Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Tänan vastuste eest:)
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Eelmine aasta ma jamasin nende esimeste töösilindrite mahasaamisegega ikka kõvasti, kuna ma teadnud, et seal tihvt on. Vaatasin et suppordil on nagu mingid sooned sees, järelikult tuleb silinder välja lüüa. Võtsingi suure haamri kätte ja hakkasin vastu silindrit taguma:D (neid vanu mul enam vaja polnud ju). Niikaua peksin, kuni silindri kest tihvti ümbert järele andis ja ära murdus. Alles siis nägin et seal see tihvt on.:rolleyes Nüüd olen siis targem.
m'kay
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Autopidurite madal efektiivsus.

Postitus Postitas arvi100 »

Arutaks sellise probleemi üle nagu pidurite mada efektiivsus
ehk maakeeli ei võta plokki.
Pidurisüsteemi korrastamist alustasin peapumba vahetusest.
Tehase originaal peapumbal olen kaks korda mansette juba
vahetanud.Nüüd kolmas kord enam mansette vahetada ei
ole mõtet kuna pumba silinder kulunud.Paigaldasin uue pea-
pumba.Tegin täis õhutuskuuri,alustades kõige kaugemast
nurgast,järjekorras:parem tagumine;vasak tagumine;parem
esimene ja vasak esimene ning seda tegin kaks ringi.Kui
sõidetud sai umb.50 km kordasin operatsiooni,kuid õhku ei
tulnud.Pidurid ikka ei plokeeru,kuigi peaksid.Pedaal läbi ei
vaju.Piduriklotse värskelt vahetanud ei ole ja kõik 8 klotsi
võtavad niiöelda täie tallaga.Pidurisüsteem on ilma võimendita ja õliks kasutan vene PSK`d.Lekkeid täheldanud
ei ole.
Nüüd mida veel kontrollida,vahetada ?
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ka see mitteblokeerumise maania on ainult tagumistega?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Tagapiduritel on ju rõhuregulaator vahel, et rattad lohisema ei hakkaks (juhitavuse kaotamine).
C
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

See'p see ongi. Ise õhutan pidureid nii, et kõik neli ratast ikka tugevalt vastu maad. Ma küll ei tea, kuidas klassikul, aga samaaril saab selle regulaatori asendit mingil määral muuta. Möödunud kevadel timmisingi ta sellisesse asendisse, nagu tegu oleks täiskoormas autoga. Pidurid läksid ikka tükk maad paremaks, mis siis et enne "tuuningut" jäi TÜV rullitest niisamagi rahule.
Mingit lisaohtu, et tagumised ennem võtma hakkaksid, kui esimesed, või lausa äkkpidurdusel tagumine ots lohisedes kõrvale jookseks, ei ole täheldanud.

[Muudetud: 30-7-2007 logman]
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Algselt postitas: logman
Ka see mitteblokeerumise maania on ainult tagumistega?
Ei,ka esimesed ei blokeeru.
Hea küll,kui regulaator takistab tagumiste pidurite blokeerumist,siis on ta võibolla ülemises asendis kinni jäänud ?
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Mina võtaks selle peasilindri maha, koos piduriõlipaagiga, keeraks silindri kruustangide vahele, veidi õli paaki ja kontrolliks kui hästi see pump siis ka pritsib.

gta@ usu kaotanud vene varuosadesse. Sõbra autol hiljuti vahetasin alles peasilindri mansetid, need hävisid ca kuu ajaga, surve hakkas piduriõli paaki pressima - pidurid algul nõrgenesid, pärast kadusid täielikult. Võibolla olen ise ka veel loll ja ajan siin rumalat juttu aga vene uutest kummijuppidest katsun ikka nii kaugele hoida kui võimalik...

edit: Ühe pumbaga oli mul veel taoline jama, et tolle silindrid jäid kuhugi poole peale kinni, ilmselt sai kuivalt pedaali tallatud (siis kui torud veel tühjad), pmst vabajooksuga sai õhu torudest välja lasta aga õiget rõhku süsteemis üles ei saanud ja tagapidurid ei hakanudki tööle, esimesed kruusal siiski blokeerusid, siis oli ka pedaal pehme - esimesed paar cm polnud ju silindrit ees, mida lükata. See pump oli pikalt seisnud uus varuosa, mille lahti võtmata peale panin. Miks kinni kiilus, ei oskagi öelda, pärast ka lahti võttes oli sisu jumalast kinni. Roostet ega kriime polnud, samuti ka mansetid olid OK.:rolleyes

