Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

#521

Postitus Postitas apsu » 06 Veebr 2011 18:53

kinnitusavades vist erinevus sees
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad

altsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 13 Aug 2008 21:59
Asukoht: Viimsi
Autod: 21061 1.5 54kw, A6 2.8 142 kw

#522

Postitus Postitas altsu » 06 Veebr 2011 22:05

Kuidas 06-l tagumised pid. klotsid kätte saab? Seal need vedrud mis ära võtad näpitsatega kuid kuidas edasi toimetama peab?

lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106 T

#523

Postitus Postitas lada » 06 Veebr 2011 22:46

Algselt postitas: altsu
Kuidas 06-l tagumised pid. klotsid kätte saab? Seal need vedrud mis ära võtad näpitsatega kuid kuidas edasi toimetama peab?
Siin on piltidega näidatud mis vaja ära võtta: http://www.autoprospect.ru/vaz/2106-zhi ... koles.html
Äkki on abiks.

ahtung
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 01 Juun 2010 23:20
Asukoht: Pärnumaa, Lõpe
Autod: Puudub
Kontakt:

Pidurite õhutamine??

#524

Postitus Postitas ahtung » 13 Mär 2011 10:11

Otsisin mis ma otsisin aga pidurite õhutamise õpetust ma ei leidnud... Kas keegi oleks nii tore ja seletaks mulle(ja ka teistele huvilistele) ära kuidas see käib,mida teha tuleb jne..? Aitäh :)
Traksid peale!;)

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#525

Postitus Postitas hautz » 13 Mär 2011 15:02

http://www.ladu24.ee/et/info/Tee-ise-6p ... a-pidureid

Ei viitsind läbi lugeda, mis seal kirjas, kuid äkki abiks. Ei viitsi õpetust ka kirjutada, paha olla.:spin
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U

Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 719
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

#526

Postitus Postitas Viin » 11 Apr 2011 19:02

Kes oskab öelda palju on pidurivõimendi vaakumvooliku sisemine läbimõõt?
Pean silmas seda voolikut, mis jookseb pidurivõimendist sisselaske kollektorisse.

kirikuisa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 99
Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
Asukoht: Altja kõrts
Autod: NONE

#527

Postitus Postitas kirikuisa » 21 Mai 2011 20:36

Hetkel tegelen tagapiduriklotside vahetusega ning probleem ei ole mitte selles, et trummel ei tule maha vaid selles, et see ei lähe pärast uute klotside paigaldust enam peale. Lihvisin pisut ka silindri vastu puutuvaid klotsi metallrante kuid endiselt on probleem olemas.
Samas, kuidas saada suurema vaevata liikuma reguleereksentrikute poldid, mis kipuvad tõsiselt kinni roostetama?
Elus on juhtunud ikka sedasamust...

kirikuisa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 99
Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
Asukoht: Altja kõrts
Autod: NONE

#528

Postitus Postitas kirikuisa » 21 Mai 2011 22:22

Seda ikka.
Nüüd on trummel peale saadud kuid masin liigub edasi 1000 rpm-i normaalsest kõrgemal - klotsid hõõruvad tugevalt trumli vastu. Muidugi pikapeale saab loota klotside normaalseks kulumisele.
Elus on juhtunud ikka sedasamust...

Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1079
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105, BMW 525tds ja 740Individual, 2 x Transit, paar JAWA-t ja 8 MF70-t ja ZIL-131
Kontakt:

#529

Postitus Postitas Arvos » 21 Mai 2011 22:53

 
kirikuisa kirjutas:Samas, kuidas saada suurema vaevata liikuma reguleereksentrikute poldid, mis kipuvad tõsiselt kinni roostetama?


Suurema vaevata neid kahjuks liikuma ei saagi. Hästi ronivat vedelat pihustatat vahendit vahele lasta, seisab pool päevakest või päeva, siis jälle lasta ja proovida liigutada ektsentrikuid. Senikaua mässata kuni normaalselt käima hakkavad.

 
kirikuisa kirjutas:Seda ikka.
Nüüd on trummel peale saadud kuid masin liigub edasi 1000 rpm-i normaalsest kõrgemal - klotsid hõõruvad tugevalt trumli vastu. Muidugi pikapeale saab loota klotside normaalseks kulumisele.


