Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
v
veiko
Suletud kasutaja
Postitusi: 150
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas veiko »

Uurisin siis seda vedelikku veidi, ei ütleks, et päris läbipaistev on, pigem tundus punakas või pruunikas, seega nagu DOT ei oleks. Samas sain võrrelda selle vedeliku lõhna PSK-ga. Pidurisüsteemis oleval nõrk lõhn on, aga kaugelti mitte selline nagu pudelis oleval PSK-l. Võibolla ta lihtsalt jääb aja jooskul lõhn nõrgemaks, tegelikult ei usu, et eriti jääb kuna pidurisüsteem ikkagi kinnine. Nüüd ei oska kohe midagi arvata.:P
Selline mõte oli ka varem, et millalgi pidurivedelik üldse ära vahetada. Praegu lihtsalt tahtsin pidurivooliku ära vahetada (üsna mõranenud näeb välja) ja igaks juhuks pidurivedelikku tagavaraks osta kui äkki liiga palju välja jookseb vooliku vahetamisel. Peale bensujaamas pidurivedelike uurimist võtsin siis PSK, kui aga pärast lahti tegin ja nuusutasin, siis oli ikka väga tugev lõhn ja nagu ei sarnane eriti pidurisüsteemis olevaga. Võibolla lähen vahetan DOT-i vastu välja kui nõus ollakse, sest tundub siiski veidi tõenäolisem et praegu DOT sees ja kui ka ei ole, siis lähemas tulevikus paneks ikkagi DOT-i sisse.
g
gigull
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 14 Juul 2006 01:29
Asukoht: saku vald
Autod: VAZ 2105

Postitus Postitas gigull »

Aga äkki keegi oskab öelda kuidas need esimesed silindrid lahti tulevad, et kas nad on tavaliselt kinni jäänud või kuidas seda tean, et neid hoiab kinni tift aga kui palju vaeva peab vaeva nägema, et need sealt tapist välja tuleksid.
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Tifti lööd teravama torniga alla. Tifti all on vedru, kuid see ei tohi pärast löömist tifti kergitada.
Alumiiniumist töösilindrid on suure tõenöosusega kinni roostetanud, tuleks kasutada roostemuunduri abi.
Silindreid soovitaks eemaldada kahekesi. Üks lööb silindri pihta ning teine hoiab sel ajal heebli vms silindrit äratuleku suunas pinge all.
Välimise silindri puhul aitas koputamine pidrisadula pihta. Mootori pool asetseva silindri välja löömiseks kasutasin löögi pikenduseks heeblit.

Vaeva nägin selle tööga ikka terve õhtupooliku, enne kui abiline silindrit pinge all hakkas hoidma. Pärast seda läks asi libedalt.
Ära unusta roostemuundurit!
Iga ilmaga aktsioonis!
p
paap66
Foorumi kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 07 Okt 2006 23:15
Asukoht: harjumaa kuusalu vald
Autod: Vaz 2105,Peugeot405

Postitus Postitas paap66 »

väike propleem

05 käsipidur ei taha eriti pidurdada ,klotsid on suht korras. (natukene pidurdab)
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

ETTEVAATUST PIDURIVOOLIKU OSTUL !

Ostsin selle aasta augusti alguses kauplusest uue esimese piduri vooliku.
Hakkasin täna talvekumme alla panema,ja kummdetailide
eluea pikendamiseks olen neid igal sügisel õliga määrinud.
Jõudsin järjekorraga pidurivoolikuni ja avastasin et see on
TÄIELIKULT mõranenud.Kolm kuud kasutust ja selline on
tulemus.
Pidurivoolikul on kollakad galvaniseeritud ühendusotsad ja
pikku voolikut jooksevad kaks oran?i triipu.
Kahe triibu vahele jäävad kirjed:07/01 1/8HL ja teinepool
TY 38105261-82-3-150.
Võimalik et minu pidurivoolik on erand aga esmaspäeval
lähen kauplusesse ja näitan,mida nad müüvad.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Rääkisin ka meie poe omanikule pidurivooliku lühikesest elueast. Olen ostnud selliseid kilepakendis, punane plastrõngas ümber vooliku (paistsid väga viisaka väljanägemisega).
Selle jutu peale pakkus mulle originaalvoolikuid. Need küll kallimad aga siiski ostsin poe tühjaks neist (kaks tükki neid oligi:) ). Vaatamata kundedele pakkumisest ,võtavad nad ikka odavama vooliku. Need juba pikka aega seal seisnud.
Vajadusel panen alla ja siis selgub lõpuks, kas need on paremad.
C
3
3way
Suletud kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

