Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
s
Siim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mär 2002 09:54
Asukoht: Tartu
Autod: 1980 2101

Postitus Postitas Siim »

Piduritest sõltumatult aitavad laiemad rehvid küll. M&S 155-katega oli pidurdamine jube, 175-ga normaalne (ziguli mõistes) ja siis kui kummid üsna tühjad olid (loe: 1Atm mingi 1.9 asemel) oli pidurdamisvõime veelgi parem. Siis aitavad pidurdamisele kaasa ka head amordid. Nt pidavat KYBi valged (vististi) pidurdusmaad tubli 10% vähendama. Igatahes kui amordiots korralikult kere küljes kinni pole, läheb pidurdamisvõime halvemaks.
l
Lauri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
Asukoht: Tartu Viljandi vahel
Autod: Samara 16V

Postitus Postitas Lauri »

Ketastest tagasillal ei tea ma midagi aga üleüldse see siia teemasse eriti ei sobi aga ma ei osand seda mõjale ka panna.Minu arvates on venelastel kuumidetailide kvaliteet nii alla läind et õudne.Proovisin parem tag. trumlit maha sõita järsku silindrist õli väljas ja pidurid läind.eks siis ilma piduriteta remontti ja kui asi lahti tuli siis selgus et mansett riknend.(kumm kehff?)Rooliotsdega sama lugu vaheta aastas 2-4x.Just selle pärast et katted mis on kummist annavad otsad.Andke nõu mis asjast arvate????:mad:
Kasutaja avatar
Kert
Foorumi kasutaja
Postitusi: 118
Liitunud: 14 Mär 2002 07:50
Asukoht: Tallinn
Autod: 21013

Vilin pidurdamisel.

Postitus Postitas Kert »

Mida teha et pidurid ei vilistaks.Vahetasin klotsid ära ja nüüd pidurdamisel röögib nagu siga.Klotsid pidavat olema originaalid,mingi pehmem materjal,et rallimehed pidavat neid tahtma ja otsima.Pidurdavad küll paremini aga ikkagi nõme kui vilistab.Kas oleks kuidagi võimalik timmida või kuidas?Aidake,ei tea kaua veel närv vastu peab?:mad:
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Kummi detailide kohalt olen küll nõus, endal oli sama asi, tagumiste pidurisilindritega, kummitihendi sisse oli auk tulnud - kusjuures mitte rebenenud, taoliselt nagu oleks läbi torgatud. No krt kes see käis trummli sees pidurisilindri tihendit noaga nüsimas - ikka praak kummisegu.
Rooliotstega sama pull, lasin terve mängu uue panna tüüp soovitas, et osta järgmiseks korraks juba uus komplekt ära ja lase õlitusniplid kõigile sisse treida, et siis käid ainult pritsiga alla ja ei pea nii tihti vahetama.
#¤&(&"()¤&/) ma olen ca250 kilti sõitnud ja rooliotsa kummitihendid on juba p**sis no mida sa paned sinna neid nipleid krt kui tihendid kohe läbi lähevad. Ikka kuluvad kähku ära.

Kert kuule, millal klotse vahetasid, kui alles tegid, siis on lootust, et kui väheke sõidad, siis süsteem töötab ennast paika ja jääb vaikseks, mul oli nii, praegu on OK. Kui juba pikemat aega probleem kestab, siis ei oska aita
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
r
ruudi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 14 Mär 2002 15:50
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada05

Postitus Postitas ruudi »

Originally posted by Lauri
Ketastest tagasillal ei tea ma midagi aga üleüldse see siia teemasse eriti ei sobi aga ma ei osand seda mõjale ka panna.Minu arvates on venelastel kuumidetailide kvaliteet nii alla läind et õudne.Proovisin parem tag. trumlit maha sõita järsku silindrist õli väljas ja pidurid läind.eks siis ilma piduriteta remontti ja kui asi lahti tuli siis selgus et mansett riknend.(kumm kehff?)Rooliotsdega sama lugu vaheta aastas 2-4x.Just selle pärast et katted mis on kummist annavad otsad.Andke nõu mis asjast arvate????:mad:
Aga neid rooliotste kummikatteid saab ju vahetada isegi müüakse vahest poes nii et ei jää muud üle kui pead aeg-ajalt jälgima nende katete seisukorda ja kui katki siis vahetad ära. Mul ongi plaanis neid vahetama hakata lähemal ajal.
k
kivimees
Suletud kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kivimees »