Pole hea, sellega laseb trumlid ikka väga kuumaks ja läheb suitsema. Kütab laagri määrde keema. On oht ka põlema minna. Parem veidi maha hööveldada viiliga või millega iganes.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.

masuurik
Postitusi: 1709
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#530

Postitus Postitas masuurik » 21 Mai 2011 23:01

No taga ju klotsi pealekeeramis ekstsentrikud.Keera need alustuseks 0 asendisse.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!

kriss-sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 205
Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
Asukoht: Keila
Autod: lada 21063 85a

#531

Postitus Postitas kriss-sten » 15 Nov 2011 15:47

Probleem selline,et vahetasin piduri peasilindri juures ära voolikud ja lasin vana pidurivedeliku välja.
Nüüd kui uued voolikud kaob ära pidurivedelik.:mad:

Loodan,et on arusaadav:P

Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

#532

Postitus Postitas apsu » 15 Nov 2011 15:49

Voolikutele klambrid said peale? Mansettide juures pole leket näha? Voolikud ise kuivad?
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2312
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Kvaliteetsed tagapiduriklotsid?

#533

Postitus Postitas SexSix » 28 Dets 2011 12:54

Mida soovitate esiveolisele tagapiduriklotsideks? Tootja? Et ei tuleks katted maha.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#534

Postitus Postitas olaaf » 28 Dets 2011 14:20

Mitte ellipsis tagumisi piduritrummleid soovitan.
olen mitmeid vene tooteid kasutanud - katted pole veel kunagi maha tulnud...
Samas olen vahetanud 2x piduri trummleid ja praegused on jällegi ellipsis.. samuti olen suutnud ühe trummli metallvõru ära lõhkuda - korralik pragu tuli sisse.

edu
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1205
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

Nõnda näeks välja samara supporti install

#535

Postitus Postitas VäikeMägilane » 06 Mär 2012 11:19

Festina lente!

lada4life
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 10 Juun 2012 22:25
Asukoht: põlva
Autod: 21011,

#536

Postitus Postitas lada4life » 25 Juul 2012 02:10

tere, mida teha kui piduri supportil on kolv kinni jäänud ?

Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

#537

Postitus Postitas apsu » 25 Juul 2012 07:32

Uus silinder panna või proovida kolb välja pressida ja ära puhastada, uued mansetid jne ja tagasi kokku. Mõistlik oleks ikkagi poest uus silinder võtta, ei maksa nii palju.
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad

Est_Rafel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 30 Jaan 2010 13:28
Asukoht: Pärnu/Tartu
Autod: Toyota Camry 2002, Vaz 01-72`

#538

Postitus Postitas Est_Rafel » 24 Aug 2012 22:07

Tere, mul on oma kopikaga järgmine probleem. Sai vahetatud mõlema tagumise piduri silindrid. Pärast vahetust tahtsin pidureid õhutada, kuid nüüdsest on õlisurve sisuliselt maas, pedaal liigub põhja välja ning isegi pumpamisega ei lähe kõvemaks, kuskilt õli ei immitse. Lisaks on veider see, et parema piduri nipli lahtikeeramisel tuleb pumpamise ajal kerget õli, aga vasaku piduri omast mitte.
Loodan, et suutsin ennast selgeks teha.

Risto14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Jaan 2008 19:37
Asukoht: Võru

#539

Postitus Postitas Risto14 » 25 Aug 2012 00:45

 
Est_Rafel kirjutas: Lisaks on veider see, et parema piduri nipli lahtikeeramisel tuleb pumpamise ajal kerget õli, aga vasaku piduri omast mitte.

Vasaku piduri toru äkki umbes?

Est_Rafel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 30 Jaan 2010 13:28
Asukoht: Pärnu/Tartu
Autod: Toyota Camry 2002, Vaz 01-72`

#540

Postitus Postitas Est_Rafel » 28 Aug 2012 19:00

Õli surve viga oli peasilindri kolvi mansetis. Sai see vahetatud ning pidurid õhutatud. Pedaal nüüdseks hea tugev ning võtab hästi. Läksin siis ülevaatusele piduritestile ning ikka on parempoolne väga nõrk- 71%. Ei oska nagu enam kuskilt viga otsida. Klotsid on head, silindrid uued, õli uus, õhutatud. Kas näiteks trummel võib ellipsis olla? Oskab keegi soovitada, mida kontrollida? Parimat!


Mine “Käigukast ja alusvanker”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist