Postitatud: 15 Aug 2015 20:41
Kui suur on maksimaalne lubatud lõtk lülituskahvlite ja muhvide vahel?
Miks mitte ise?URX67 kirjutas:Suured tänud info eest! Aga kes selle remondi ette võtaks? Andke palun märku!
Mina aga väidaks risti vastupidist....hevi kirjutas:Miks mitte ise?URX67 kirjutas:Suured tänud info eest! Aga kes selle remondi ette võtaks? Andke palun märku!
Youtubes täiesti olemas DIY venekeelsed videod tagaveolise VAZ 5-käigulise kasti osandamisest, kokkupanekust ja defekteerimisest (nt. 1, 2)
Kui ise mitte teha ja arvestades tänapäevast mehaaniku töötunni hinda, siis oleks odavam vast töökorras kast otsida. Vähemalt minuni on mitmetest kanalitest jõudnud info, et kastitegijate jutu/suhtumise järgi on odavam töökorras kast otsida kui lasta vana korda teha, et viimane võib kallimaks minna.
Kasti varuosade kohta aga sain Ladaga krossi sõitva inimese käest infot, et kasutatud kasti osi ei ole mõtet ümber tõsta. Ainult uusi kasti osasi sisse panna, esiteks kuna need on väga odavad ja kergesti saadaval/tellitavad (vaz originaal osad) ning lada kast on üle-üldiselt nõrk asi (ennekõike sünkronisaatorid, vt. esimene video) rallimaailmas.
Ise tehes võib muidugi kompunnida, aga kui raha eest teha lasta siis ise kasutaks kindlasti ainult uusi varuosi.
Sama isik varuosade saadavuse kohapealt märkis, et tal plaanis just ksf. VäikeMägilane kuulutuse kaudu järgmiseks osta/tellida:Hulkur kirjutas:Mina aga väidaks risti vastupidist....hevi kirjutas:...Kasti varuosade kohta aga sain Ladaga krossi sõitva inimese käest infot, et kasutatud kasti osi ei ole mõtet ümber tõsta. Ainult uusi kasti osasi sisse panna, esiteks kuna need on väga odavad ja kergesti saadaval/tellitavad (vaz originaal osad) ning lada kast on üle-üldiselt nõrk asi (ennekõike sünkronisaatorid, vt. esimene video) rallimaailmas.
Ise tehes võib muidugi kompunnida, aga kui raha eest teha lasta siis ise kasutaks kindlasti ainult uusi varuosi.
On kogemusi uute osadega. Sünkro, hammakas, lülitusmuff..
Olen ehitanud mõne k-kasti kiiremaks sõiduks. Algul kasutasin vanu detaile.. Hiljem ostsin kõik toorikosad uued, millest siis sai kast kokku teha.... viimastega olengi hävinud. Materjal ei karastu enam nii nagu detail vanast kastist. Uued lülitusmuffid on nii tolerantsidest väljas.. Sünkrovõru koonuspind viskab ja lülitushambad kuluvad kiirelt. Samamoodi ka hammasrattad.. Uue hammaka lülitushammas ka pehme....