Imelik jama teil nende rooliotstega. Ma vahetasin viimati need 2 aastat tagasi ja selle aja jooksul olen sõitnud ca 50 000km ning sõidustiil ei ole ka just kiita. Mis kuramuse poest te neid ostate? Mul tuttaval remondimehel on neid otsikuid ammusest ajast järgi ja need kestavad alla pannes küll hästi:)
l
Lauri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
Asukoht: Tartu Viljandi vahel
Autod: Samara 16V

Postitus Postitas Lauri »

jah vanasti tehti neid rooliotsi korralikult aga uued ei pea poolt aastatki.Mismoodi ketastele need sooned teha(äkki saaks pilte)ja kas neist kasu ka on.
z
zigullivend
Suletud kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Pidurid

Postitus Postitas zigullivend »

Nagu kiuste läheb midagi peeti, kui oled
endarvtes just auto norm korda saanud.

Nüüd siis pidurid. Esimesel vajutusel ei võta
nad tugevasti. Paar korda pumpamist ja siis võtab korralikult.
Kuidas peaksin nüüd toimima?

Tänud vastuste eest.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Vaata kas piduri kopsikus vedelikku on..
kui vähe siis vala juurde.

Ilmselt on kuhugi õhumulli vahele tõmmanud. proovi õhutada ja kui ikka ei aita siis kuskil piduritorustikus ebatihedus, või ei löö peasilinder korralikult survet üles. tavaliselt kaasneb nendega ka vedelikukadu!

edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Kas piduri probleem tuli peale käsipiduri kasutamist?
56506878
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

nojah, kui pedaal läks pehmeks kässari kasutamise järel siis jäid ilmselt tagumised pidurid peale!!

Tavaliselt siis auto veeremismaa vabakäiguga lüheneb veidi, samuti kuumenevad üks või mõlemad tagumised veljed.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
miq
Foorumi kasutaja
Postitusi: 122
Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
Asukoht: Läänemaa
Autod: 2106&2121

Postitus Postitas miq »

õhk sees.mul oli sama jama.vahetasin juhipoolse esi ratta kõik jubinad välja-voolikud,torud, niplid jne.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

mul oli selline nöök kunagi:õhutad pidurud ära proovid sõita kõik toimib ei õhku ega kinni jäämist.Tõbasin korra käsikat ja taga õhk sees.Maadlesi ikka mitu päeva. Mis teie pakute veaks? :rolleyes
56506878
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Piduriklotsid kulunud võibolla.. siis võib töösilindrist õhu sisse tõmmata.
(töösilindrist tuleb üks kolb natuke liiga välja+vana mansett ja kulunud silindrisein ja ongi õhk vahel).
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

vot ja alustasingi mansettide vahetamisest ja siis klotsid,ja ei kottigi.Ikka kui tõmban käsipidurit taga õhk sees.
56506878
z
zigullivend
Suletud kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas zigullivend »

Endiselt elus.

Ei, asi ei ilmnenud peale kässarit. Kuigi, kui nüüd meenutama hakata, siis kurat seda teab.
Palju asja fiksimine maksma läheks?
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Lõpuks aitas piduri õli mahuti korgi alt kummi lutu ära võtmine.Ilmselt ei lasknud see õhku läbi ja käsipiduri tõmbamisega ei jooksnud õli nii palju peale kui vaja.Ja tõmbas õhu sisse
56506878
Kasutaja avatar
Pets
Foorumi kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 10 Dets 2002 21:40
Asukoht: Haapsalu
Autod: 21011

kahekontuuriline pidurisysteem

Postitus Postitas Pets »

igati edumeelne asi on kahekontuurilrine pidurisysteem, paarimes soovitas soojalt.
ta on rallitiimis mehhaanik ja rääkis, et seda ise ehitada on väga labane, kui just survekraane salongi ei taha vedada
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

seletad siis äkki meilegi kui nii labane on..
Tundub peris kuvitav:rolleyes
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Pets
Foorumi kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 10 Dets 2002 21:40
Asukoht: Haapsalu
Autod: 21011

Postitus Postitas Pets »

p.pedaali kyljes olev hoob , mis peasilindrit pressib, tuleb nii ringi ehitada et seal otsas oleks kaks hooba(niiöelda kahvel).
siis tuleb ehitada kinnitus kahele peasilindrile, ja edasi ongi vaid silindrid, torud kylge ning võib timmima hakata.
Vasta