Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Uurisin siis seda vedelikku veidi, ei ütleks, et päris läbipaistev on, pigem tundus punakas või pruunikas, seega nagu DOT ei oleks. Samas sain võrrelda selle vedeliku lõhna PSK-ga. Pidurisüsteemis oleval nõrk lõhn on, aga kaugelti mitte selline nagu pudelis oleval PSK-l. Võibolla ta lihtsalt jääb aja jooskul lõhn nõrgemaks, tegelikult ei usu, et eriti jääb kuna pidurisüsteem ikkagi kinnine. Nüüd ei oska kohe midagi arvata.
Selline mõte oli ka varem, et millalgi pidurivedelik üldse ära vahetada. Praegu lihtsalt tahtsin pidurivooliku ära vahetada (üsna mõranenud näeb välja) ja igaks juhuks pidurivedelikku tagavaraks osta kui äkki liiga palju välja jookseb vooliku vahetamisel. Peale bensujaamas pidurivedelike uurimist võtsin siis PSK, kui aga pärast lahti tegin ja nuusutasin, siis oli ikka väga tugev lõhn ja nagu ei sarnane eriti pidurisüsteemis olevaga. Võibolla lähen vahetan DOT-i vastu välja kui nõus ollakse, sest tundub siiski veidi tõenäolisem et praegu DOT sees ja kui ka ei ole, siis lähemas tulevikus paneks ikkagi DOT-i sisse.
Selline mõte oli ka varem, et millalgi pidurivedelik üldse ära vahetada. Praegu lihtsalt tahtsin pidurivooliku ära vahetada (üsna mõranenud näeb välja) ja igaks juhuks pidurivedelikku tagavaraks osta kui äkki liiga palju välja jookseb vooliku vahetamisel. Peale bensujaamas pidurivedelike uurimist võtsin siis PSK, kui aga pärast lahti tegin ja nuusutasin, siis oli ikka väga tugev lõhn ja nagu ei sarnane eriti pidurisüsteemis olevaga. Võibolla lähen vahetan DOT-i vastu välja kui nõus ollakse, sest tundub siiski veidi tõenäolisem et praegu DOT sees ja kui ka ei ole, siis lähemas tulevikus paneks ikkagi DOT-i sisse.
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Tifti lööd teravama torniga alla. Tifti all on vedru, kuid see ei tohi pärast löömist tifti kergitada.
Alumiiniumist töösilindrid on suure tõenöosusega kinni roostetanud, tuleks kasutada roostemuunduri abi.
Silindreid soovitaks eemaldada kahekesi. Üks lööb silindri pihta ning teine hoiab sel ajal heebli vms silindrit äratuleku suunas pinge all.
Välimise silindri puhul aitas koputamine pidrisadula pihta. Mootori pool asetseva silindri välja löömiseks kasutasin löögi pikenduseks heeblit.
Vaeva nägin selle tööga ikka terve õhtupooliku, enne kui abiline silindrit pinge all hakkas hoidma. Pärast seda läks asi libedalt.
Ära unusta roostemuundurit!
Alumiiniumist töösilindrid on suure tõenöosusega kinni roostetanud, tuleks kasutada roostemuunduri abi.
Silindreid soovitaks eemaldada kahekesi. Üks lööb silindri pihta ning teine hoiab sel ajal heebli vms silindrit äratuleku suunas pinge all.
Välimise silindri puhul aitas koputamine pidrisadula pihta. Mootori pool asetseva silindri välja löömiseks kasutasin löögi pikenduseks heeblit.
Vaeva nägin selle tööga ikka terve õhtupooliku, enne kui abiline silindrit pinge all hakkas hoidma. Pärast seda läks asi libedalt.
Ära unusta roostemuundurit!
Iga ilmaga aktsioonis!
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
ETTEVAATUST PIDURIVOOLIKU OSTUL !
Ostsin selle aasta augusti alguses kauplusest uue esimese piduri vooliku.
