24. leht 28-st

Postitatud: 25 Jaan 2008 19:17
Postitas Alfist
Algselt postitas: logman
Kuulmine ei maksa midagi ja hind ei tähenda kah alati kvaliteeti.
Palju loeb õli, mida kasutad ja sellesama õli kvaliteet.
Miks kolvid kinni hakkavad jääma? Harutad kinnikiilunud või halvasti liikuva kolviga silindri lahti ja saad teada. Süsteemi on kuidagi sattunud vesi, kondents. See tekib iseenesest - külma-kuuma-külma-kuuma ja ongi kuramus tasapisi platsis. Aitab piduriõli õigeaegne vahetamine. Tavaliselt arvatakse, et pole tarvis, pähh.... On ikka küll.
Tänud logman sain nats targemaks selle jutuga,kuid selles Budwegi toodangus ma kindel ei olegi,et ta parem on;)

Postitatud: 25 Jaan 2008 20:27
Postitas markus_m
Ma tahan pidurirõhuregulaatori vahelt ära võtta ja eest otse toru taha viia, kuid tahaks teada toru pikkust peasilindrist --> tagasilla külge mineva vooliku otsani, äkki keegi teab / on ise mõõtnud?

Postitatud: 25 Jaan 2008 21:00
Postitas GTA
Seda toru on poest saadagi, kui regulaatorini ei vea, siis jätkub täpselt tagasilla ette vedamiseks.
...Aga ÜV mehed ei arva sellisest ratsimisest midagi head. Muideks, minul pole nende kinnijäämisega probleeme olnud - Neva asemel on leiutatud ka paremaid piduriõlisid, mis niivõrd hüdrofiilsed enam pole.

Postitatud: 25 Jaan 2008 21:55
Postitas logman
Lugesin nats aega tagasi ühest vene foorumist, et külma ilmaga on hommikul piduripedaal kange ja sujuv pidurdamine raskendatud - algul ei võta ja siis tugevamal muljumisel rattad blokeeruvad. Peale mõningast sõitu kõik OK. Neil seal pea kolmekümnesed pakased :P.
Ka sellisel juhul on tegu liigselt vett imanud piduriõliga. Tasub kõrvataha panna.

Postitatud: 27 Jaan 2008 04:14
Postitas markus_m
Algselt postitas: GTA
Seda toru on poest saadagi, kui regulaatorini ei vea, siis jätkub täpselt tagasilla ette vedamiseks.
...Aga ÜV mehed ei arva sellisest ratsimisest midagi head. Muideks, minul pole nende kinnijäämisega probleeme olnud - Neva asemel on leiutatud ka paremaid piduriõlisid, mis niivõrd hüdrofiilsed enam pole.
01 toru, st ilma võimuta, ulatab 06-l sillani täpselt jah?
Vedelik on mul dot-4 ja mitmeid kordi juppe vahetades välja vahetatud.

Postitatud: 05 Veebr 2008 20:48
Postitas nonoh
mul mure, et ei saa 01 vasakpoolset trummlit poolteljelt maha. roostesurma olen palju lasknud ja seista ka lasknud. kuidagi ei taha tulla.

Võta sellesama teema lehekülg 2 lahti ja loe sealt!

[Muudetud: 5-2-2008 logman]

Postitatud: 15 Juul 2008 19:35
Postitas teitur
Olen lugenud, et piduritest saab õhu välja kui nippel lahti teha ja ülevalt koguaeg peale valada õli, siis voolab uus õli süsteemi ja lükkab õhu välja.

Küsimus siis selline, et kas nii ka saab kui ülevalt potsik täis panna, alt nippel lahti ja siis potsikusse survet anda? Peaks nagu kiirendam seda protsessi või jääb seal mingi asi takistama?:puzzled

Postitatud: 15 Juul 2008 23:06
Postitas jukii
ei nii vast ei saa ikka. sest muidu teeksid kõik nii. :D

nagu ennem eespool via ütles et Pumpad, hoiad, abiline keerab nipli lahti ja keerab kinni kui pedaal vajunud.

endal selline probleem. panin taha golfi kettad ja sadulad. nüüd sõites ja proovides ei võta eriti rattaid loha. esimesed võtavad ja väga hästi ikka. tugevalt vajutades natukene võtab juhipoolset tagumist aga teist üldse mitte. panin käsipiduri süsteemi ka peale. see nagu venib ja ka ei võta korralikult kinni ikka. pingutasin käsipiduri nii umbes ära et võtaks, aga siis võtab kah kui kang täiesti üleval ja kui maas on kässar siis nagu oleks peal, ei vabasta, nagu kangi käik on liiga pikk. kuigi on olemas ka golfi kang.on kellegil mingi hea idee ? rõhuregulaator mõjub siis niipalju ? või võib midagi muud olla?

