K : vedrud
K : vedrud
K : vedrud
selline mure et tahaks 01 orginaal vedrud keerata 04 omade sisse, oleks soovi autot tösta natuke, kuidas ma selle töö saaksin tehtud ja kas sellega saab üksi hakkama?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
04 on juba tugevdatud vedrud.
Pannes need kaks üksteise sisse läheb asi liialt karmiks. Ka hakkab juba ainult 04 vedrudega tavalisel Ladal käsipiduri tross vastu kardaani käima. Amortikad lakkavad töökäigu puudumise tõttu töötamast.
Soovitan vedrude tugevdamiseks hoopis kasutada spetsiaalseid vedru vahekumme.
Teine variant on panna pool vedru teise vedru sisse. Sellisel puhul töötab tühja auto puhul üks vedru ja koormaga (ka läbilöögil augus) hakkavad tööle mõlemad.
Vedru tuleb lihtsalt teise sisse keerata ja otsad omavahel kokku keevitada. Teiste kohtade pealt toestada klambriga (keset vedru keevitada ei tohi).
Pannes need kaks üksteise sisse läheb asi liialt karmiks. Ka hakkab juba ainult 04 vedrudega tavalisel Ladal käsipiduri tross vastu kardaani käima. Amortikad lakkavad töökäigu puudumise tõttu töötamast.
Soovitan vedrude tugevdamiseks hoopis kasutada spetsiaalseid vedru vahekumme.
Teine variant on panna pool vedru teise vedru sisse. Sellisel puhul töötab tühja auto puhul üks vedru ja koormaga (ka läbilöögil augus) hakkavad tööle mõlemad.
Vedru tuleb lihtsalt teise sisse keerata ja otsad omavahel kokku keevitada. Teiste kohtade pealt toestada klambriga (keset vedru keevitada ei tohi).
C
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
esiteks, soovitan sul uued vedrud osta. 02/04 omad on sedaanile liigagi jäigad - enda 06 panin alla ja taguots oli ikka suhteliselt taevapoole(naised saunas rääkisid, et kui väsind vaade vedrude asemel uued jäigad alla paned, oleks soovitav ka uued amordid "külge kruvida" )
teiseks, kui uute vedrude raha pole, siis mul pakkuda neid kummijullasi, mis vedrude vahele saab toppida (paari õlle eest saaksid kaubale ), tõstavad taguotsa ikka märgatavalt.
teiseks, kui uute vedrude raha pole, siis mul pakkuda neid kummijullasi, mis vedrude vahele saab toppida (paari õlle eest saaksid kaubale ), tõstavad taguotsa ikka märgatavalt.
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Mul selline küsimus et miks seda tagumist otsa peab nii meeletult tõstma?Kui küljekarbi alumine äär on juba tagaratta tsentri kõrgusel siis läheb auto juhitavus oluliselt viletsamaks.Ja muidugi kardaani riste hakkab tunduvalt rohkem kuluma.Algselt postitas: valu
selline mure et tahaks 01 orginaal vedrud keerata 04 omade sisse, oleks soovi autot tösta natuke, kuidas ma selle töö saaksin tehtud ja kas sellega saab üksi hakkama?
56506878
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Siiski mina ei soovitaks küljekarbi kesk kohta ratta tsentrist kõrgemale eriti tõsta.Ja kui esi ots on kõrgeks aetud siis hakkab ka sarniire rohkem kulutama,Ja pole ka mingi üllatus kui alumise õõtshoova puksid ruttu otsa saavad ja isegi õõtshoob ka pooleks ei lähe sarniiri juurest.Algselt postitas: valu
mul on juba 04 vedrud all ja mul ei olegi vaja seda niiväga taevapoole tösta.
panin ette ka 04 omad ja esiots on lihtsalt körgem kui taguots, sellepärast oleksgi vaja tösta
Olen ise need tuuningud oma rahakotil läbi teinud.Aga ega enne vist tarkus ei tule kui praktikas läbi ei tee;)
56506878