K: millega töödelda käsipiduritrossi, et kinni ei roostetaks
K: millega töödelda käsipiduritrossi, et kinni ei roostetaks
K: millega töödelda käsipiduritrossi, et kinni ei roostetaks
uus tross on endiselt vana tüüpi, ühe kõriga, mitte topeltkõriga (mis pidi küll parem olema, kuid mille plusse ega miinuseid mulle poes seletada ei osatud). millega peaks seda töötlema, et ta võimalikult kaua vastu peaks ja kinni ei roostetaks. millist tüüpi õli kasutada, paksemat/vedelamat, mis nippe veel kasutada. olen kuulnud ka soojaks aetud õli sissevalamisest, on sel mõtet?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Soojaks aetud õliga tulebki teha.Riputa keskkohtapidi üles ja süstlaga
(ilma nõelata) niikaua määrid kuni alt otsast hakkab välja ajama.Kaks suve
tagasi tegingi niimoodi ja kinnijäämistunnuseid ei ole täheldanud.Kasutasin
tavalist mootoriõli vene M10G(aastaringne).
Ja paljudel ?igulidel olen näinud et summuti toru on ära vajunud vastu käsi-
piduri trossi.Omale aretasin kinnituse põhja külge,just enne teist potti.Siis
ei sa summutitoru enam seda plast katet läbi sulatada.Vana tross oligi sealt
peaaegu läbi roostetanud.
(ilma nõelata) niikaua määrid kuni alt otsast hakkab välja ajama.Kaks suve
tagasi tegingi niimoodi ja kinnijäämistunnuseid ei ole täheldanud.Kasutasin
tavalist mootoriõli vene M10G(aastaringne).
Ja paljudel ?igulidel olen näinud et summuti toru on ära vajunud vastu käsi-
piduri trossi.Omale aretasin kinnituse põhja külge,just enne teist potti.Siis
ei sa summutitoru enam seda plast katet läbi sulatada.Vana tross oligi sealt
peaaegu läbi roostetanud.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
minule soovitati ja ka ise,paigaldades uut trossi, valasin selle kõri grafiitõli täis. grafiitõli on parim mida kasutada selliste kinni jäämiste/roostetamiste vastu. need "sajakroonised" aerosoolõlid on mingi jama. see mis oli mõeldud roostes mutikate lahtisulatamiseks ei toiminud ka siis kui kõik olin sellega üle uputanud. panin nats grafiitõli vahele ja virr virr virr mutikas lahti.
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Parem on kui selle sinna ikkagi paned.Et hiljem ei tekiks probleeme.Kui enda sixi kokku hakkan lappama ja palu uusi jubinaid külge krudin siis panen kah kindluse mõttes selle õli sinna sisse.Kuigi ma kasutan kah kässarit tihti siis ega se õli seal ju halba ei tee.Niiet parem on kui ikkagi seda sinna panna.