Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Õlil töötav käsipidur?
Oleks huvitatud õlil töötava käsipiduri ehitamisest. Kui keegi on sellega kokku puutunud, võiks selle kohta mõne rea kirjutada.
Imelihtne, kui ise mingi tegija oled. Vaja oleks nt sigulli siduri peasilindrit, piduritoru ja muidugi mingit hooba, mis kolbi lükkab.Sinna, kus õli sisse tuleb on vaja keere keerata ja kolb tagant stoperdada, et ei annaks välja tulema. Järgmiseks vaja see silinder külge aretada, hoob ka muidugi ning piduri peasilindrist toru nüüdsest juba kässari silindrisse ja sealt edasi tagasilda.
1. Sul on vaja nn.peasilindrit e. pumpa käsipiduri hoova otsa ja kindlasti eraldi vedeliku anumaga jalgpidurist, kuna muidu hakkavad need pumbad tõesti üksteist segama.Kui ühendad otse tagapidurisse on vaja tagasivooluklapp vahele panna, et tavapiduriga pidurdades surve ei kaoks.Veel on vaja silla küljes olev kolmik vahetada samalaadse risti vastu. 2. Kui tahad pika trossi alles jätta on vaja mingit töösilindrit sinna otsa, aga sel pole nagu mõtet, sest pääsed ainult lühikesest trossist.
Variante on kindlasti veel.
Variante on kindlasti veel.
Ega vist ei saanud jah aru.
Kas sul see juurde aretatud peasilinder ja õige pidurisilinder on kokku ühendatud? Ja kui, siis kustkohast? Ja kas trosse ei ole üldse, nii et õli surub otse tagumisi piduri töösilindreid? Ja kui nüüd jalaga pidurdada, kuhu siis surve jaguneb- lisapumba kolvi stopperile või?
Kas sul see juurde aretatud peasilinder ja õige pidurisilinder on kokku ühendatud? Ja kui, siis kustkohast? Ja kas trosse ei ole üldse, nii et õli surub otse tagumisi piduri töösilindreid? Ja kui nüüd jalaga pidurdada, kuhu siis surve jaguneb- lisapumba kolvi stopperile või?
Njah, niipalju asjast, et see pole mul endal, aga on rodendau vftsil. Peasilindrist tulev toru(mis peaks minema tagasilda) läheb juurdepandud silindri pealevooldu(see värk seal keermestatud, et pidurit vajutades laiali ei lendaks) ning lisatud silindrist edasi läheb tagasillal olevasse kolmikusse. Ja see stopper, mis tuleks kolvi taha panna on selleks, et jalaga pidurdades kolb välja ei hüppaks. Ning siis võid visata selle vana käsipidurimehhanismi na...
Nii sain ma ka enne aru, aga minu meelest suht julge tegu jätta tagapidurite töökindlus ainult mingi stopperi hooleks.Rallikal veel, aga linnavahel... ma`i tea. Seega see tagasivooluklapiga süsteem ikka lollikindlam ja kallim ka muidugist, aga eks igaüks ise otsustab , mis teeb. Mina teeks kässari elektriliseks kui oleks vaja. Hüdroaku või vedru + elektromagnetiga täitur.
Hüdroaku läheb sigulli jaoks vist vähe keeruliseks, kui just mingit pumpa ei taha peale panna.Kellel roolivõim, siis lihtne.Eriti hea Ford Scorpio pump, kuna seal juba on pidurivõimendi jaoks eraldi sektsioon.Aga elektromagnetiga lihtne: paned pika trossi otsa või kui trossi ei taha, siis eraldi peasilindri külge, vedru on vaja selleks, et ikka kindlasti maha või peale läheks.Paremini peab kui lülituseks katkestada vool.