Hakkasin täna talvekumme alla panema,ja kummdetailide
eluea pikendamiseks olen neid igal sügisel õliga määrinud.
Jõudsin järjekorraga pidurivoolikuni ja avastasin et see on
TÄIELIKULT mõranenud.Kolm kuud kasutust ja selline on
tulemus.
Pidurivoolikul on kollakad galvaniseeritud ühendusotsad ja
pikku voolikut jooksevad kaks oran?i triipu.
Kahe triibu vahele jäävad kirjed:07/01 1/8HL ja teinepool
TY 38105261-82-3-150.
Võimalik et minu pidurivoolik on erand aga esmaspäeval
lähen kauplusesse ja näitan,mida nad müüvad.
Ostsin selle aasta augusti alguses kauplusest uue esimese piduri vooliku.
Hakkasin täna talvekumme alla panema,ja kummdetailide
eluea pikendamiseks olen neid igal sügisel õliga määrinud.
Jõudsin järjekorraga pidurivoolikuni ja avastasin et see on
TÄIELIKULT mõranenud.Kolm kuud kasutust ja selline on
tulemus.
Pidurivoolikul on kollakad galvaniseeritud ühendusotsad ja
pikku voolikut jooksevad kaks oran?i triipu.
Kahe triibu vahele jäävad kirjed:07/01 1/8HL ja teinepool
TY 38105261-82-3-150.
Võimalik et minu pidurivoolik on erand aga esmaspäeval
lähen kauplusesse ja näitan,mida nad müüvad.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Rääkisin ka meie poe omanikule pidurivooliku lühikesest elueast. Olen ostnud selliseid kilepakendis, punane plastrõngas ümber vooliku (paistsid väga viisaka väljanägemisega).
Selle jutu peale pakkus mulle originaalvoolikuid. Need küll kallimad aga siiski ostsin poe tühjaks neist (kaks tükki neid oligi:) ). Vaatamata kundedele pakkumisest ,võtavad nad ikka odavama vooliku. Need juba pikka aega seal seisnud.
Vajadusel panen alla ja siis selgub lõpuks, kas need on paremad.
Selle jutu peale pakkus mulle originaalvoolikuid. Need küll kallimad aga siiski ostsin poe tühjaks neist (kaks tükki neid oligi:) ). Vaatamata kundedele pakkumisest ,võtavad nad ikka odavama vooliku. Need juba pikka aega seal seisnud.
Vajadusel panen alla ja siis selgub lõpuks, kas need on paremad.
C
01 pidurid kadunud
01 on ju kaks pidurivedeliku paaki, juhipoolt vaadates parempoolne paak sai tühjaks ( unustasin vahepeal vedeliku taset kontrollida) ja kuna see juhtus suht hilja õhtul ei olnud mul võimalik kusagilt uut vedelikku osta, hommikul ostsin uue vedeliku ja valasin juurde, hakkasin õhutama, tagumised olid täiesti korras aga esimesel ei olnud mingit survet, vedelik lihtsalt nirises õhutusniplist, mitte ei pursanud ja pedaal ei võtnud ka mingit survet taha peale mõningast pumpamist. Kus viga võib olla?
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
On need voolikud vene toodang? Mis need maksid?Algselt postitas: arvi100
Võimalik et minu pidurivoolik on erand aga esmaspäeval
lähen kauplusesse ja näitan,mida nad müüvad.
56.- tükk saab Itaalia toodangut (http://www.autoosad.ee), ei tea, kuidas need vastu peavad?