Postitatud: 30 Juul 2008 01:56
Postitas MuKi14
Äkki keegi teab kas poes on müüa voolikuid, mis esimise pidurisupordil ühest töösilindrist teise töösilindrisse lähevad ? (Kõigeparem oleks kui saaks netist tellida) Veel oleks soov teada saada, kas tagumist piduriregulaatorit on vaja, et üv-lt läbi saada ? et kasutaks õhutamis nippe, et päris loha tagumised ei võta...

[Muudetud: 29-7-2008 MuKi14]

Postitatud: 30 Juul 2008 09:28
Postitas jukii
rõhuregulaatorit ei ole. voolikut tahad eseste supordite vahel ühendada ? niipikka voolikut ei ole. aga ostad toru ja otsadesse paned vooliku, siis saab esimesi rattaid pöörata ka. ennem mõõdad ära kui pikka enamvähem vaja oleks, võid osta selle toru ka mis peasilindrist taharõhuregulaatorisse läheb, see suht pikk.

Postitatud: 30 Juul 2008 09:35
Postitas olaaf
jukii-le soovituseks ainult peapumba vahetus tootlikuma vastu..
ühe töökäiguga ei jõua see pump sul piisavalt vedelikku taha lükata...


peapump peab pärinema kindlasti selliselt autolt millel taga juba ketaspidur!

Postitatud: 30 Juul 2008 09:53
Postitas ToM
Algselt postitas: MuKi14
Äkki keegi teab kas poes on müüa voolikuid, mis esimise pidurisupordil ühest töösilindrist teise töösilindrisse lähevad ? (Kõigeparem oleks kui saaks netist tellida)
Milleks sellist asja vaja? Mõtled asendada selle toru supordi peal voolikuga?

Postitatud: 30 Juul 2008 10:45
Postitas olaaf
seda juppi ei asendaks voolikuga juba ainuüksi temperatuuri pärast - support läheb ohtral pidurdamisel ikka suhteliselt soojaks.

saab ju teha custom vasktoru sinna...

Postitatud: 30 Juul 2008 10:56
Postitas ToM
Suppordi pealseid vasktorusid poes ka saada ju;) Parema poole oma maksis 24.- paar nädalat tagasi

Postitatud: 30 Juul 2008 12:36
Postitas MuKi14
Algselt postitas: ToM
Suppordi pealseid vasktorusid poes ka saada ju;) Parema poole oma maksis 24.- paar nädalat tagasi
Just seda ma mõtlesingi, lihtsalt väljendasin väheke valesti ennast... :p mul endal ka parem poolset vaja...



Aga nüüd rääkige, kas piduri regulaatorit on vaja, et üvlt läbi saada???

[Muudetud: 30-7-2008 MuKi14]

Postitatud: 30 Juul 2008 12:50
Postitas logman
Algselt postitas: MuKi14
...kas piduri regulaatorit on vaja, et üvlt läbi saada???
Nii ja naa :puzzled
Algselt postitas: SexSix
Võib tekkida probleeme,kui ülevaatajal on terav silm ja olekult punktuaalne.Tagasilla piduriregulaator peab olema.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=16092

[Muudetud: 30-7-2008 logman]

Postitatud: 30 Juul 2008 14:11
Postitas jukii
Algselt postitas: olaaf
jukii-le soovituseks ainult peapumba vahetus tootlikuma vastu..
ühe töökäiguga ei jõua see pump sul piisavalt vedelikku taha lükata...


peapump peab pärinema kindlasti selliselt autolt millel taga juba ketaspidur!
sain juba ülevaatuselt läbi :)

Postitatud: 30 Juul 2008 18:16
Postitas logman
Algselt postitas: jukii
sain juba ülevaatuselt läbi :)
Siis nähtavasti võid väheke rõhuregulaatorit peale timmida.
Mul samaraga oli sama lugu.
Pidurite kontrollstendis oli kõik hästi - seal asub auto kenasti balansis, aga sõidul pidurdades tõusis tagaots niipalju ülesse, et tagapiduri efektiivsus langes märgatavalt. Tänu sellele pikenes tunduvalt ka pidurdusteekond. Oleks linnavahel peaaegu ühele vanakesele pihta saanud kui esimesd loha jooksid ja tagapiduritest üldse tolku polnud.
Timmisin regulaatorit kangemaks ning peale seda oli lausa lust sõita.

Postitatud: 30 Juul 2008 18:49
Postitas jukii
kuidapidi on peal. muidu on ta timmitud mul nii et täiesti lõppu ühelepoole. ja arvan et see on see asend kus ta on peale timmitud.

Postitatud: 30 Juul 2008 18:59
Postitas logman
Seda pead ise kanalis auto alt jälgima ja uurima mispidi hoovastik töötab.
Põhimõte on selline, et sabaosa tõustes laseb regulaator vähem õli läbi.
Kui tagumik kõvasti alla venitada, siis annab maksimumi ehk siis täpselt sama, mis esiratastesse jookseb.
Ma timmisin sellisesse asendisse nagu oleks masinal kogu aeg koorem peal ja sain tagarattad paremini pidama.
Üle pingutada ei maksa, siis hakkab saba ette loopima ja see pole teps mitte hea.