01 pidurid kadunud

Postitus Postitas 3way »

01 on ju kaks pidurivedeliku paaki, juhipoolt vaadates parempoolne paak sai tühjaks ( unustasin vahepeal vedeliku taset kontrollida) ja kuna see juhtus suht hilja õhtul ei olnud mul võimalik kusagilt uut vedelikku osta, hommikul ostsin uue vedeliku ja valasin juurde, hakkasin õhutama, tagumised olid täiesti korras aga esimesel ei olnud mingit survet, vedelik lihtsalt nirises õhutusniplist, mitte ei pursanud ja pedaal ei võtnud ka mingit survet taha peale mõningast pumpamist. Kus viga võib olla?
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: arvi100
Võimalik et minu pidurivoolik on erand aga esmaspäeval
lähen kauplusesse ja näitan,mida nad müüvad.
On need voolikud vene toodang? Mis need maksid?

56.- tükk saab Itaalia toodangut (http://www.autoosad.ee), ei tea, kuidas need vastu peavad?
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Kuulge mina olen saanud isegi sellise vooliku, millel voolikul aukugi sees polnud:lol Esimene voolik. Panin peale, õhutasin möllu ära ja no parempoolne ei pidurda, tee mis tahad. Lõpuks sai asja laiali võtta ja sadulat, silindreid torkida aga ei midagi. No lõpuks avastasin et kui toruotsast puhuda ei lähe õhk läbigi:D Eks need krdi kooperatiivide tarkpead olid selle vist vene ajal valmis meisterdanud... esivanema poolt valmisvarutud varuosade sahtlist teise võtsin:D
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Algselt postitas: Raxo
On need voolikud vene toodang? Mis need maksid?
Jah,pidurivoolik on Venemaa päritolu,konkreetset tootja-
firmat ei suutnud nemad(müüjad)mulle öelda ja maksis ta
55 krooni.
Ühes Venemaa Ladaklubis kiruti Fenoks`i(Valgevenemaa)
toodangut.Seal oli foto Fenoks`i ülespaistetanud voolikust,
välimine kiht terve,kuid sisemine kiht praak.
Minu probleem lahenes nii:enne kauplusesse minekut
näitasin tööjuures meestele ka,millist rämpsu tehakse.
Siis teeb kopajuht targa näo pähe,läheb oma kapi juurde
ja tõi sealt tuttuue nõukaaegse tehase pidurivooliku.Üks
777 :D ja voolik minu.
Kaupluses kehitati õlgu ja öeldi et varem pole sellist asja
juhtunud,pakkusid samasugust asemele...aitähh.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: GTA
Panin peale, õhutasin möllu ära ja no parempoolne ei pidurda, tee mis tahad. ..... No lõpuks avastasin et kui toruotsast puhuda ei lähe õhk läbigi:D
Mismoodi sa umbse voolikuga õhutada said?:wow
C
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: 3way
01 on ju kaks pidurivedeliku paaki, juhipoolt vaadates parempoolne paak sai tühjaks ( unustasin vahepeal vedeliku taset kontrollida) ja kuna see juhtus suht hilja õhtul ei olnud mul võimalik kusagilt uut vedelikku osta, hommikul ostsin uue vedeliku ja valasin juurde, hakkasin õhutama, tagumised olid täiesti korras aga esimesel ei olnud mingit survet, vedelik lihtsalt nirises õhutusniplist, mitte ei pursanud ja pedaal ei võtnud ka mingit survet taha peale mõningast pumpamist. Kus viga võib olla?
Kõigepealt otsi lekkeid kogu esimese süsteemi ulatuses - reservuaari voolik, torustik, pidurivoolikud, kõiksugu ühenduskohad, töösilindrid...kusagilt peab ju vedelik ära kaduma...
Kuigi vedeliku nirisemine õhutamisel viitab enamjaolt ikkagi õhule süsteemis, siis lõpptulemusena võib remonti vajada ikkagi piduri peasilinder...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Näide.