Kuulge mina olen saanud isegi sellise vooliku, millel voolikul aukugi sees polnud:lol Esimene voolik. Panin peale, õhutasin möllu ära ja no parempoolne ei pidurda, tee mis tahad. Lõpuks sai asja laiali võtta ja sadulat, silindreid torkida aga ei midagi. No lõpuks avastasin et kui toruotsast puhuda ei lähe õhk läbigi:D Eks need krdi kooperatiivide tarkpead olid selle vist vene ajal valmis meisterdanud... esivanema poolt valmisvarutud varuosade sahtlist teise võtsin:D
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Jah,pidurivoolik on Venemaa päritolu,konkreetset tootja-Algselt postitas: Raxo
On need voolikud vene toodang? Mis need maksid?
firmat ei suutnud nemad(müüjad)mulle öelda ja maksis ta
55 krooni.
Ühes Venemaa Ladaklubis kiruti Fenoks`i(Valgevenemaa)
toodangut.Seal oli foto Fenoks`i ülespaistetanud voolikust,
välimine kiht terve,kuid sisemine kiht praak.
Minu probleem lahenes nii:enne kauplusesse minekut
näitasin tööjuures meestele ka,millist rämpsu tehakse.
Siis teeb kopajuht targa näo pähe,läheb oma kapi juurde
ja tõi sealt tuttuue nõukaaegse tehase pidurivooliku.Üks
777 ja voolik minu.
Kaupluses kehitati õlgu ja öeldi et varem pole sellist asja
juhtunud,pakkusid samasugust asemele...aitähh.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Kõigepealt otsi lekkeid kogu esimese süsteemi ulatuses - reservuaari voolik, torustik, pidurivoolikud, kõiksugu ühenduskohad, töösilindrid...kusagilt peab ju vedelik ära kaduma...Algselt postitas: 3way
01 on ju kaks pidurivedeliku paaki, juhipoolt vaadates parempoolne paak sai tühjaks ( unustasin vahepeal vedeliku taset kontrollida) ja kuna see juhtus suht hilja õhtul ei olnud mul võimalik kusagilt uut vedelikku osta, hommikul ostsin uue vedeliku ja valasin juurde, hakkasin õhutama, tagumised olid täiesti korras aga esimesel ei olnud mingit survet, vedelik lihtsalt nirises õhutusniplist, mitte ei pursanud ja pedaal ei võtnud ka mingit survet taha peale mõningast pumpamist. Kus viga võib olla?
Kuigi vedeliku nirisemine õhutamisel viitab enamjaolt ikkagi õhule süsteemis, siis lõpptulemusena võib remonti vajada ikkagi piduri peasilinder...
Auto seisis nädalakese, sest olin haige ning täna sõitma minnes tabas mind üllatus. Nimelt pidurid jäänud väga viletsaks (võtavad alles õrnalt siis, kui pedaali põhja surun ning pedaal käib väga kergelt). See pole veel kõik, ka siduripedaal on hakanud väga pehmelt käima ning võtmiskoht on muutunud, sidur iseenesest lahutab korralikult ning käigud lähevad normaalselt sisse, lihtsalt jube harjumatu on sidurit kasutada, kui pedaal nii kergelt käib. Kontrollisin üle siduri- ning pidurivedeliku, kõik on normis ja vedelikku kadunud kuskile ei ole. Kui nädala eest masin seisma jäi oli kõik normaalne - pidurid olid head ning siduripedaal käis normaalselt
Äkki oskab keegi arvata, mis võib probleemiks olla, ise kahtlustan õhku süsteemis, aga kuidas enne seismist siis kõik okei oli ?
Äkki oskab keegi arvata, mis võib probleemiks olla, ise kahtlustan õhku süsteemis, aga kuidas enne seismist siis kõik okei oli ?
