellist pole (või on aga ei saa aru).
Mina arvan, et tavaamordiga võrreldes on gaasamordil järgmised eelised/paremused:
1)Parem koostada. Survestatud amordi loomulik olek on väljasirutatud. Tülikas on tavaamorti püüda ülemise mutri paigaldamisel.
2)Rasketes oludes ei lähe õli keema, kuna survestatud vedeliku keemistemperatuur on kõrgem.
3)Ilmselt ei lähe õli nii kergesti vahutama.
4)Näitab paremat kvaliteeti, kuna survestatud anumast tahab vedelik kergemini välja tulla.
5)Alumise survestatud anuma puhul väldib läbilööke, kuna see mängib lisavedru rolli (ma arvan, et see ongi gaas/gaas amort).
Kellel siis on teistsugust inffi asja kohta, palun, laduge letti.
Panen üles minuarvates kaks ühesugust amorti, millest esimene ongi gaasamordi nime all.Pilt

Postitatud: 11 Juul 2006 00:51
Postitas motamees
Eelneva amordi tavaversioon.Pilt

Postitatud: 11 Juul 2006 00:53
Postitas motamees
Ja siia alumise survestatud anumaga gaasamort.Pilt