Postitus Postitas reiner »

Mis juhtub piduritoruga, mis on valesti paigutatud ning amort läheb pooleks? Nii juhtub:Pilt
Lower your standards and you'll never be disappointed!
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Auto seisis nädalakese, sest olin haige ning täna sõitma minnes tabas mind üllatus. Nimelt pidurid jäänud väga viletsaks (võtavad alles õrnalt siis, kui pedaali põhja surun ning pedaal käib väga kergelt). See pole veel kõik, ka siduripedaal on hakanud väga pehmelt käima ning võtmiskoht on muutunud, sidur iseenesest lahutab korralikult ning käigud lähevad normaalselt sisse, lihtsalt jube harjumatu on sidurit kasutada, kui pedaal nii kergelt käib. Kontrollisin üle siduri- ning pidurivedeliku, kõik on normis ja vedelikku kadunud kuskile ei ole. Kui nädala eest masin seisma jäi oli kõik normaalne - pidurid olid head ning siduripedaal käis normaalselt :kuri
Äkki oskab keegi arvata, mis võib probleemiks olla, ise kahtlustan õhku süsteemis, aga kuidas enne seismist siis kõik okei oli ? :puzzled
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Algselt postitas: reiner
Mis juhtub piduritoruga, mis on valesti paigutatud ning amort läheb pooleks? Nii juhtub:
Täpselt sama asi juhtus mu enda 01-hega. Torust hakkas õli kah kohe välja ajama. Ei tea kas mul oli valesti paigutatud või mitte. Aga igatahes kui amort pooleks läks. Siis ta ka katki tegi.

[Muudetud: 4-3-2007 grimes]
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Algselt postitas: VAZ
Auto seisis nädalakese, sest olin haige ning täna sõitma minnes tabas mind üllatus. Nimelt pidurid jäänud väga viletsaks (võtavad alles õrnalt siis, kui pedaali põhja surun ning pedaal käib väga kergelt). See pole veel kõik, ka siduripedaal on hakanud väga pehmelt käima ning võtmiskoht on muutunud, sidur iseenesest lahutab korralikult ning käigud lähevad normaalselt sisse, lihtsalt jube harjumatu on sidurit kasutada, kui pedaal nii kergelt käib. Kontrollisin üle siduri- ning pidurivedeliku, kõik on normis ja vedelikku kadunud kuskile ei ole. Kui nädala eest masin seisma jäi oli kõik normaalne - pidurid olid head ning siduripedaal käis normaalselt :kuri
Äkki oskab keegi arvata, mis võib probleemiks olla, ise kahtlustan õhku süsteemis, aga kuidas enne seismist siis kõik okei oli ? :puzzled

Ei oska siis keegi midagi asjast arvata ? :puzzled
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Mul selline küsimus, et kuidas esipiduritel need silindrid kätte saab.Sain aru, et need nagu mingi raua vahel kinni, aga vahelt välja ei tule.Raual jälle poldid nii kõvasti kinni, et jõud peale ei hakand.Asi lihtsalt selles, et silindrid ise sai vahetatud eelmine aasta ära, aga tarkpea remondimees ei vahetanud klotse ja nüüd oli juba raud vastu rauda ja kui eile tahtsin klotsid ära vahetada, siis läks silinder puruks sisemine ja kätte ei saa.Panin lihtsalt ühe poole vooliku nüüd kinni mingiks ajaks, aga no pidurdades kisub autot viltu:puzzled

Selline küsimus ka, et kui sai kogemata piduriõli sõda omal silma ja suhu tehtud kas väga ohtlik võib olla?:cul
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3999
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Sõltub õlist. Vene spirdilõhnaline bsk paneb purju ja teeb pimedaks kui jood.
Lahtivõtmisel on sellest lingist kasu: http://www.autocat.ru/catalog/?model=3&group=177
Uuri, tutvu.
Seal ilusti näha, milline on silindri fiksaator (pos.2101-3501059) ja kus ta asub.

[Muudetud: 8-6-2007 logman]
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Saan aru, et selle fiksaatori peab ikka lahti saama?muidu silindreid maha ei saa jah?

Õli oli muidu dot4, ega õnneks palju vist suhu ja silma ei läinud:P
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3999
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

See fiksaator jah takistab silindreid suporti siinidelt maha jooksmast. Kuidas sa ta kätte saad, on iseküsimus, sest ruumikest seal pilus tegutsemiseks napib. Aga lugesin, et kavatsed üldse uue silindri panna, siis on lihtne. Endal pole olnud ka kunagi tarvis sama silindrit tagasi panna ja seetõttu sai too tift lihtsalt sügavamale löödud. Läheb sissepoole küll, sest vedru on all. Edasi sai puuklotsi ja haamriga aidatud.
Uute paigaldamisega oli natuke tegemist, sest vene varuosa on nagu on - ei mahu kõik silindrid iga suporti siinide vahele ära, vaja oli viiliga väheke aidata. Poest ostetud uued tiftid kah ei sobinud (uppusid auku), läksin jälle isetegemise teed.
Vasta