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Täpselt sama asi juhtus mu enda 01-hega. Torust hakkas õli kah kohe välja ajama. Ei tea kas mul oli valesti paigutatud või mitte. Aga igatahes kui amort pooleks läks. Siis ta ka katki tegi.Algselt postitas: reiner
Mis juhtub piduritoruga, mis on valesti paigutatud ning amort läheb pooleks? Nii juhtub:
[Muudetud: 4-3-2007 grimes]
Algselt postitas: VAZ
Auto seisis nädalakese, sest olin haige ning täna sõitma minnes tabas mind üllatus. Nimelt pidurid jäänud väga viletsaks (võtavad alles õrnalt siis, kui pedaali põhja surun ning pedaal käib väga kergelt). See pole veel kõik, ka siduripedaal on hakanud väga pehmelt käima ning võtmiskoht on muutunud, sidur iseenesest lahutab korralikult ning käigud lähevad normaalselt sisse, lihtsalt jube harjumatu on sidurit kasutada, kui pedaal nii kergelt käib. Kontrollisin üle siduri- ning pidurivedeliku, kõik on normis ja vedelikku kadunud kuskile ei ole. Kui nädala eest masin seisma jäi oli kõik normaalne - pidurid olid head ning siduripedaal käis normaalselt
Äkki oskab keegi arvata, mis võib probleemiks olla, ise kahtlustan õhku süsteemis, aga kuidas enne seismist siis kõik okei oli ?
Ei oska siis keegi midagi asjast arvata ?
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
-
lLadarider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 212
- Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
- Asukoht: Tallinn/Õismäe
- Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d
Mul selline küsimus, et kuidas esipiduritel need silindrid kätte saab.Sain aru, et need nagu mingi raua vahel kinni, aga vahelt välja ei tule.Raual jälle poldid nii kõvasti kinni, et jõud peale ei hakand.Asi lihtsalt selles, et silindrid ise sai vahetatud eelmine aasta ära, aga tarkpea remondimees ei vahetanud klotse ja nüüd oli juba raud vastu rauda ja kui eile tahtsin klotsid ära vahetada, siis läks silinder puruks sisemine ja kätte ei saa.Panin lihtsalt ühe poole vooliku nüüd kinni mingiks ajaks, aga no pidurdades kisub autot viltu:puzzled
Selline küsimus ka, et kui sai kogemata piduriõli sõda omal silma ja suhu tehtud kas väga ohtlik võib olla?:cul
Selline küsimus ka, et kui sai kogemata piduriõli sõda omal silma ja suhu tehtud kas väga ohtlik võib olla?:cul
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Sõltub õlist. Vene spirdilõhnaline bsk paneb purju ja teeb pimedaks kui jood.
Lahtivõtmisel on sellest lingist kasu: http://www.autocat.ru/catalog/?model=3&group=177
Uuri, tutvu.
Seal ilusti näha, milline on silindri fiksaator (pos.2101-3501059) ja kus ta asub.
[Muudetud: 8-6-2007 logman]
Lahtivõtmisel on sellest lingist kasu: http://www.autocat.ru/catalog/?model=3&group=177
Uuri, tutvu.
Seal ilusti näha, milline on silindri fiksaator (pos.2101-3501059) ja kus ta asub.
[Muudetud: 8-6-2007 logman]
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
See fiksaator jah takistab silindreid suporti siinidelt maha jooksmast. Kuidas sa ta kätte saad, on iseküsimus, sest ruumikest seal pilus tegutsemiseks napib. Aga lugesin, et kavatsed üldse uue silindri panna, siis on lihtne. Endal pole olnud ka kunagi tarvis sama silindrit tagasi panna ja seetõttu sai too tift lihtsalt sügavamale löödud. Läheb sissepoole küll, sest vedru on all. Edasi sai puuklotsi ja haamriga aidatud.
Uute paigaldamisega oli natuke tegemist, sest vene varuosa on nagu on - ei mahu kõik silindrid iga suporti siinide vahele ära, vaja oli viiliga väheke aidata. Poest ostetud uued tiftid kah ei sobinud (uppusid auku), läksin jälle isetegemise teed.
Uute paigaldamisega oli natuke tegemist, sest vene varuosa on nagu on - ei mahu kõik silindrid iga suporti siinide vahele ära, vaja oli viiliga väheke aidata. Poest ostetud uued tiftid kah ei sobinud (uppusid auku), läksin jälle isetegemise teed.