[Muudetud: 30.7.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

GTA,piduripeapump on mul tuliuus,Itaalia oma,firmalt "Trusting".Õhutades
purskub õli korralikult.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Kas kui taga on ketaspidurid ja on õli kässsar kas siis ülevaatusest läbi saab.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Seaduse kohaselt ei saa. On keelatud muuta tehase poolt ehitatud konstruktsiooni.
Aga eksisteerib igasuguseid ülevaatajaid ja ülevaatuse vorme.
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: logman
Seaduse kohaselt ei saa. On keelatud muuta tehase poolt ehitatud konstruktsiooni.
Aga eksisteerib igasuguseid ülevaatajaid ja ülevaatuse vorme.
Ok siis läheb uus originaal piduri süsteem taha.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Algselt postitas: hautz
Kas kui taga on ketaspidurid ja on õli kässsar kas siis ülevaatusest läbi saab.
Joonised mul olemas, 2108 esisupportite jaoks, kuid asi suht toores, Tartsi autole õnnestus küll installida, oli ka 100 aga... Nii et, asi suht keeruline ja kallis. Soovitan moderniseerida esipidurid, pannes 110se supportid ja ventileeritavad kettad. Tagumised lihtsalt korda teha, trumlid töötavad ka hästi kui korras on....
Võib ka mõelda õli käsipiduri peale...


Taga ketaspidurid OKA esisupportitega. Jama!!! Aga põhimõte selge..

Esimesed ventileeritavad.

Lisan joonised mille järgi oli tehtud Tartsi autole.....Pilt
Jupid Venemaalt!
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Ma saaks selle asja tööle esipiduriketastega ja supportidega aga pärast ei saa ülevaatuselt läbi siis on:sein

Õlikäsa ei tohi ka vist olla.Õlikäsa jaoks on silinder ka juba ammu valmis .
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Esimeste puhul ei näe ükski ülevaataja vahet.....
Jupid Venemaalt!
o
Olle
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 22 Apr 2007 20:16
Asukoht: Tartumaa
Autod: škoda Octavia

Postitus Postitas Olle »

Kas ABS-ga pidurisüsteemi õhutamine käib samuti nagu ilma ABS-ta?
Vahetasin Octavial piduripeasilindri, aga õhku välja ei saa.
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

palju maksab kopika esipidurivoolik?
(SEE siis)
Kindlasti sõltub see poest ka aga näiteks võru kohta oskab keegi öelda?

[Muudetud: 1-10-2007 corrado]
1
1w
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 05 Jaan 2007 19:26
Asukoht: Tallinn
Autod: 1985a 21013
Kontakt:

Postitus Postitas 1w »

Aasta alguses ostsin mina tutikad 50kr/tk Tallinnast.
Ziguli on sõiduriist, mitte riistapikendus.
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

aga samas olen tähele pannud et mida lõuna poole seda kallim,tallinnas pidi käsipiduri tross olema alla 100.- midagi,siin aga oli 125.-
igatahes kui raha tuleb siis peab ära ostma
j
janek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 23 Aug 2005 12:57
Asukoht: Tartu - Viljandimaa
Autod: Audi + VAZ 21043 + VAZ 2103

Postitus Postitas janek »

Mis vahet seal on palju see piduri voolik maksab. Nagu näha, siis ta juba jookseb ja on katki. Katkise pidurivoolikuga sõitmine võib lõppeda halvasti ja siis ei oma enam raha mingit tähtsust.:sein
Algselt postitas: corrado
aga samas olen tähele pannud et mida lõuna poole seda kallim,tallinnas pidi käsipiduri tross olema alla 100.- midagi,siin aga oli 125.-
igatahes kui raha tuleb siis peab ära ostma
[Muudetud: 18-10-2007 janek]
Vasta