Kirjutan oma kogemustest ka siis.
Esmalt sai tehtud 20mm kõrgune flants veetorust ja suvalistest juppidest mis kodust leitud.
- IMG_20191214_200044.jpg (64.8 KiB) Vaadatud 6184 korda
- IMG_20191214_200009.jpg (87.68 KiB) Vaadatud 6184 korda
Siis kang rakise vahele, pooleks, avad sisse puuritud, tikk sisse, pärast jupp metalli ka vahele mida ei pildistanud ja keevitasin täis. Pooleks lõikasin teema autori soovitatud kohast, kuigi tegelikult oleks pidanud ikkagi teisest kohast lõikama, nagu hiljem jamades selgus
- IMG_20191221_203831.jpg (67.86 KiB) Vaadatud 6184 korda
- IMG_20191222_151221.jpg (86.13 KiB) Vaadatud 6184 korda
Kangi kasti sobitades selgus, et 1-2 käik on oma kohapeal, 3-4 on keskel mitte paremal ääres, ja tagurdpidi käigu jaoks sõitis kang ikka väga kaugele, niiet sai kastis putru segada. Tuli teha uued 3-4 ja R piirajad katse eksitus meetodil ehk peale keevitatud. Samuti keerasin originaal tikud kastist välja ja panin pikkade poltidega asja kokku. NB: vajalik ka üks ekstra tihend kuna kompotti lisandub ekstra jupp-flants.
- IMG_20191222_165139.jpg (67.59 KiB) Vaadatud 6184 korda
- IMG_20191222_164909.jpg (112.02 KiB) Vaadatud 6184 korda
Lõpuks sai pandud asi autos olevasse kasti ning uus veidi pikem ja teise nurga all kang tehtud. "topelt püstine kässar" on hüdrakas.
- IMG_20191230_140744.jpg (89.82 KiB) Vaadatud 6184 korda
Kokkuvõte: Originaal kangiga oli 1-2 käigu vahe umbes 10cm mõõdetuna käigukangi nupu tsentrist, 20-21mm flantsiga ning pikendusega on 1-2 käigu vaheline käik umbes 7cm, mõõdud nii suhteliselt enamvähem, originaal käib isegi rohkem vb. Esimese proovisõidu olen ära teinud, tundub palju tihedam asi kui originaal lopendus, aga vajab veidi harjumist
harjunud ikka pikkasid liigutusi tegema sellega.
NB! Jube hea oleks ennem katsetada põrandal mõne teise kasti küljes nagu mina tegin. Siis teiseks, kui tahad selle niimoodi ära vahetada, et autos olevat kasti maha ei võta on vaja kindlat kätt ja külma närvi millele kaaseb hulk sõnavara, sest kangi alumise ava küljes olev vedru on luupainaja. Põrandal oleval kastil esimest korda proovides tuli vedru lahti ja kukkus kasti sisse, kadudes õli sisse ja kadudes kaugemale, õnneks oli mul kast põhimõtteliselt tühi õlist ja ma sain seda põrandal kallutada. Kruvikeerajaga sai vedru peale-maha, kui vedru kastis oleva poldi tagant ära tuleb siis selle tagasipanek kasti lahti võtmata on väga S*TT, aga tehtav.
Järgmise teeks teismoodi: Seda sellessuhtes, et lõikaks ikkagist kangi sealt poolekt kust lõikas teema algataja, aga siis tõstaks lihtsalt munaka flantsi all oleva 3-4 ja R käikusi piirava flantsi alla poole uut flantsi. Minu loogika ütleb, et siis peaks originaal piirajad kõik omal kohal olema, mitte ei pea uusi piirajaid leiutama.