K: millega töödelda käsipiduritrossi, et kinni ei roostetaks

K: millega töödelda käsipiduritrossi, et kinni ei roostetaks

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

K: millega töödelda käsipiduritrossi, et kinni ei roostetaks

Postitus Postitas GTA »

uus tross on endiselt vana tüüpi, ühe kõriga, mitte topeltkõriga (mis pidi küll parem olema, kuid mille plusse ega miinuseid mulle poes seletada ei osatud). millega peaks seda töötlema, et ta võimalikult kaua vastu peaks ja kinni ei roostetaks. millist tüüpi õli kasutada, paksemat/vedelamat, mis nippe veel kasutada. olen kuulnud ka soojaks aetud õli sissevalamisest, on sel mõtet?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
k
kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

Postitus Postitas kenu »

Kõige parem kraam on see sajakroonine aerosoolõli, mida kasutatakse tsiklikettide ja -trosside õlitamiseks, seda lased niipalju sisse, et kogu tross oleks õlitatud ja kõridesse panna grafiitmääret.
p
priit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 24 Nov 2004 18:55
Asukoht: tartu
Autod: 2103 luxx, offroad UAZ
Kontakt:

Postitus Postitas priit »

käsipidurit kasuta igal võimalusel kui auto ära pargid või kurves tõmbad natuke nii et tagu rattad polokki võtaksid ja nii ta ei lõpetagi oma tööiga
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Soojaks aetud õliga tulebki teha.Riputa keskkohtapidi üles ja süstlaga
(ilma nõelata) niikaua määrid kuni alt otsast hakkab välja ajama.Kaks suve
tagasi tegingi niimoodi ja kinnijäämistunnuseid ei ole täheldanud.Kasutasin
tavalist mootoriõli vene M10G(aastaringne).
Ja paljudel ?igulidel olen näinud et summuti toru on ära vajunud vastu käsi-
piduri trossi.Omale aretasin kinnituse põhja külge,just enne teist potti.Siis
ei sa summutitoru enam seda plast katet läbi sulatada.Vana tross oligi sealt
peaaegu läbi roostetanud.Pilt
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

minule soovitati ja ka ise,paigaldades uut trossi, valasin selle kõri grafiitõli täis. grafiitõli on parim mida kasutada selliste kinni jäämiste/roostetamiste vastu. need "sajakroonised" aerosoolõlid on mingi jama. see mis oli mõeldud roostes mutikate lahtisulatamiseks ei toiminud ka siis kui kõik olin sellega üle uputanud. panin nats grafiitõli vahele ja virr virr virr mutikas lahti.
a
aeromen
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas aeromen »

kõige effektiivsem on ikka pidev kasutamine,ma arvan nii siis kui oma kässari tööle sain pole temaga rohkem mingeid jamasid olnud,lihtsalt rohkem kässariga kurve.:cool:
r
rock6
Suletud kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rock6 »

Jh eks ta õige ikka ole et kasutada kässarit lihtsalt tihemini :lol
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Parem on kui selle sinna ikkagi paned.Et hiljem ei tekiks probleeme.Kui enda sixi kokku hakkan lappama ja palu uusi jubinaid külge krudin siis panen kah kindluse mõttes selle õli sinna sisse.Kuigi ma kasutan kah kässarit tihti siis ega se õli seal ju halba ei tee.Niiet parem on kui ikkagi seda sinna panna.
Vasta