sobima peaks ka fiat 124 speciale tagasild. tõesti, kas sooviks on saada tagumised ketaspidurid või on hoopis mingi kiirenduspill valmimas?
edit: toyota celica mk1 (80-date alguse tagaveoline variant) tagasilda on ka kasutatud
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
No tahaks tõesti midagi võimsat ja ketaspidurid võiksid küll olla aga pole nii tähtsad. Lihtsalt vahest võiks kiirendada ka selleks ka plaanis 2.0 mootor peale panna.
Väga tugevad tagasillad Volvo 200 seerial, kiirendus pillidel kasutatakse just neid sillad... Super-puper-turbo-nitro mossel oli Toyota hiace tagasild, kuid lehtvedruga ümberehitamine minimaalne.
Jutt oli audi sillast, ei tea milleks sul esisillaveolise auto tagasilla vaja on....
Jutt oli audi sillast, ei tea milleks sul esisillaveolise auto tagasilla vaja on....
Plussiks Audi silla juures on lukustatav tiffer, kahjuks aga selle Ladale panek suhteliselt keeruline. Audil on kasutusel taga poolraam (enam vähem samasugune nagu eeski), mis käib nelja poldiga põhja külge aga kuna amordi püstikud jms on hoopis teistmoodi, siis ei tasu lihtsalt see sild ennast ära. Samuti on selle reguleerimine üks peavalu.
Äkki piisab sellest kui sa oma 2,0 lada sillale rakendad ja silla vahetamisele siis mõtled, kui see lagunema hakkab. Sõidetakse ju lada sillaga ringrada ja rallit...miks ta ei peaks su 2,0 mootorit ära kannatama.
Ei ma seda ei teagi ja ega ma kohe vahetama ei hakkagi. Ennem vaatab kuidas vastu peab. Siit siis ka küsimus, kui suurt koormust plokksild vastu peab?:)